Gå til innhold

Glattbarbering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lord Friendzone skrev:

Hårløst underliv ser bedre ut og gir økt følsomhet

Det er faktisk stikk motsatt, men gå gjerne rundt å tro det. Er nesten sikker på at de fleste med glattbarbert mus aldri har latt håret gro ut, så de uttaler seg om noe de ikke har greie på... Er best med hår, tro meg. Hør på en som har levd lenge...

Anonymkode: 2a792...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk stikk motsatt, men gå gjerne rundt å tro det. Er nesten sikker på at de fleste med glattbarbert mus aldri har latt håret gro ut, så de uttaler seg om noe de ikke har greie på... Er best med hår, tro meg. Hør på en som har levd lenge...

Anonymkode: 2a792...38c

Jeg har prøvd begge deler, men har nå endt opp med glatt. Hvorfor er dere med hår alltid så nedlatende mot oss som barberer? Det har da ingenting å si for dere om vi barberer eller ikke. Jeg bryr meg ikke om håret ditt.

Anonymkode: d2ec4...430

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk stikk motsatt, men gå gjerne rundt å tro det. Er nesten sikker på at de fleste med glattbarbert mus aldri har latt håret gro ut, så de uttaler seg om noe de ikke har greie på... Er best med hår, tro meg. Hør på en som har levd lenge...

Anonymkode: 2a792...38c

Jeg «tror» ingenting. Som sagt er min opplevelse økt følsomhet, noe som for øvrig har lite med «glattbarbert mus» å gjøre... :rolleyes:

Jeg går etter egen erfaring, og for meg har som sagt intimbarbering vært obligatorisk i 20 år. Når håret en sjelden gang har fått litt lengde streber jeg etter å få det helt bort, og merker jeg stor forskjell etterpå. Pungtum!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd begge deler, men har nå endt opp med glatt. Hvorfor er dere med hår alltid så nedlatende mot oss som barberer? Det har da ingenting å si for dere om vi barberer eller ikke. Jeg bryr meg ikke om håret ditt.

Anonymkode: d2ec4...430

Her på KG er det alltid et sabla hylekor som melder seg på og forteller hvor "idiot" du er bare du tenker tanken hver gang noen starter en tråd som involverer personlige preferanser, det være seg noe så allment utbredt som barbering i 2018 eller bruk av solarium (ref annen tråd nå), div tråder om klær og utseende generelt. 

Endret av LeneXCII
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk barbere tissen sin slik de vil uten det forbanna hylekoret? Jeg personlig syns det er best å være glattbarbert (barberer med hårene) fordi det lukter mindre, jeg føler meg renere, jeg får mindre utflod og jeg slipper at hår stikker ut av tightsen under trening. Det er også deiligere å bli slikket, og bedre under sex generelt. Jeg skal heldigvis ikke vise frem tissen til gud og hvermann så hva andre enn meg og samboeren min mener om mine friseringsrutiner bryr jeg meg fint lite om.

Foretrekker også at samboeren holder det ryddig i pung-området for da er det mye hyggeligere å være der nede :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd begge deler, men har nå endt opp med glatt. Hvorfor er dere med hår alltid så nedlatende mot oss som barberer? Det har da ingenting å si for dere om vi barberer eller ikke. Jeg bryr meg ikke om håret ditt.

Anonymkode: d2ec4...430

Grunn til at de er nedlatende og bessewisser på dette området, et fordi enkelte mennesker har en kontrollerende atferd og behov for å vite best. De skjønner ikke at mennesker er ulike. Derfor så besatt av å være nedlatende mot de som foretrekker det motsatte av dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2018 den 20.41, Gladgutten79 skrev:

Det er nok der av en grunn fra tidenes morgen, men i dag har vi klær som hjelper oss å holde varmen og ulumskheter osv borte så å begrense det gjør ingenting

*Uhumskheter*

Anonymkode: 4f04d...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Samme som alle andre år. Du slipper å ha masse ekkelt kjønnshår på tissen. Det er ekkelt! Få det bort!

Med mindre du vil se ut som en apefitte eller apepikk der nede. 

Anonymkode: 7b36e...89c

Heller det en ribba høne..

Jeg har sett så mye rare underliv i dusjen i badehallen, på treningssenteret. Helt ribbet for hår, med roastbiff lepper tytende ut av rødnuppete bollemus underliv. Nei da hadde det vært nedre om folk lot håret være. Trimmet og stelt, men behold litt hår!

Anonymkode: c9880...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd begge deler, men har nå endt opp med glatt. Hvorfor er dere med hår alltid så nedlatende mot oss som barberer? Det har da ingenting å si for dere om vi barberer eller ikke. Jeg bryr meg ikke om håret ditt.

Anonymkode: d2ec4...430

Fordi vi opplever at de dom barberer er nedlatende om oss. Er hår der for en grunn. Blir klamt og ekkelt uten.

Anonymkode: c9880...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi opplever at de dom barberer er nedlatende om oss. Er hår der for en grunn. Blir klamt og ekkelt uten.

Anonymkode: c9880...080

Jeg har aldri vært nedlatende. Hvordan hønene til andre ser ut bryr meg ikke. Ganske enkelt.

Anonymkode: d2ec4...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som flesteparten foretrekker hårløst, både menn og kvinner, hadde en anelse om det ja :Nikke:

Anonymkode: eccdb...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 12.57, AnonymBruker skrev:

Muslimer er faktisk pålagt å fjerne kjønnshår som følge av regler i Koranen.

Anonymkode: 4b3c5...bed

Dokumentasjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt flatpannet å blande religion inn i dette. Ikke er det noe som er riktig ved å fjerne fittehår, men det er det definitivt ikke noe riktig med religion heller... 

Anonymkode: 2a792...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 20.04, Overrasket skrev:

Jeg liker barberte underliv selv, men jeg synes ikke det er nødvendig å sette ord på egne preferanser med slik nedsettende ordbruk om andres valg. Folk må få gjøre som man selv vil, uten å påtvinges nedverdigende merkelapper.

Helt enig, godt skrevet, det er helt meningsløst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er helt flatpannet å blande religion inn i dette. Ikke er det noe som er riktig ved å fjerne fittehår, men det er det definitivt ikke noe riktig med religion heller... 

Anonymkode: 2a792...38c

Kan ikke folk få bestemme det selv? Eller er det viktig for deg at alle gjør som deg?

Jeg har ikke tatt skade av barbering. Bryr meg heller ikke hva dere gjør. Bare så teit med den kjønnshårkrigen som er ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (mann) barberer alltid ballene, men kortklipper håret over skaftet. Har en del hår på beina så synes det ser helt løk ut å ha en skallet penis da.

Anonymkode: 8f056...d2f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (mann) barberer alltid ballene, men kortklipper håret over skaftet. Har en del hår på beina så synes det ser helt løk ut å ha en skallet penis da.

Anonymkode: 8f056...d2f

Du forteller at du barberer ballene, og må samtidig presisere at du er mann? Det regnestykket hadde vi muligens klart for egen maskin :fnise:

Men for all del, jeg er enig, og praktiserer det samme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Du forteller at du barberer ballene, og må samtidig presisere at du er mann? Det regnestykket hadde vi muligens klart for egen maskin :fnise:

Men for all del, jeg er enig, og praktiserer det samme!

hahaha, sant:p

Anonymkode: 8f056...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...