Gå til innhold

FORFERDELIG lukt av mensblod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det lukter helt seriøst avføring, lukter så jævlig at det vrir seg i magen av kvalme. Lukter altså så grusomt jævlig. Skifter ofte og det er fersk blod. 

Anonymkode: e3115...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukter det avføring? Jeg er enig i at det ikke lukter godt, men vil ikke si det er avføringslukt hos meg i alle fall. Aldri hørt andre beskrive lukten slik heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det lukter avføring bør du gå til legen. Det finnes kvinner som har åpning mellom vagina og tarm. 

Anonymkode: ce961...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt luktet også sånn før. Jeg vet ikke sikkert at det var grunnen, men jeg hadde mere ødemer i underlivet før og har antatt at det bare har ligget ekstra lenge der oppe og «godgjort» seg før det kommer ut, fordi passasjen var så trang. 

Anonymkode: 48356...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lukter helt seriøst avføring, lukter så jævlig at det vrir seg i magen av kvalme. Lukter altså så grusomt jævlig. Skifter ofte og det er fersk blod. 

Anonymkode: e3115...74f

Ferskt blod lukter friskt og nesten ingenting. Gsmmelt blod lukter jo eldre desto verre. 

Har du derimot en underlivsplage som medfører lukt, så vil blodet lukte som følge av andre årsaker enn at det er blod. 

Anonymkode: 43a34...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du byttet merke på bindene? Jeg syntes alltid det luktet verre når jeg måtte bruke andre merker enn always. Egentlig foretrakk jeg ob mtp lukt. 

Anonymkode: ea9f9...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mensen lukter ikke spesielt godt, min lukter metall, varmt og litt som makrell i tomat om det går lenge mellom hvert skifte. Men om det lukter avføring, så tenker det er noe du bør ta opp med gynekog eller lege.

Anonymkode: d4d96...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det lukter avføring ville jeg fått det sjekket opp. Mensblod lukter jo ikke akkurat godt, men det lukter for meg bare blod, altså litt metallisk på en måte. Det er ingen lukt som ikke hører til der, om jeg kan si det sånn.

Anonymkode: 2ef8f...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...