Gå til innhold

Helt ærlig, hva syns du om datteren din...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.4.2018 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Innlegget ditt oser av fremmedfrykt, uansett hva du innbiller deg.. Fremmedfrykt og fordommer.

Anonymkode: 33950...b7e

Sånt skriver folk uten kunnskap og uten saklige argumenter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.4.2018 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Jeg vet du har rasistiske holdninger, men dette var jammen drøyt!

Anonymkode: fc810...46c

Rasistisk å ikke akseptere at ens eget barn konverterer til en annen religion?! 😹Du må nok skaffe deg kunnskap om hva rasisme er (hint: har ingenting med religion å gjøre).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 23.03, Anonymus Notarius skrev:

Med fare for å virke bedrevitende så tror jeg ikke barnløse (som jeg har forstått at du er) forstår hvor glad man blir i barna sine. Ungene mine er ungene mine, om de så blir nynazister, massemordere eller eller sexovergripere (selv om jeg selvsagt ville fordømt handlingene/holdningene). Kommer aldri til å slå hånden av barna mine, uansett hva de gjør, og tror de fleste foreldre har det på samme måte.

Jeg har barn, men det du hevder her gjelder ikke alle foreldre - bl.a. meg. Om mine barn hadde drept en uskyldig person i kaldt blod, seksuelt misbrukt noen etc., da hadde jeg selvfølgelig kuttet all kontakt permanent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, KuMannen skrev:

Det er omkring 2000 norske kvinner og 1000 norske menn som har konvertert til Islam idag. Mest sannsynlig vil dette tallet øke i fremtiden da mange norske kvinner foretrekker muslimske menn .

Lol, det er nok svært få norske kvinner som foretrekker muslimske menn. 

Endret av Lothlorien-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Spesielt da vi nordmennene ikke er så særlig glad i islam" - hvem snakker du for egentlig? Max 10 personer av mine 500-1000 venner og bekjente er imot islam, resten av dem har ikke noe imot islam eller faktisk liker ideologien. Du snakker kanskje for noen, men iallefall ikke for flertallet. 

Anonymkode: 8547d...6e2

Hva vet du om det tause flertallet. Muslimer bruker ofte vold mot andre menn for å dysse ned kritikk mot Islam. Når de samme muslimske mennene gir deg roser, gullsmykker og champagne for å få deg på ryggen er makten deres. Du virker som et grusomt naivt menneske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KuMannen skrev:

Hva vet du om det tause flertallet ?  Muslimer bruker ofte vold mot andre menn for å dysse ned kritikk mot Islam. Når de samme muslimske mennene gir deg roser, gullsmykker og champagne for å få deg til å ligge på ryggen er makten deres. Du virker som et grusomt naivt menneske.

 

Endret av KuMannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

34 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Lol, det er nok svært få norske kvinner som foretrekker muslimske menn. 

Kom deg til Oslo å se deg litt rundt da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Når det gjelder sine egne barn går det ingen grense. 

Ved islam gjør det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎04‎.‎2018 den 20.22, Sillyline skrev:

Hvilken trosretning mine barn velger, har ingenting å si. Det er hvordan de er som person som teller. Dersom de hadde hatt en nedlatende holdning til andre, da hadde jeg reagert. 

Lissom ! Våkn opp fra dvalen din !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, KuMannen skrev:

 

Kom deg til Oslo å se deg litt rundt da !

Er der ofte, så nei, du har ikke rett. Det er ofte ganske spesielle (ikke positivt ment) jenter som velger muslimske gutter frivillig. Er ganske tragisk for de det gjelder.

Endret av Lothlorien-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt meg ned med henne og vist henne noen filmer. Blant annet IS sine slakting av mennesker og halshugging. Jada, IS er ikke det samme som islam, men det kan være en konsekvens av at islam får flertall i Europa og vesten generelt. Hun hadde også fått sett filmer av steining av sine medsøstre. At en ungdom vil konvertere kan tyde på hjernevasking, og det er ikke bra. Så skal det sies at dersom min datter hadde sagt at hun var kristen og skulle reise til Sarons dal, så hadde jeg vært like skeptisk. 

Anonymkode: d29dc...6a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Er der ofte, så nei, du har ikke rett. Det er ofte ganske spesielle (ikke positivt ment) jenter som velger muslimske gutter frivillig. Er ganske tragisk for de det gjelder.

