Gå til innhold

Hadde du droppet en ny fyr om han røyka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet for min del er ikke røyking i moderate mengder etter min definisjon av moderat. Problemet er at den som røyker som regel har helt andre tanker om hva som er moderate mengder enn folk flest, og røyker det de fleste ville sagt var mye. Så ja, det er dumpegrunn. Går ikke på den 3 ganger, to var to ganger for mye. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selvfølgelig. Jeg ønsker ikke å bruke tid på folk som støtter terrorister økonomisk. 

Anonymkode: cd4c2...794

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i forhold med en som røyket og det er noe jeg defintivt ikke vil gjenta. Hadde droppet han. 

Anonymkode: efc3c...201

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Cannabis gjør meg ingenting, så lenge han kan respektere at jeg ikke har lyst. Synes ikke det er SÅ ille, jeg har jo prøvd selv og det er mye bedre enn alkohol osv. Dop som kokain og heroin er verst. Om han klarer å ha en normal hverdag, så gjør det meg ingenting. 🙂

Anonymkode: c0726...a00

Jeg tenker omvendt. Jeg synes cannabis er verst, og kokain og alkohol som partyrus er greit. Det hadde vært et mye større problem for meg at han satt rusa hjemme med meg i stua en helt vanlig torsdags ettermiddag, enn om han tok litt kokain den ene helgen han var ute i måneden. 

 

Anonymkode: 2c82c...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker omvendt. Jeg synes cannabis er verst, og kokain og alkohol som partyrus er greit. Det hadde vært et mye større problem for meg at han satt rusa hjemme med meg i stua en helt vanlig torsdags ettermiddag, enn om han tok litt kokain den ene helgen han var ute i måneden. 

 

Anonymkode: 2c82c...1b6

Når jeg var yngre og røykte cannabis var det snakk om den ene kvelden i mnd ute med venner. Noen ruser seg jo i hverdagen også, men har ikke inntrykk av at det er sånn folk flest gjør det. Kokain er for meg også mer fyfy 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han røyket noen ganger i året, helt greit! Liker selv å gjøre det innemellom i sosialt lag etter byen f.eks. Men hver uke/dag er absolutt en dealbreaker for meg. Da ser jeg på det som en flukt, man blir lat, har humørsvinginger, tyller seg inn i sin egen egen lille boble, blir uoppmerksom på signaler osv.

Alt med måte. Og det gjør det litt mer spennende og gøy, spesielt i begynnelsen. Datet en fyr som er proff fotballspiller, veldig ordentlig, streit type, men han likte å ha det gøy med forskjellige ting innemellom på ferie. Ellers holdt han seg unna det. Perfekt! En stripe her og der med kokain på fest en-to ganger i året ser jeg heller ikke problemet med.

Anonymkode: e15bf...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er å bryte en lov, så ja da dumper jeg.  Har man liberalt forhold til 1 lov så er sjansen større for at man har det til flere.

Anonymkode: a95d2...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han røyker for å ruse seg så hadde det vær dealbreaker, generelt så er lovbrudd en dealbreaker for meg. Hvis han røyket for å lindre smerter så hadde saken vært noe annet. 

Anonymkode: dd65e...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker omvendt. Jeg synes cannabis er verst, og kokain og alkohol som partyrus er greit. Det hadde vært et mye større problem for meg at han satt rusa hjemme med meg i stua en helt vanlig torsdags ettermiddag, enn om han tok litt kokain den ene helgen han var ute i måneden. 

 

Anonymkode: 2c82c...1b6

Ikke kommentar direkte til deg, for du skal få mene hva du vil. Men jeg vil bare understreke at kokain gjør enorm skade på hjernen, selv kun av bruk på party. Som med exstacy så ødelegger det serotonin nivået og den naturlige kjemien og funksjonen i hjernen, selvom man bare bruker det en helg en gang i blandt. Hjernen tar ikke skade av det om man tester det to ganger i livet, men når man får den vanen å bruke det hver gang man fester, enten det er hver uke, eller hver måned, eller annenhver måned, så påvirket det og skader hjernen. Man slutter å produsere lykkehormoner på samme måte som før, og føler seg mye raskere deprimert og aggressiv, og det tar 12 måneder for hjernen å stabilisere seg igjen etter jevnlig bruk, som gjør at de fleste fortsetter å ta det jevnlig fordi de føler at noe mangler og at de fortjener det. Langvarig jevnlig bruk kan ødelegge hjernen permanent, og etter å ha mistet flere venner til selvmord pga kokain bruk , bodd med en som brukte kokain jevnlig og lot alle nedturene og aggresive ustabiliteten gå ut over meg, så må jeg bare få påpekt det her også, at kokain på ingen måte egentlig er greit,selvom det bare er partybruk. Det tar mye større skade enn det man tror!

 

Anonymkode: 29c12...a27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg.

Jeg er ikke nødvendigvis i mot legalisering av f.eks cannabis, men jeg ønsker å leve et rusfritt liv (drikker heller ikke alkohol). Selv om jeg ikke har noe i mot at samboer tar seg et glass vin til middag, vil jeg helst slippe å være sammen med en som tar andre rusmidler generelt. Og jeg opplever de som tar cannabis blir ganske sløve, og jeg liker ikke at man forandrer seg for mye (det gjelder også fyll forårsaket av alkohol).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier vel sitt. Hvis du hadde blitt kjent med en kar og alt stemte, men så finner du ut eller han forteller deg at han liker å røyke cannabis i moderate mengder, hadde du droppa han? Hvorfor? Kult om dere legger alderen deres ved svaret men ikke must:)

Anonymkode: 939a4...150

Jeg hadde droppet han. Med mindre det var en gang i året, liksom. Et par av de som røyket mye som unge er rimelig enkle i huet som 40-åringer.  Vet jo ikke om det var høna eller egget, men det er bare lavmål i min verden.

Kvinne 43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis huset er fullt av piper og vaporizere og "moderate menger"=røyker ikke før jobb. ALDRI. Hvis det er snakk om noen jointer på en måned. Helt greit. 

Anonymkode: c6347...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært aktuelt å være sammen med noen som røyker, samme hva de røyker. I tillegg er alle former for rusmidler utenom moderat alkoholbruk totalt uaktuelt.

Anonymkode: 2af11...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde vært hyklersk (17). 

Anonymkode: 07e84...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært dumpings tvert.

Jente, 22.

Anonymkode: 2d9b7...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var snakk om vanlige sigaretter, og klikket meg inn for å svare at jeg tror det hadde vært en deal breaker.

Når det kommer til cannabis ville det vært helt avhengig av frekvensen. Ville ikke vært begeistret om det var snakk om daglig. Forskjell på to trekk etter jobb, og tre joints om dagen, men jeg føler bare at det lett kunne blitt i overkant komplisert. 

Hvis det var snakk om å røyke litt en gang i blant, så hadde ikke det vært noe problem.

K31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er ikke forenelig med jobben jeg har, og heller ikke med å ha barn i hus, og dermed er det en dealbreaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...