Gå til innhold

Moden kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Modne kvinner er som andre kvinner, mer eller mindre selvtillitt. Men nesten alle har mer selvtillitt enn de hadde som 20-åringer. Livserfaringer gjør at vi ikke går i så mange feller, men det er jo fordi vi har gjort det før. Man lærer jo heldigvis av sine feil, og blir ikke sjarmert like lett av tullinger som før. Men vi kan likevel bli det. Når vi vil ha en fyr kan vi si det rett ut, men det kommer jo også an på mye, er ikke sånn at alle modne damer sier det rett ut til f eks sjefen sin eller den gifte naboen. Vi er heldigvis for kloke til det. 

Men vi kan også være stokk dumme og bare se vår egen nesetipp, akkurat som alle andre.

Modne kvinner er altså bare kvinner som har livserfaring og bedre selvtillitt, ikke noe mer enn det. Men det er jo fine ting, og for min del savner jeg overhodet ikke å være ung! Been there, done that, blir sliten bare av å tenke på det 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Modne kvinner er som andre kvinner, mer eller mindre selvtillitt.

18 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Modne kvinner er altså bare kvinner som har livserfaring og bedre selvtillitt,

Bestemme seg snart?

Anonymkode: b057e...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg det riktig moden kvinne vet hva hun vil ha når hun vil slå seg til ro med en mann? Kan hun forutse hvilke arena hun hun kræsjer i han, og hva sier hun når hun bare vet hun bare vet han skal jeg ha?

 

Takk for alle ærlige svar, sanne historier og erfaringer.

Anonymkode: 5ba4e...ee1

Mitt inntrykk er at godt voksne kvinner og menn blir like fjortisforelsket som når de var 18 år. 

Anonymkode: 8b302...b90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at godt voksne kvinner og menn blir like fjortisforelsket som når de var 18 år. 

Anonymkode: 8b302...b90

det bør ikke være sånn.

Anonymkode: 5ba4e...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at godt voksne kvinner og menn blir like fjortisforelsket som når de var 18 år. 

Anonymkode: 8b302...b90

Godt voksen er ikke det samme som moden. Mange attenåringer er mer modne enn mange førtiåringer.

Anonymkode: b057e...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bestemme seg snart?

Anonymkode: b057e...721

Det der var ikke motsigelser, hva med å lese to ganger når du ikke forstår?

Modne kvinner har MER selvtilltt enn de hadde som unge, likevel er det mange modne kvinner med LITE selvtillitt! De hadde altså dårlig selvtillitt som unge, har bedre nå, men kanskje ikke veldig bra.

Håper det var klart nok.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det der var ikke motsigelser, hva med å lese to ganger når du ikke forstår?

Modne kvinner har MER selvtilltt enn de hadde som unge, likevel er det mange modne kvinner med LITE selvtillitt! De hadde altså dårlig selvtillitt som unge, har bedre nå, men kanskje ikke veldig bra.

Håper det var klart nok.

 

Ok, så når du sier modenhet så mener du alderdom?

Anonymkode: b057e...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt voksen er ikke det samme som moden. Mange attenåringer er mer modne enn mange førtiåringer.

Anonymkode: b057e...721

Og dette er helt sant!

Vi blir også fjortisforelsket. Men jo mer liv levet, jo større sjangse til å lære av sine feil.

Likevel, det finnes gamle folk som tilsynelatende ikke har lært en dritt. Det er min største frykt, og blir gammel og like idiotisk som jeg var som tenåring. Jeg vil bli gammel og klok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så når du sier modenhet så mener du alderdom?

Anonymkode: b057e...721

Jepp. Det er det jeg trodde TS mente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt henne om lov om å bruke bildet?

Anonymkode: 171e8...b6e

Kvinnfolk !    Dere MÅ  bare kverulere om absolutt alt.  Makan, glad jeg er født med utovertiss.

Som et svar på tråden, som jeg egentlig ikke skjønte helt kan jeg bare si at jeg synest modne kvinner er best.

Anonymkode: e4e63...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...