Jeg mener at det var sånn i gamledager, men ikke idag. Problemene starter når de får barn. Jeg har inntrykk at dagens Oslokvinner shopper menn fra alle kulturer, men det er spesielt betatt av muslimske menn som har skjegg fordi de er naturlige dominante noe som de ikke finner hos norske menn. Årsaken til at de er dominante er at de er oppdratt til å gjøre og få hva de vil fordi de er menn. Muslimske kvinner har selvfølgelig en strengere og en mer forutbestemt skjebne. Familien velger guttens brud. Det å kose seg med norske damer selv når den muslimske mannen er gift er bare et bonus for han . Han vet godt at familien vil nekte konen skilsmisse. Med disse feige virkemidlene legger muslimske menn Norge for sine føtter og norske kvinner sier Ja Takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, KuMannen skrev:

Jeg mener at det var sånn i gamledager, men ikke idag. Problemene starter når de får barn. Jeg har inntrykk at dagens Oslokvinner shopper menn fra alle kulturer, men det er spesielt betatt av muslimske menn som har skjegg fordi de er naturlige dominante noe som de ikke finner hos norske menn. Årsaken til at de er dominante er at de er oppdratt til å gjøre og få hva de vil fordi de er menn. Muslimske kvinner har selvfølgelig en strengere og en mer forutbestemt skjebne. Familien velger guttens brud. Det å kose seg med norske damer selv når den muslimske mannen er gift er bare et bonus for han . Han vet godt at familien vil nekte konen skilsmisse. Med disse feige virkemidlene legger muslimske menn Norge for sine føtter og norske kvinner sier Ja Takk !

Feminiseringen av samfunnet har ikke bare positive konsekvenser for norske, og generelt europeiske menn, nei. Men det er fremdeles et bittelite mindretall norske jenter/damer som frivillig velger å ha sex med muslimske menn.For mange kvinner er kulturrelativister, sosialister og politisk korrekte som lever i troen på at alle kulturer og religioner er like gode eller dårlige. Når de i tillegg læres fra ung alder at hvit, vestlig kultur er ond og har gjort så masse fælt at vi egentlig bare burde skamme oss, så er det en farlig miks.

Endret av Lothlorien-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Feminiseringen av samfunnet har ikke bare positive konsekvenser for norske, og generelt europeiske menn, nei. Men det er fremdeles et bittelite mindretall norske jenter/damer som frivillig velger å ha sex med muslimske menn. Selv har jeg aldri vurdert tanken engang, men så er jeg godt over snittet intelligent, høyt utdannet, konservativ og med et bra nok utseende til at jeg kan velge fra øverste hylle (altså vestlige menn). For mange kvinner er kulturrelativister, sosialister og politisk korrekte som lever i troen på at alle kulturer og religioner er like gode eller dårlige. 

Jeg snakker egentlig om norske kvinner under 30 år som ikke har noen nasjonal, religiøs eller historisk oppfatning av det å være norsk. Jeg er enig at mange av de norske kvinnene som drar på sex og ekteskapsferie til muslimske land som Tyrkia ,Tunis og Gambia er i alle aldre og kanskje ikke er førstevalg her hjemme. Jeg regner med at de som gifter seg med en muslim enten er uinteressert i politikk eller stemmer sosialistisk .

Endret av KuMannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, KuMannen skrev:

Hva vet du om det tause flertallet. Muslimer bruker ofte vold mot andre menn for å dysse ned kritikk mot Islam. Når de samme muslimske mennene gir deg roser, gullsmykker og champagne for å få deg på ryggen er makten deres. Du virker som et grusomt naivt menneske.

Det er du som er naiv, som blindt tar innover deg all denne islamfiendtlige fremmedfrykten som spres i media og fortsetter å produsere deg samme selv. Jeg vet at flertallet av de jeg kjenner ikke er negative til islam, og er ikke interessert i å høre om dine spekulasjoner om hva jeg vet og ikke vet. Jeg vet hva jeg vet. 

Anonymkode: 8547d...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er TS???

Anonymkode: f7494...d84

Her er jeg!! 

