Gå til innhold

Gutter; Hadde du sagt dette til jenta etter første date dersom...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... du ikke mente det/hadde en viss interesse? 


Kun noen timer etter første date chattet jeg med daten og vi kom inn på å møtes igjen, men bestemte ingen dag da vi begge måtte få litt oversikt. Jeg skrev "Gleder meg til å se deg igjen :)" Hvorpå han svarte: "Takk det samme! :)" 

Hadde du svart det om du ikke var interessert/mente det? 

Anonymkode: 45af4...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du tok kontakt noen timer etter daten: Ikke veldig lovende.

Viss han tok kontakt: Veldig lovende.

Anonymkode: 8347e...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss du tok kontakt noen timer etter daten: Ikke veldig lovende.

Viss han tok kontakt: Veldig lovende.

Anonymkode: 8347e...444

Hvorfor mener du det er av betydning? Han sa det jo like fullt uansett, og var på ingen måte pliktig til å svare på TS' kommentar. Jeg klarer ikke se for meg at han gjorde det for å være høflig heller, for hvorfor skal han bry seg med det om han ikke er interessert? Det lureste, mest riktige og høfligste for begge parter hadde vært om han bare avviste TS. 

 

Så TS; Min erfaring tilsier at gutter ikke gidder "late som" om de ikke er interessert på en eller annet nivå. Men om han er interessert i det samme og på samme måte som deg, det er ikke godt å si. Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke veldig lovende" var nok å ta litt hardt i, men ja.. det er selvfølgelig stor forskjell på om han tok kontakt noen timer etter, da er han jo selvfølgelig interessert. Om han bare svarer kan det være for å unngå å avvise.

Ekstremt få som avviser i dag, da skal det ha vært fullstendig kræsj. De fleste velger å spille med til den andre skjønner tegningen, dessverre.

Anonymkode: 8347e...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss du tok kontakt noen timer etter daten: Ikke veldig lovende.

Viss han tok kontakt: Veldig lovende.

Anonymkode: 8347e...444

Du kan ikke fortsette med den feilen der. Beklager bro. Det skrives «hvis»..

Anonymkode: 1da95...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ikke veldig lovende" var nok å ta litt hardt i, men ja.. det er selvfølgelig stor forskjell på om han tok kontakt noen timer etter, da er han jo selvfølgelig interessert. Om han bare svarer kan det være for å unngå å avvise.

Ekstremt få som avviser i dag, da skal det ha vært fullstendig kræsj. De fleste velger å spille med til den andre skjønner tegningen, dessverre.

Anonymkode: 8347e...444

Det var jeg som tok kontakt, men jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være av betydning. Han gikk på jobb, det var derfor daten ble avsluttet. Dessuten var det han som oppfordret til ny date... 

Anonymkode: 45af4...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan ikke fortsette med den feilen der. Beklager bro. Det skrives «hvis»..

Anonymkode: 1da95...628

Før du korrigerer andre, bør du sjekke med ordboka. Viss er helt lov i sammenhengen.

Anonymkode: 79d3d...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke fortsette med den feilen der. Beklager bro. Det skrives «hvis»..

Anonymkode: 1da95...628

Det er dessverre lov.. 

Anonymkode: 58afa...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Viss du tok kontakt noen timer etter daten: Ikke veldig lovende.

Viss han tok kontakt: Veldig lovende.

Anonymkode: 8347e...444

Nei, hvis TS ikke tok kontakt hvorfor skulle han da gidde å ta kontakt? For med din logikk er hun ikke interessert hvis hun ikke tar kontakt, ergo trenger ikke han å ta kontakt noen sinne.

Anonymkode: 098fb...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

... du ikke mente det/hadde en viss interesse? 


Kun noen timer etter første date chattet jeg med daten og vi kom inn på å møtes igjen, men bestemte ingen dag da vi begge måtte få litt oversikt. Jeg skrev "Gleder meg til å se deg igjen :)" Hvorpå han svarte: "Takk det samme! :)" 

Hadde du svart det om du ikke var interessert/mente det? 

Anonymkode: 45af4...18e

Jeg er jente, men synes det virker lovende:) hvert fall med et utropstegn bak!

Anonymkode: 58afa...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan ikke fortsette med den feilen der. Beklager bro. Det skrives «hvis»..

