Gå til innhold

mistanke om bestevenninna mi er forelsket i meg (JENTE)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og bestevenninna mi er i midten av 20årene, vi har vært bestevenner siden 5 klasse. Utrolig sterkt bånd. Nesten med hverandre hver dag, og hvis ikke så snakker vi ilag på telefon eller messager. 

Bestevenninna mi har hatt mange kjærester (alle menn,  som hun har fortalt meg) men hun er singel nå. 

 

Jeg har aldri hatt noen. Men en gang diskuterte vi begge seksualiteten vår og begge ga inntrykk av at vi ikke var 100% hetero.  Bestevenninna mi har faktisk holdt på med 3 jenter men kun i fulla eller for å eksperimentere. 

 

Vi begge tuller seksuelt med hverandre (vetbalt) og vi tuller ofte at vi er keen på hverandre. Jeg vet jeg tuller men jeg vetike med henne av og til. 

 

Jeg føler ofte hun er veldig oppi meg. Hun husker ALT jeg sier.  Alt jeg sa, alt jeg gjorde eller hvilket blikk jeg ga. Og hun elsker å ta bilder eller video av meg??  plutselig tar hun bilder og bare: ååååååå så fine du var der (og så er jeg usminka og pottesur)  

Hun synes alt jeg gjør eller sier er "skjønt"  

 

Men ja vetike jeg. Jeg er ikke forelska men jeg føler det er noe mer enn vennskap mellom oss. Men jeg føler jeg ikke kan fortelle henne. Kan ødelegge alt. 

 

 

Anonymkode: e741b...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen har bedre hukommelse enn andre, at hun husker detaljer betyr ikke at hun er forelska i deg.

Anonymkode: b10d2...bc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg og bestevenninna mi er i midten av 20årene, vi har vært bestevenner siden 5 klasse. Utrolig sterkt bånd. Nesten med hverandre hver dag, og hvis ikke så snakker vi ilag på telefon eller messager. 

Bestevenninna mi har hatt mange kjærester (alle menn,  som hun har fortalt meg) men hun er singel nå. 

 

Jeg har aldri hatt noen. Men en gang diskuterte vi begge seksualiteten vår og begge ga inntrykk av at vi ikke var 100% hetero.  Bestevenninna mi har faktisk holdt på med 3 jenter men kun i fulla eller for å eksperimentere. 

 

Vi begge tuller seksuelt med hverandre (vetbalt) og vi tuller ofte at vi er keen på hverandre. Jeg vet jeg tuller men jeg vetike med henne av og til. 

 

Jeg føler ofte hun er veldig oppi meg. Hun husker ALT jeg sier.  Alt jeg sa, alt jeg gjorde eller hvilket blikk jeg ga. Og hun elsker å ta bilder eller video av meg??  plutselig tar hun bilder og bare: ååååååå så fine du var der (og så er jeg usminka og pottesur)  

Hun synes alt jeg gjør eller sier er "skjønt"  

 

Men ja vetike jeg. Jeg er ikke forelska men jeg føler det er noe mer enn vennskap mellom oss. Men jeg føler jeg ikke kan fortelle henne. Kan ødelegge alt. 

 

 

Anonymkode: e741b...c4a

Vanskelig å si. Det kan godt være at hun bare (er og vil være) god venninne. Spesielt når dere har kjent hverandre så lenge opp gjennom hele oppveksten, og sikkert har delt mange hemmeligheter og andre ting gjennom hele puberten og alt sånn. Litt tøysete flørtespråk er jo ikke helt uvanlig mellom gode venninner

MEN: Historien om hvordan hun er overfor deg minner meg en hel del om hvordan bestevenninna mi (og jeg, det var gjensidig) var en god stund. Det var først nå i Påsken på hyttetur at det gikk opp for oss begge at vi faktisk var forelsket i hverandre. :-) 

Grensen mellom bestevenninner og kjærester kan være glidende, men hvis du ikke er interessert i å være i et forhold med henne så er det kanskje greiest å ikke si hva du tenker på. Det KAN bli kleint hvis katta kommer ut av sekken ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men ja vetike jeg. Jeg er ikke forelska men jeg føler det er noe mer enn vennskap mellom oss. Men jeg føler jeg ikke kan fortelle henne. Kan ødelegge alt. 

 

Bare kjør på. Du ødelegger ingenting.

Om du er redd, gjør det du vil i fylla (eller halv fylla).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bare vennskap, men det kan være kjærestefølelseer også. Det sier hun nok til slutt om det er.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

  plutselig tar hun bilder og bare: ååååååå så fine du var der (og så er jeg usminka og pottesur)  

Hun synes alt jeg gjør eller sier er "skjønt"  

 

Anonymkode: e741b...c4a

Er ikke dette blitt den gjengse sjargongen blant fjortisjenter, da? At man overøser hverandre med smiger og fjas? I så fall er det mange lesber der ute og venninner som er hyppe på hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...