Jeg har snakket godt og ganske lenge med datteren min, fant ut at heldigvis virker hun som hun er blitt langt oppgående og bedre enn ''dagens jenta tenåringen'' vi har i Norge som har sex fra de er 13 år, fester mye, drikker, sender nakenbilder til hverandre og filmer mens de har samleie og sender til hverandre (alt dette har NRK avdekket). I stedet har jeg fått en jenta som har beina godt på jorden, setter pris på å dekke kroppen sin for å slippe sykdommen ''kroppspress'' sier hun. Hun sier at hijab og dekkende klær hjelper henne å ha kroppen sin for seg selv og på denne måten blir hun skjermet av kroppspressen som venninnene hennes sliter med. Hun til og med anbefalte meg å prøve med hijab, det har jeg selvsagt avvist. Hun forsikret meg at det ikke var pga en venninne eller en muslimsk gutt hun vil konvertere seg, men at hun har tenkt mye over livets eksistensielle spørsmål som hun til slutt fant rene klare svar i Islam. Det skal sies at datteren min er ganske smart og moden for sin alder, har aldri vært den type jenta som fester og liker gutter. Hun gjør det bra på skolen, og har store ambisjoner. Jeg er egentlig ikke så mye bekymret over henne lenger for jeg tenker at jeg stoler på henne, og at hun er opptatt å vise meg hvor kjærlig og respektfull en muslim skal være mot sin mor. Det var det som beroliget meg! Det var hennes ord: '' jeg er blitt muslim mamma, hver dag skal jeg vise deg respekt, kjærlighet og hjelpe deg i dette livet. Selv om du ikke aksepterer meg som muslim så har jeg fremdeles disse verdiene å tilby deg, vet du hvorfor mamma? sa hun. Nei, fortell hvorfor? svarte jeg. Så sa hun: ''Fordi Allah pålegger meg disse pliktene til tross for foreldrenes avvisning, er ikke Islam vakker mamma?. Jeg har ikke svart til dette. Men jeg må innrømme at ordene hennes traff meg og lettet meg slik at fra nå av kan jeg bare stole på henne. Tror det plager meg ikke så mye mer så lenge jeg har en ordentlig jente som vil fokusere seg på skolen sin , familie og hennes fremtid.    

Anonymkode: ac5f6...fd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som er naiv, som blindt tar innover deg all denne islamfiendtlige fremmedfrykten som spres i media og fortsetter å produsere deg samme selv. Jeg vet at flertallet av de jeg kjenner ikke er negative til islam, og er ikke interessert i å høre om dine spekulasjoner om hva jeg vet og ikke vet. Jeg vet hva jeg vet. 

Anonymkode: 8547d...6e2

Du er speilet av dine PK venner og har TV og pressen på din side som bevisst unnlater å rapportere om negative nyheter om innvandrere for ikke å ødelegge integrerings prosjektet sitt . Du vet ikke bedre stakkar !

Endret av KuMannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er jeg!! 

Jeg har snakket godt og ganske lenge med datteren min, fant ut at heldigvis virker hun som hun er blitt langt oppgående og bedre enn ''dagens jenta tenåringen'' vi har i Norge som har sex fra de er 13 år, fester mye, drikker, sender nakenbilder til hverandre og filmer mens de har samleie og sender til hverandre (alt dette har NRK avdekket). I stedet har jeg fått en jenta som har beina godt på jorden, setter pris på å dekke kroppen sin for å slippe sykdommen ''kroppspress'' sier hun. Hun sier at hijab og dekkende klær hjelper henne å ha kroppen sin for seg selv og på denne måten blir hun skjermet av kroppspressen som venninnene hennes sliter med. Hun til og med anbefalte meg å prøve med hijab, det har jeg selvsagt avvist. Hun forsikret meg at det ikke var pga en venninne eller en muslimsk gutt hun vil konvertere seg, men at hun har tenkt mye over livets eksistensielle spørsmål som hun til slutt fant rene klare svar i Islam. Det skal sies at datteren min er ganske smart og moden for sin alder, har aldri vært den type jenta som fester og liker gutter. Hun gjør det bra på skolen, og har store ambisjoner. Jeg er egentlig ikke så mye bekymret over henne lenger for jeg tenker at jeg stoler på henne, og at hun er opptatt å vise meg hvor kjærlig og respektfull en muslim skal være mot sin mor. Det var det som beroliget meg! Det var hennes ord: '' jeg er blitt muslim mamma, hver dag skal jeg vise deg respekt, kjærlighet og hjelpe deg i dette livet. Selv om du ikke aksepterer meg som muslim så har jeg fremdeles disse verdiene å tilby deg, vet du hvorfor mamma? sa hun. Nei, fortell hvorfor? svarte jeg. Så sa hun: ''Fordi Allah pålegger meg disse pliktene til tross for foreldrenes avvisning, er ikke Islam vakker mamma?. Jeg har ikke svart til dette. Men jeg må innrømme at ordene hennes traff meg og lettet meg slik at fra nå av kan jeg bare stole på henne. Tror det plager meg ikke så mye mer så lenge jeg har en ordentlig jente som vil fokusere seg på skolen sin , familie og hennes fremtid.    

Anonymkode: ac5f6...fd4

Hehe, med alle de norskfeilene i det du skriver, så er du nok en muslim selv kanskje, som her skryter av islam og påstår at denne religionen er såååå bra for din datter. 

Nice try, Å misjonere for islam burde være forbudt. I muslimske land er det jo forbudt å misjonere for kristendommen, så vi burde absolutt ikke være idioter og heller svare på samme måte. :)

Anonymkode: 4bb64...e02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...