Gå til innhold

Romantisk kveld uten sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lese dikt til hverandre og spille blokkfløyte?😂🙈

Anonymkode: d24a3...f7d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag middag sammen, tenn litt lys, sett på koselig musikk i bakgrunnen. Bruk vinglass uavhengig om det er brus, øl/cider eller vin til, bare vinglasset gjør at stemningen blir mer romantisk eller generelt spesiell "magisk" og koselig.

Bak f.eks. kake eller kjeks sammen, eller lag riskrem. Eventuelt lag popkorn og ta frem smågodt, eller lag dip til potetgull.

Så kommer moroa: kortspill eller brettspill! Ta en tur til bokhandelen og bli enige om et brettspill, bare vær åpen for forslag eller velg noe dere ikke har spilt før/spilt lite av. Risk for eksempel, men advarer at spillet kan vare i mange timer om man bare er to, så man kan bli litt lei etterhvert. Poenget er at TV og gaming stjeler oppmerksomheten deres fra hverandre, så det bør unngås om kvelden skal bli romantisk, med unntak om dere virkelig brenner for gaming da og synes det er gøy.

Eventuelt er det så enkelt som å foreslå en rolig spasertur ute. Det er da man får best kontakt med hverandre da det ikke er distraksjoner som TV, gaming eller mobil i nærheten (det er ikke bare bare å begynne å surfe på mobilen når man går tur, spesielt når man går med sin kjære). Man får samtidig litt velværefølelse av å trekke inn frisk luft.

En siste utfordring som kan være morsomt og søtt for motparten er å skrive en liten "kjærlighetserklæring" der du skriver litt om hvor mye du liker personen. Også noe så klisjéaktig som hjemmelagde kuponger kan også bidra på stemningen. Topp kvelden med en blow-job hvis dere er i stemning for det.

Anonymkode: c95ac...cfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag middag sammen, tenn litt lys, sett på koselig musikk i bakgrunnen. Bruk vinglass uavhengig om det er brus, øl/cider eller vin til, bare vinglasset gjør at stemningen blir mer romantisk eller generelt spesiell "magisk" og koselig.

Bak f.eks. kake eller kjeks sammen, eller lag riskrem. Eventuelt lag popkorn og ta frem smågodt, eller lag dip til potetgull.

Så kommer moroa: kortspill eller brettspill! Ta en tur til bokhandelen og bli enige om et brettspill, bare vær åpen for forslag eller velg noe dere ikke har spilt før/spilt lite av. Risk for eksempel, men advarer at spillet kan vare i mange timer om man bare er to, så man kan bli litt lei etterhvert. Poenget er at TV og gaming stjeler oppmerksomheten deres fra hverandre, så det bør unngås om kvelden skal bli romantisk, med unntak om dere virkelig brenner for gaming da og synes det er gøy.

Eventuelt er det så enkelt som å foreslå en rolig spasertur ute. Det er da man får best kontakt med hverandre da det ikke er distraksjoner som TV, gaming eller mobil i nærheten (det er ikke bare bare å begynne å surfe på mobilen når man går tur, spesielt når man går med sin kjære). Man får samtidig litt velværefølelse av å trekke inn frisk luft.

En siste utfordring som kan være morsomt og søtt for motparten er å skrive en liten "kjærlighetserklæring" der du skriver litt om hvor mye du liker personen. Også noe så klisjéaktig som hjemmelagde kuponger kan også bidra på stemningen. Topp kvelden med en blow-job hvis dere er i stemning for det.

Anonymkode: c95ac...cfb

Det var masse bra forslag! Takk. 

Vi har en regel om å aldri bruke mobilen når vi er sammen. Ihvertfall ikke over tid, kanskje bare å sjekke noe, eller svare kort og fort på meldinger og slikt. 

Gå tur og slikt hadde vært koselig, men jeg har barn, så alt må skje her hos meg. Har jeg "barnefri" så går vi ut å spiser, drikker, sitter på en bar og skravler og drikker, og går lange turer og bare er sammen.

Vi har vært kjærester i 2år, så vi har gjort masse, men hjemme er det mest film, vin, sex, natta. Vil gjøre noe ekstra:) 

Anonymkode: 89623...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hva faen var det jeg leste nå? Helt OK å ikke like en kjappis,  men å si at det blir "så ONS", det gir ikke mening. 😂 På samme måte som at menn som liker kvinner og vil ha analsex med EN KVINNE må være homofil. Lengden på sexen og teknikker har da ingenting med forholdstypen og seriøsiteten på den å gjøre.

Romantisk! Ah! Romantikk er jo så herlig. Men om man faktisk ikke kommer på selv noe man har lyst til å gjøre med partneren som er romantisk, kanskje man bare skal gjøre noe skikkelig uromantisk men som man liker? 

Jeg drømmer om en som vil dagdrømme med meg. Ligge på sofaen i armene til hverandre og fortelle hemmeligheter. Massasje er jo en klassiker, men kanskje fotmassasje, ta et bad i badekaret sammen. Jeg drømmer om en som innerst inne elsker å bli lest høyt for like høyt som jeg elsker tanken på det. Å pusle puslespill sammen eller brettspill (det er ikke så romantisk da, men moro). Bake noe sammen. Dele noe spesielt man har funnet/lest. Vise den andre hva mam brenner for. Åh, le! ... Fader, jeg trenger en mann! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel ikke gjøre noe spesielt for å ha en romantisk kveld? Gå en lang tur i regnet eller ut for å se på stjernene når det har blitt mørkt. Prat om alt mellom himmel og jord :jepp: Det er kjemien mellom dere som avgjør om det er romantisk, ikke settingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hva faen var det jeg leste nå? Helt OK å ikke like en kjappis,  men å si at det blir "så ONS", det gir ikke mening. 😂 På samme måte som at menn som liker kvinner og vil ha analsex med EN KVINNE må være homofil. Lengden på sexen og teknikker har da ingenting med forholdstypen og seriøsiteten på den å gjøre.

