Gå til innhold

Hva i alle dager skjedde nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk inn i et forhold med... sikkert min aller største forelskelse noen gang, i går. Aldri før har jeg følt det jeg har gjort til nå. Alt har vært så godt og trygt, og det kribler i hele meg når jeg ser på han. I fire år har vi vært veldig gode venner, og siste halvåret har han vel nærmest flyttet inn hos meg. Oppført oss som kjærester lenge før vi ble det. 

 

Men så bare... I dag når jeg våknet så fikk jeg bare helt totalt... Hetta? Panikk?! Jeg aner ikke! Plutselig ble det kjemperart å holde rundt han, som om vi nettopp hadde møttes? Jeg har to lange forhold bak meg, og dette har jeg aldri tidligere opplevd. Jeg som hadde ønsket at han skulle spørre meg så lenge. Hva er dette her? Fikk jeg plutselig panikk for å være i et forhold? 

 

Blir gal av meg selv her!

Anonymkode: bb561...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er muligens en reaksjon , slags forsvarsmekanisme , siden det er veldig mye følelser i sving akuratt nå.
Jeg har pleid å bli sånn selv rett etter det faktisk har blitt alvor med en mann. Det blir på en måte så overveldende og "skummelt" plutselig, men det går over. Hvis det ikke går over så var det nok ikke meningen det skulle være dere allikevel

Anonymkode: 45185...03a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...