Gå til innhold

Han er helt forandra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden type begynnelsen av mars har det egentlig gått veldig mye nedover i forholdet. Han har sluttet å ta initiativ til samtale over messenger (vi bor et stykke unna hverandre, mye foregår på nettet) og det å møtes, han gir meg aldri komplimenter, tar ikke initiativ til kyss og kosing og sexlivet vårt handler kun om han.

Dette skjedde vel samtidig som han ble veldig deppa. Kjenner han nesten ikke igjen lengere. Han lyver veldig mye, bryr seg kun om seg selv. Han gjør ting for at han skal ha det fint, selv om han vet at det sårer meg. Han har såvidt empati når jeg er lei meg eller hvis jeg har vært på sykehuset feks. Hvis jeg tar opp at et problem mellom oss, så kan han reagere på to måter. Enten så blir han sur på meg fordi jeg bare er kranglete, eller så begynner han å grine og si at han er helt forferdelig for så å si uhyggelige ting til vennene hans om meg. Han kan bli sur på meg fordi jeg er "kranglete" og kreve avstand, for så å neste dag ta kontakt og være veldig hyggelig. Han påstår å ha glemt at vi har hatt en konflikt.

Han ser at han oppfører seg dumt mot meg, men klarer ikke å gjøre noe med det. Han mener jeg fortjener mye mer enn det han gir meg, men han gjør ikke noe med det. Han mener at han ikke klarer å gi seg selv noe. Jeg spurte om han ville slå opp, men det ville han ikke. Han mente at han elsket meg og er forelsket i meg. Og han vil oppsøke psykolog fordi han ikke vil behandle meg slikt og fordi han mener at noe er galt med han. Mest sannsynlig så kommer han ikke til å oppsøke noe psykolog da. Det sa han jo selv etterpå..

Jeg elsker han jo, og har lyst til å være med han for alltid. Men det er så utrolig vanskelig. Vet ikke om han er sånn her for alltid, om det bare er en periode. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. 

Anonymkode: b91e3...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...