Gå til innhold

"Vi har lyst på fitta di"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kvinner kan være ekle også, det fikk jeg erfare når jeg studerte, men glad jeg er ferdig med den tiden.

Anonymkode: c3952...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/18/2018 at 1:23 AM, AnonymBruker said:

Ikke sett noen så lagde denne. Svar på trådens tema du

Anonymkode: 1036a...7f1

Hva er egentlig trådens tema?

Anonymkode: 77be0...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig trådens tema?

Anonymkode: 77be0...6fd

Er du ironisk?

Anonymkode: 1036a...7f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulgært, men mener det er å tøye strikken å kalle dette seksuell trakassering.

Følger spent med på saken though, blir hysterisk morsomt når synderen endelig må krype til korset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"I biografien forteller Skarsbø Moen om Borten Moes vei fra gårdsdrift og lokalpolitikk, til å bli Senterpartiets kronprins. Hun skriver også utfyllende om konflikten mellom Borten Moe og Sp-leder Liv Signe Navarsete."https://www.nrk.no/valg2013/--borten-moe-naken-pa-nachspiel-1.10970914#nrk-masthead

Anonymkode: 631aa...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Er ganske sikker på at det ikke var ment å trakassere, i deres aldersgruppe er hun attraktiv, dette er grov umoden humor fra noen overstadig berusede menn, tror jeg. 

Anonymkode: 34503...891

Hvorfor er du ganske så sikker på det?

Anonymkode: 631aa...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Navarsete fikk den mye omtalte meldingen like etter å ha fulgt sin egen mor til graven.

– Jeg fikk meldingen ett og et halvt døgn etter gravferden til moren min. Det gjorde at det slo ekstra hard ned, sier hun."
https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2018/04/18/195389076/navarsete-fikk-sex-melding-etter-morens-begravelse

Anonymkode: 631aa...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Derfor blir de kalt for «gutteklubben», fortsetter Aglen, som selv har bakgrunn fra Senterpartiet. Meldingen blir enda styggere gitt at Navarsete var i «ganske dyp konflikt» med dem i tiden før hun gikk av som partileder, mener hun:  Navarsete har vært åpen på at hun opplevde veldig mye press fra denne ..." (Fra vl.no Presser på for å finne skyldige)

 

Anonymkode: 631aa...593

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ti av Sps mannlige trønderpolitikere var på hytte-
tur da den krenkende og seksualiserte meldingen til Liv Signe Navarsete ble sendt. Etter to år har ingen villet innrømme hvem som er skyldig. Spørsmålet er hvorfor Sps ledelse ikke har maktet å finne ut hvem som sendte den.

http://www.verdidebatt.no/innlegg/11723317-sps-trondermafia

Anonymkode: 631aa...593

Innlegget er redigert for brudd på opphavsrett.

Yvonne (admin)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 1.26, AnonymBruker skrev:

Ufattelig pinlig. Og så ennå mer pinlig når ingen tør å stå frem. Er jo nesten en fornærmelse mot fjortiser å sammenligne dem med fjortiser, men det er den beste beskrivelsen på dem nå.

Anonymkode: d9cd4...d13

haha syns det var vittig jeg :) altså, barnslig og drygt, men jeg hadde ledd hadde jeg fått en sånn melding. typisk at ingen vil tilstå! 

Anonymkode: 90ac9...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

– Vi setter bare på tørketrommelen og dusjen, og så blir det badstu på badet

😅

Anonymkode: 3463f...a53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

haha syns det var vittig jeg :) altså, barnslig og drygt, men jeg hadde ledd hadde jeg fått en sånn melding. typisk at ingen vil tilstå! 

Anonymkode: 90ac9...4e7

Tror jeg ikke du hadde om du var i hennes posisjon. Les innlegg  #85 og #86 over deg i tråden.

Anonymkode: cd5cc...a66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En annen som var med på turen var Sp-rådgiver Jostein Grande. Han avviser kategorisk at det var han som sendte Facebook-meldingen. Han sier også at han har snakket med alle tilstedeværende på festen i Storlien og at alle benekter kjennskap til meldingen.

"https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/a2BezA/Sp-vennene-benekter-sexmeldingen-til-Navarsete--na-ber-fylkesleder-kameratgjengen-om-a-presse-frem-en-tilstaelse

Anonymkode: 631aa...593

Innlegget er redigert for brudd på opphavsrett.

Yvonne (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liv Signe Navarsete er trakassert på det groveste av den som har sendt meldingen

 

Anonymkode: 631aa...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Søberg, telefonens eier: "– Det var ingen spor på min telefon etter meldingen. Jeg fikk ikke dette til å gå opp. Det var ikke noe samtaletema på Storlien. Da jeg mentalt rekonstruerte hendelsesforløpet, så jeg at det pekte bort fra meg. Jeg hadde kontakt med kona rett før meldingen ble sendt.

 https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/oRzyB7/Tidligere-Sp-statssekretar-om-sexmeldingen-fra-egen-telefon-til-Navarsete--Pine_-smerte-og-vanare

Anonymkode: 631aa...593

Innlegget er redigert for brudd på opphavsrett.

Yvonne (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ikke du hadde om du var i hennes posisjon. Les innlegg  #85 og #86 over deg i tråden.

Anonymkode: cd5cc...a66

Hvorfor? 

Anonymkode: 90ac9...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 18.4.2018 den 15.39, SoWhat? skrev:

Men for f...hvordan får du dette til å ikke bli trakasserende? "Formulerte seg fryktelig klønete?" Er du seriøs?? Blir så matt.

Trakasserende....

Meldingen var nasty! Ekkel. Skal man hasteinnlegges på sykehus av den grunn? Psykolog? Må man spandere på seg dyre medisiner? Faller livet sammen?

Sånne ekle tilbakemeldinger gir grøssninger på ryggen i 5 minutter også går man videre. Hvorfor kommer dette frem nå? Hva er greia med å vente to år og dra dette frem i media? Få sympati?

Uansett....nå er det nok noen mannsgriser som svetter fælt. Og når de først har vært så idioter og sendt en sånn melding så fortjener dem dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...