Gå til innhold

Kjole til sommerbryllup, mørk dress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen flere tanker om disse kjolene og evt tilbehør?

Anonymkode: 4cd38...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.4.2018 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Evt så har jeg en slik i skapet som jeg aldri har brukt, kanskje den passer til bryllup? NB den går til rett over kneet på meg, og "sløret" går helt i bakkenIMG_6808.JPG.c24d6b034c896c814a907c8c0ba9ca78.JPG

Anonymkode: 4cd38...570

Er den blå? Fin kjole. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Meadow said:

Er den blå? Fin kjole. 

Den er blå ja. Takk!

Anonymkode: 4cd38...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Meadow said:

Er den blå? Fin kjole. 

Men vil du si den passer til kleskoden mørk dress? Eller burde jeg gå for den andre kjolen?

Anonymkode: 4cd38...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vil du si den passer til kleskoden mørk dress? Eller burde jeg gå for den andre kjolen?

Anonymkode: 4cd38...570

Jeg er ikke no' kjolepoliti altså, jeg synes den blå kjolen er fin. Liker også den rosa du har bestilt, bortsett fra at den hadde sånn splitt mellom puppene så det ut som. Hvis du har litt pupper så kanskje det blir litt vulgært? 

Prøv begge to og ta den du føler deg finest i 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpen rygg er ikke OK i kirke, om det er kirke - og kan være "for sexy" - men det kommer ann på bruden. Kjolen er fin den, men du trenger sjal/bolero/jakke. 

Anonymkode: c3ad3...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle var fine jeg, tror du trygt kan gå i hvilken som helst av disse :) Min favoritt var nok den blå, men det er smak og behag :) Hvis den er så mørk kan den kanskje bli litt "tung" til ett sommerbryllup? 

Anonymkode: b68cd...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/24/2018 at 9:20 PM, Meadow said:

Jeg er ikke no' kjolepoliti altså, jeg synes den blå kjolen er fin. Liker også den rosa du har bestilt, bortsett fra at den hadde sånn splitt mellom puppene så det ut som. Hvis du har litt pupper så kanskje det blir litt vulgært? 

Prøv begge to og ta den du føler deg finest i 😊

Tusen takk for svar, og beklager sent svar!

Angående den rosa så tenkte jeg å hå til skredder og få satt på et par tråder så splitten holder seg lukket. Har ikke spesielt Stord pupper.

On 4/24/2018 at 9:26 PM, AnonymBruker said:

Åpen rygg er ikke OK i kirke, om det er kirke - og kan være "for sexy" - men det kommer ann på bruden. Kjolen er fin den, men du trenger sjal/bolero/jakke. 

Anonymkode: c3ad3...f28

Det er da absolutt ikke noe problem å ha på seg en jakke i kirken. Hadde ikke tenkt å ha på jakke ellers i bryllupet.

On 4/24/2018 at 9:33 PM, AnonymBruker said:

Synes alle var fine jeg, tror du trygt kan gå i hvilken som helst av disse :) Min favoritt var nok den blå, men det er smak og behag :) Hvis den er så mørk kan den kanskje bli litt "tung" til ett sommerbryllup? 

Anonymkode: b68cd...bbb

Takk for svar! Var litt det jeg tenkte angående den blå, så tror jeg bare bestiller den første i rosa jeg.

Men tar gjerne i mot flere tips til tilbehør!

Anonymkode: 4cd38...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/24/2018 at 9:26 PM, AnonymBruker said:

Åpen rygg er ikke OK i kirke, om det er kirke - og kan være "for sexy" - men det kommer ann på bruden. Kjolen er fin den, men du trenger sjal/bolero/jakke. 

Anonymkode: c3ad3...f28

Er det forresten flere som mener det er for "sexy" med åpen rygg i bryllup?

Anonymkode: 4cd38...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det forresten flere som mener det er for "sexy" med åpen rygg i bryllup?

Anonymkode: 4cd38...570

Ryggen på den øverste kjolen var kjempefin og ikke utfordrende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎04‎.‎2018 den 14.26, Meadow skrev:

Er den blå? Fin kjole. 

Herregud så fin kjole ja!! :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Meadow said:

Ryggen på den øverste kjolen var kjempefin og ikke utfordrende. 

Jeg mente vel egentlig den andre ettersom det er den som har en noe spesiell rygg :)

1 minutt siden, Hottrio said:

Herregud så fin kjole ja!! :)  

Tusen takk :D Yay til bryllup altså

Anonymkode: 4cd38...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mange ting som interesserer meg egentlig.... men akkurat kjoler!!!  Juuuhuuuuu!!  :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente vel egentlig den andre ettersom det er den som har en noe spesiell rygg :)

Anonymkode: 4cd38...570

Kanskje jeg som surrer, men den første du la ut på side 1, den grå. Likte godt ryggen på den, veldig fint med litt bling. 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hottrio said:

Ikke så mange ting som interesserer meg egentlig.... men akkurat kjoler!!!  Juuuhuuuuu!!  :laugh:

Flott for oss som ikke har så mye peiling! ;) jeg går helst i skinny jeans, rutet skjorte, converse og skinnjakke liksom.

3 hours ago, Meadow said:

Kanskje jeg som surrer, men den første du la ut på side 1, den grå. Likte godt ryggen på den, veldig fint med litt bling. 👍

Takk for hjelpen! Det jeg lurer litt på er om fargen blir for lys for bryllup (skal ikke minne for mye om brudekjole) og om fargen ikke er spesielt kledelig som noen nevnte.

Anonymkode: 4cd38...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...