Gå til innhold

Kjøpe undertøy i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor anbefaler dere å kjøpe noe fint undertøy? Ikke noe direkte kinky, bare fint (gjerne høy liv på underdel) og litt 50-talls form på det hele, med strømper og full pakke. Skal overraske kjæresten :ninuskapus: Vil helst ha mulighet til å se det fysisk, jeg har veldig smal midje ift hofter, så trenger noe som er xs i midjen og medium/small rundt hofter, ikke så enkelt...

Anonymkode: e987c...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil helst ha mulighet til å se det fysisk, jeg har veldig smal midje ift hofter, så trenger noe som er xs i midjen og medium/small rundt hofter, ikke så enkelt...

Kondomeriet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har faktisk veldig mye fint undertøy, og mange truser med høyt liv. Jeg synes spesielt Ella-merket er veldig fint, god kvalitet på tekstilene, mye blonder, sateng og gjennomsiktige stoffer uten at det ser billig ut, som blondeundertøy fort gjør. De har litt begrensede bh-størrelser da, det kan være vanskelig å finne mye over C/D-cup.

Har ikke funnet spesielt bra utvalg av strømper og strømpeholdere butikk, da bruker jeg bare Asos eller vanlige lårstrømper fra type HM.

Ellers hender det Triumph og Change har mye fint, og Det lille under på Paleet. 😊

Endret av jente 93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jente 93 skrev:

Lindex har faktisk veldig mye fint undertøy, og mange truser med høyt. Jeg synes spesielt Ella-merket er veldig fint, god kvalitet på tekstilene, mye blonder, sateng og gjennomsiktige stoffer uten at det ser billig ut, som blondeundertøy fort gjør. De har litt begrensede bh-størrelser da, det kan være vanskelig å finne mye over C/D-cup.

Har ikke funnet spesielt bra utvalg av strømper og strømpeholdere butikk, da bruker jeg bare Asos eller vanlige lårstrømper fra type HM.

Ellers hender det triumph og change har mye fint, og det lille under på Paleet. 😊

Strålende, takk! Fint med litt vanlige butikker som Lindex, trenger ikke være rådyrt når jeg ikke akkurat skal ha det på meg så lenge av gangen, hehe.

Anonymkode: e987c...731

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes HM og Cubus har masse fint jeg da. Begge butikkene finner du på Oslo City midt i sentrum.
Det ligger også en Victorias secret butikk på Oslo City om du vil opp i prisklasse.

Anonymkode: f378f...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en egen undertøysbutikk jeg ikke kan navnet på (er det Trumf eller hva den heter?  ) på Byporten i annen/tredje etasje. Senteret over gaten for Oslo City.

Anonymkode: f378f...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lille under.... kondomeriet har noen få ting som ser ok ut, men kvaliteten er mye bedre på det lille under på paleet.... dessuten har de folk der som faktisk KAN undertøy :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Adina skrev:

Det lille under.... kondomeriet har noen få ting som ser ok ut, men kvaliteten er mye bedre på det lille under på paleet.... dessuten har de folk der som faktisk KAN undertøy :-P

Hah, får se om jeg kanskje skal investere litt...:lillesky2:

Anonymkode: e987c...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triumph er  kvalitetsundertøy, og du finner flere butikker i Oslo. Det ligger en i Øvre Slottsgate (sidegate av Egertorget), tror det var i nummer 8.

Så leste jeg at Triumph også åpnet en ny butikk på Oslo City kjøpesenter, men jeg har ikke vært der så jeg vet ikke hvilken etasje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Million skrev:

Triumph er  kvalitetsundertøy, og du finner flere butikker i Oslo. Det ligger en i Øvre Slottsgate (sidegate av Egertorget), tror det var i nummer 8.

Så leste jeg at Triumph også åpnet en ny butikk på Oslo City kjøpesenter, men jeg har ikke vært der så jeg vet ikke hvilken etasje.

Takk for alle tips!

Anonymkode: e987c...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...