Gå til innhold

For stor russedress!!!


Tonje98

Anbefalte innlegg

Hei

jeg kjøpte russedressen ut i fra størrelsen rundt rumpen min, men dette tilsvarte da at dressen ble alt for stor i overkroppen. Jeg har tatt av 12 cm på lengden mellom strikken rundt livet og lummenr på brystene. Det som er problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal sy inn i bredden på midjen med tanke på strikken i livet osv. 

Trenger desperat hjelp ettersom russedressen stikker ut rundt over alle plasser. Hadde vært veldig takknemlig hvis noen som har vært utenfor dette for som har klart å fikse det, kunne gitt meg noen tips.

Endret av Tonje98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår det slik at du ønsker en tettsittende dress. Er du sikker på at du vil det? Det kan bli en fantastisk mai, men du risikerer å få det samme våte, kalde drittværet jeg hadde. Jeg var ganske glad jeg fikk plass til stilongs, ullbukse, to ulltrøyer, og en ullgenser under min dress. Venninna min hadde ikke bommet på størrelsen, så hun endte opp med bronkitt.

Anonymkode: 4174e...745

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who the fuck cares.... du skal bruke den i en måned,slapp av...

Anonymkode: 795de...cd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal russedresser være tettsittende eller ikke? Har sett haugevis av russ tidligere, men faktisk ikke fått det med meg. Med dette menerjeg at folk bryr seg ikke. De bryr seg om sitt eget antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var russ skulle dressen være stor. Jeg ser nå at dressene er supertrange. Det ser litt merkelig ut.

Anonymkode: 52688...fa4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var russ skulle dressen være stor. Jeg ser nå at dressene er supertrange. Det ser litt merkelig ut.

Anonymkode: 52688...fa4

Det ser iallefall veldig kaldt og upraktisk ut. I min tid skulle de være store nok til å romme all verdens klær og flasker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Duff skrev:

Det ser iallefall veldig kaldt og upraktisk ut. I min tid skulle de være store nok til å romme all verdens klær og flasker :)

Samme her! Jeg er jente men hadde den største buksa, måtte ha belte for at den skulle henge på :fnise: nå ser jeg at alle har svært tettsittende røde bukser (som jeans). Jeg hadde nok blitt sprø ettersom den buksa ble ganske skitten, stygg og hullete etterhvert. Da gjorde det liksom ingenting at den var litt stor ettersom man kunne ha stilongs under (noe jeg måtte ha, fikk sykt vondt på innsiden av lårene av de buksene) :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...