Gå til innhold

Er dette liv laga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden september i fjor har jeg datet en mann litt frem og tilbake. Det ble slutt mellom oss i februar fordi han ikke følte at han hadde de rette følelsene, men i slutten av mars ville han gi det et nytt forsøk. Jeg vet innerst inne at det kanskje var dumt å gi han en ny sjanse.

Jeg vet ikke helt hva jeg forventer skal skje nå. Vi pratet om det og han sier at han vil ta det rolig, gi det tid osv. Samtidig blir jeg usikker fordi.. har han ikke egentlig hatt nok tid? Føler at jeg ender opp med å sitte å føle meg dum og «pushy». Vi er begge over 30. Og han har ikke én eneste gang sagt noe om hvorvidt han faktisk har følelser eller lignende, annet enn «savner deg». 

Vi er enige om at det er oss to hvertfall (at vi kun dater hverandre), men jeg er litt redd for at dette kommer til å ende i en evigvarende «holde på» fase..

Konstruktive tilbakemeldinger settes stor pris på. 

Anonymkode: 88165...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"er ikke klar" "vil ta det rolig" er menns kode ord for "siden jeg får fordelene av et forhold nå uten å være i et forhold og uten å ha ansvaret for et forhold så lar jeg det forbli i denne holde på fasen så lenge som mulig til jeg finner en annen det blir aktuelt å ofre seg for å gå i et ordentlig forhold med" 

 

Anonymkode: 0d80d...acf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

men jeg er litt redd for at dette kommer til å ende i en evigvarende «holde på» fase..

Stol på magefølelsen din du. Dere har datet siden september og han har fortsatt ikke sagt om han har følelser for deg engang. Enough said 

Anonymkode: 0d80d...acf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det dere sier. Grunnen til at jeg fortsatt prøver er fordi han involverer meg veldig i livet sitt. Jeg har møtt alle vennene hans mange ganger, han kysser meg og holder rundt meg rundt dem, han sier jeg er jenta hans til gutta, men jeg vet ikke.. det er kanskje idiotisk av meg. Er så lett å bli blind når man står i situasjonen :( 

Anonymkode: 88165...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"er ikke klar" "vil ta det rolig" er menns kode ord for "siden jeg får fordelene av et forhold nå uten å være i et forhold og uten å ha ansvaret for et forhold så lar jeg det forbli i denne holde på fasen så lenge som mulig til jeg finner en annen det blir aktuelt å ofre seg for å gå i et ordentlig forhold med" 

 

Anonymkode: 0d80d...acf

Ja.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det dere sier. Grunnen til at jeg fortsatt prøver er fordi han involverer meg veldig i livet sitt. Jeg har møtt alle vennene hans mange ganger, han kysser meg og holder rundt meg rundt dem, han sier jeg er jenta hans til gutta, men jeg vet ikke.. det er kanskje idiotisk av meg. Er så lett å bli blind når man står i situasjonen :( 

Anonymkode: 88165...fe3

Så manipulativt av han! Ikke rart du blir blind. Kom deg ut før du er helt ødelagt!

Anonymkode: 7e71e...411

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han sier at han ikke har de rette følelsene og at han fremdeles vil gi det tid, nei han vil ikke noe seriøst. Når han på toppen av det hele ikke har nevnt noe om følelser. Han leker med dine følelser. Det er akkurat det han gjør når han later som at han er forelsket med venner osv. Dropp hele fyren du, så slipper du å bli lekt med. 

Anonymkode: 6a227...9ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og bruker samme kode

Anonymkode: ce933...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og bruker samme kode:fnise:

Anonymkode: ce933...78d:fnise:

:yvonne:

Anonymkode: 64946...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for egoist: "gi det tid, ta det rolig"? Etter 7! mnd? Er han for real? Still krav til menn ts. Ellers tråkker de på han som her. 

 

 

Anonymkode: 4e640...940

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Så manipulativt av han! Ikke rart du blir blind. Kom deg ut før du er helt ødelagt!

Anonymkode: 7e71e...411

Uffda :( Jeg har vært i en relasjon tidligere hvor jeg falt for en som bare var ute etter sex. Men med han så møttes vi KUN hjemme hos hverandre, så kun film sammen om vi gjorde noe annet, jeg møtte aldri noen i hans omgangskrets og vi dro i hvertfall ikke på ferie og lignende sammen. 

Det skal sies at vi begge har barn, men jeg føler vel likevel at tiden er inne for å sette hardt mot hardt kanskje.. 

Skal snakke med han ikveld. 

TS

Anonymkode: 88165...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...