Anonymkode: 1da95...628

A+ for effort med anførselstegnene

Anonymkode: 8347e...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var jeg som tok kontakt, men jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være av betydning. Han gikk på jobb, det var derfor daten ble avsluttet. Dessuten var det han som oppfordret til ny date... 

Anonymkode: 45af4...18e

Da går det nok bra.

På generelt grunnlag bør man ikke sende melding bare noen timer etter en date. Da skal det ha vært en fantastisk date uten like. Mange liker å la inntrykkene synke før man kan svare med sikkerhet hva man ønsker videre. Personlig hadde jeg også lurt på om damen manglet impulskontroll.

Anonymkode: 8347e...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da går det nok bra.

På generelt grunnlag bør man ikke sende melding bare noen timer etter en date. Da skal det ha vært en fantastisk date uten like. Mange liker å la inntrykkene synke før man kan svare med sikkerhet hva man ønsker videre. Personlig hadde jeg også lurt på om damen manglet impulskontroll.

Anonymkode: 8347e...444

Ja, eller; jeg hinta, men det var han som sa: "la oss gjøre det!"

... Det jeg skrev var en "oppfølging" til noe som ble sagt/gjort på daten. Hadde vært veldig rart om jeg hadde fulgt tredagersregelen før jeg tok kontakt. Hadde han tenkt at jeg manglet impulskontroll og var gal, hadde han vel blitt skremt vekk, da. 

Anonymkode: 45af4...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cathe.
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da går det nok bra.

På generelt grunnlag bør man ikke sende melding bare noen timer etter en date. Da skal det ha vært en fantastisk date uten like. Mange liker å la inntrykkene synke før man kan svare med sikkerhet hva man ønsker videre. Personlig hadde jeg også lurt på om damen manglet impulskontroll.

Anonymkode: 8347e...444

Deg om det. Jeg har flere ganger både sendt og mottatt meldinger kort tid etter en date, og har bare positive erfaringer med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så håpløst med alle disse "reglene". Det er vel ok å sende melding ganske raskt etter en date hvis man har likt daten? Hvis det oppleves som desperat, da passer man vel bare ikke sammen..

Det at det går mange dager uten å høre et ord, gjør at jeg tolker og analyserer at den andre ikke er interessert, og da distanserer jeg meg.

Anonymkode: cae01...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her hørt om "overtenking" ? Virker ikke helt slik.

Anonymkode: 8e4ad...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen her hørt om "overtenking" ? Virker ikke helt slik.

Anonymkode: 8e4ad...1ca

Mener du jeg bare bør ta for god fisk at han mente det han sa?

Anonymkode: 45af4...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe han mener, men det kan jo endre seg når det får sunket litt inn om man faktisk har noe å bygge videre på eller ikke.
Jeg ville ikke lagt så mye forhåpninger i bare noe så enkelt og vanlig hyggelighets frase, men noe negativt var det hvertfall ikke

Anonymkode: f02c6...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så håpløst med alle disse "reglene". Det er vel ok å sende melding ganske raskt etter en date hvis man har likt daten? Hvis det oppleves som desperat, da passer man vel bare ikke sammen..

Det at det går mange dager uten å høre et ord, gjør at jeg tolker og analyserer at den andre ikke er interessert, og da distanserer jeg meg.

Anonymkode: cae01...f02

Enig. Tror nok mye har forandret seg på grunn av sosiale medier. Tre dager uten kontakt etter første date før var helt normalt. Tre dager uten kontakt etter første date i dag, hvor vi har fb, insta, snap osv. er nesten synonymt med en avvisning. 

Anonymkode: 58afa...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok noe han mener, men det kan jo endre seg når det får sunket litt inn om man faktisk har noe å bygge videre på eller ikke.
Jeg ville ikke lagt så mye forhåpninger i bare noe så enkelt og vanlig hyggelighets frase, men noe negativt var det hvertfall ikke

Anonymkode: f02c6...722

... Men hadde det ikke vært realt å si at han må la inntrykkene synke litt inn osv.? Jeg mener, jeg hadde ikke blitt fornærmet eller reagert om han ikke hadde gått for en ny date timer etter vi hadde skilt lag første gang, ei heller om han ikke hadde slengt på "Takk det samme! :)"

 

 

Han virket veldig ærlig, oppriktig både før jeg måtte han og "face to face". 

Anonymkode: 45af4...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...