Romantisk! Ah! Romantikk er jo så herlig. Men om man faktisk ikke kommer på selv noe man har lyst til å gjøre med partneren som er romantisk, kanskje man bare skal gjøre noe skikkelig uromantisk men som man liker? 

Jeg drømmer om en som vil dagdrømme med meg. Ligge på sofaen i armene til hverandre og fortelle hemmeligheter. Massasje er jo en klassiker, men kanskje fotmassasje, ta et bad i badekaret sammen. Jeg drømmer om en som innerst inne elsker å bli lest høyt for like høyt som jeg elsker tanken på det. Å pusle puslespill sammen eller brettspill (det er ikke så romantisk da, men moro). Bake noe sammen. Dele noe spesielt man har funnet/lest. Vise den andre hva mam brenner for. Åh, le! ... Fader, jeg trenger en mann! 

 

😂😂 syns det er deiligst med intens sex der følelsene og kroppen sprudler. Ha sex for å tømme seg er litt kjedelig. Sex med følelser er best! 

Bade sammen med mensen er jo desidert det mest uromantiske jeg har hørt noen gang 😂 

Vi koser jo masse, og har det helt sykt deilig sammen selvom vi ikke har sex, så du har masse gode forslag!:) men ligger vi sammen på sofaen og prater, så sovner vi nok desverre. Spill er jo gøy:)

Anonymkode: 89623...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Man trenger vel ikke gjøre noe spesielt for å ha en romantisk kveld? Gå en lang tur i regnet eller ut for å se på stjernene når det har blitt mørkt. Prat om alt mellom himmel og jord :jepp: Det er kjemien mellom dere som avgjør om det er romantisk, ikke settingen.

Kjemien er romantisk, men gøy å gjøre noe utenom det vanlige. Men å gå tur er desverre uaktuelt  denne gangen.

Anonymkode: 89623...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, GiftMann38 skrev:

Du kan jo være litt på tilbudssiden overfor ham selv om du ikke vil/kan ha sex selv.

Jeg tenker det samme.

Hun kan jo bare droppe det tampongtrikset, og la det bø ordentlig godt så det koagulerer i klumper.

Så kan hun få ham til å slikke henne godt og lenge - hun trenger jo liksom ikke være tilbakeholden bare fordi hun tenker det er kleint. 

Anonymkode: 5e423...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lese dikt til hverandre og spille blokkfløyte?😂🙈

Anonymkode: d24a3...f7d

:legrine::legrine:

 

Anonymkode: 5e423...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker det samme.

Hun kan jo bare droppe det tampongtrikset, og la det bø ordentlig godt så det koagulerer i klumper.

Så kan hun få ham til å slikke henne godt og lenge - hun trenger jo liksom ikke være tilbakeholden bare fordi hun tenker det er kleint. 

Anonymkode: 5e423...9e0

Min kone suger meg når hun har mensen. Vil tro det er mer praktisk i dette tilfellet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Bade sammen med mensen er jo desidert det mest uromantiske jeg har hørt noen gang 😂 

Anonymkode: 89623...6e0

Ja, altså mensen biten var ikke det romantiske! 😅 Ih!! 😨😨😨

Liker ikke å bløtlegge meg med mensen selv alene! 😨

Men sånn ellers: badekar med en kjekk bestekompis 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere peser hun med at hun ikke vil ha sex med mensen når det skal være romantisk. Er man vant til romantiske helaftner der man har sex i timesvis i senga med å bytte på slikking, fingring, sex, stryking, kos, slikking, fingring, sex og mye berøringer så forstår jeg godt at en kjappis med mensen sex der man hverken kan bli slikket eller fingret ordentlig , eller ha sex rundt i hele huset i alle mulige posisjoner og legge igjen blodflekker overalt , ikke er så veldig aktuelt eller romantisk.
Da kan man fint droppe sexen og ta det en annen uke :)

Når vi gjør noe jeg syntes er romantisk så sitter vi med dyna over oss i sofaen å ser på quiz tv, eller bruker kahoot appen på tv skjermen, med en flaske vin ,og lager mat sammen og mater hverandre og pjusker på hverandre mens vi sitter under dyna og hygger oss :) Vi er fæle til å lage fruktsalat med krem og da blir det litt tull og flørt med å surprise sprute krem på f eks kinnet eller halsen til hverandre og slikke den av uten at det trenger å bli noe videre seksuell stemning, bare koselig. Så pleier vi å gi hverandre massasjer noen ganger.

Anonymkode: 4eea4...a43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, GiftMann38 skrev:

Min kone suger meg når hun har mensen. Vil tro det er mer praktisk i dette tilfellet også.

Man må vel kunne ha mer i forholdet enn bare sex?

Anonymkode: 89623...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
2 hours ago, AnonymBruker said:

Man må vel kunne ha mer i forholdet enn bare sex?

Anonymkode: 89623...6e0

Har jeg sagt noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, GiftMann38 skrev:

Har jeg sagt noe annet?

Til en viss grad ja, fordi du ikke kommer med forslag som innebærer annet enn sex... 

Anonymkode: 89623...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...