Gå til innhold

Hvor mange knekkebrød før du blir mett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Normalt 2 stk. Baker selv. 

Pålegg er egg, makrell i tomat, varmrøkt laks, avocado... 

Anonymkode: 8ed2d...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 WASA husmann med magert pålegg og jeg er stappmett.

Anonymkode: 1beee...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 14.36, AnonymBruker skrev:

Elsker knekkebrød, men føler ikke at jeg blir mett av det. Har nå spist 4 knekkebrød med smøreost på men er fortsatt sulten. Kjennes ut som jeg har spist en halv brødskive med masse luft inni. Kan da ikke være meningen jeg skal spise 6-8 knekkebrød for å bli mett? Riktignok spiser jeg "Delikatess Sesam" som er litt tynnere enn ordinære knekkebrød, men de er vel ikke SÅ mye tynnere... :klo: 

Dere som spiser knekkebrød, hvor mange spiser dere før dere blir mett? 

Anonymkode: 4c4fa...f0f

Wasa husman med brunost og tynt lag lettmargarin. Blir mett av 2 til 3 stk.

Anonymkode: 8991e...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spiser knekkebrød, bruker jeg helst den "hjemmelagede" typen med mye frø. De metter godt, så det pleier å holde med to stk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. Men jeg fyller på med masse sunn, mettende pålegg/grønnsaker/tilbehør. F.eks kaviar, egg, avokado, tomat, majones. Holder meg mett en stund da!

Ofte kommer ikke metthetsfølelsen før en stund etterpå uansett - det er forskjell på å spise NOK og å spise seg FULL. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser 3 med mye pålegg. Blir ikke mett, bare usulten.

Anonymkode: c3a06...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva jeg har som pålegg, har jeg feks egg og avacado på blir jeg mett av 4 stk. Hvis jeg har bare ost eller noe lignende så blir jeg mett etter 6-7 stk, helt håpløst! Og jeg er bare 160 høy og 50 kg. 

Anonymkode: 54021...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs når på dagen jeg spiser det, er det til frokost blir jeg mett av 1 rugsprø. Jeg spiser som regel aldri frokost, siden jeg står opp så tidlig, enten en liten yoghurt eller 1 rusprø om jeg merker sulten allerede etter jeg har våkna.

Til lunsj kan jeg spise alt imellom 2-4 med ost og tomat, og blir ganske mett :) holder meg mett i flere timer. 

Anonymkode: 68eab...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 14.36, AnonymBruker skrev:

Elsker knekkebrød, men føler ikke at jeg blir mett av det. Har nå spist 4 knekkebrød med smøreost på men er fortsatt sulten. Kjennes ut som jeg har spist en halv brødskive med masse luft inni. Kan da ikke være meningen jeg skal spise 6-8 knekkebrød for å bli mett? Riktignok spiser jeg "Delikatess Sesam" som er litt tynnere enn ordinære knekkebrød, men de er vel ikke SÅ mye tynnere... :klo: 

Dere som spiser knekkebrød, hvor mange spiser dere før dere blir mett? 

Anonymkode: 4c4fa...f0f

Jeg spiser 3 med leverpostei. Blir egentlig ikke mett, men sulten blir borte. Jeg spiser en banan 1 times tid etter da...

Men en gang spiste jeg en hel pakke med frokostknekkebrød 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...