Gå til innhold

Til dere andre heterofile kvinner angående preferanser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2


På en måte tenker jeg at det er egentlig ikke så rart at dere KG-menn bruker så mye tid her inne på et nettforum, for med så merkelig og forvrengt virkelighetsoppfattelse og egne konsprasjonsteorier så kan dere umulig greie dere så veldig bra i den ekte verdenen der ute. :rolleyes:

Anonymkode: 160c5...919

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg liker nok litt forskjellig. Men noen ting går igjen. Liker fysisk sterke menn, ikke type fitnessgutter, men menn som tydelig bærer preg av tungt fysisk arbeid. Om de er lyse eller mørke spiller liten rolle. Skjegg er alltid best. Kort hår. Må kle seg skikkelig til vanlig, ikke dress, men joggebukse og caps funker ikke. Men mannen blir likevel ekstra digg å se på de gangene han bytter ut jeansen med pysjbukse utover kvelden. De trenger ikke være høyt utdanna og «boksmarte», men de må følge med i samfunnet og ha et visst engasjement, må tørre å mene noe. Har alltid likt litt røffe menn, men som likevel er myke inni og setter familie og verdiene sine deretter først. De må være litt naturlig dominerende, la menn være menn på enkelte områder. Seksuelt er det kun en type som gjelder, han må være tydelig, bestemt, røff og innstilt på at begge skal nyte.

Personlighet har selvfølgelig mye å si, og et varmt menneske med gode verdier, god humor osv er definitivt tiltrekkende, men en ser jo utseendet først. Vi tiltrekkes av det vi synes er pent å se på, personen blir vi jo kjent med etterpå. Men jeg kunne aldri vært i et forhold med en som ser bra ut og har ræva personlighet og verdier i livet, hele pakka må være der for at det skal bli noe. Og jeg firer heller på fysiske ytre «krav» enn personlighet.

Anonymkode: c623c...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

Du er rapportert for å spore av tråden. 

Anonymkode: b7803...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SlemUlv skrev:

Hvor mange ganger skal jeg svare på det samme spørsmålet? 

Jeg synes bare det er litt rart å ha absolutt ingen preferanser i forhold til utseende og at man praktisk talt da tenner på alle menn :)

Anonymkode: b7803...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er rapportert for å spore av tråden. 

Anonymkode: b7803...684

Det jeg skrev var helt i tråd med trådens tema. Nei, jeg er rapportert fordi du ikke likte det jeg sa og du har ingen motargumenter.

Anonymkode: 20d17...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 er nørmere hva jeg liker. Nr 2. Nope, hadde sveipa videre på ham på tinder.

Men det jeg virkelig sveiper 😍 på er rødhåret, litt rund, skjegg med eller uten briller 😍 

IMG_5620.PNG

Anonymkode: 8fd61...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

For noe tull! Ingen av de jeg har vært sammen med har hatt mye penger og spesielt den ene eksen min ble jeg tiltrukket av kun pga personligheten og sjarmen hans og ikke utseendet hans da han ikke er min type utseendemessig. Mye penger hadde han definitivt ikke. Så selv om du selv er så overfladisk at du ikke kan bli tiltrukket av noen pga personligheten deres betyr ikke det at alle andre er det også. 

Anonymkode: e0e52...895

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nr 1 er nørmere hva jeg liker. Nr 2. Nope, hadde sveipa videre på ham på tinder.

Men det jeg virkelig sveiper 😍 på er rødhåret, litt rund, skjegg med eller uten briller 😍 

IMG_5620.PNG

Anonymkode: 8fd61...f9a

La meg gjette, du er i slutten av 20-årene eller i 30-årene? Han er en typisk beta-cuck som kun og bare blir likt for det han har å bidra med av penger. Kvinner elsker slike når de har ridd kukkarusellen og vil ha noen til å forsørge dem og ungen deres når utseendet deres falmer. 

Anonymkode: 20d17...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, og det viktigste er personlighet og utstråling .

Gutter/Menn kan være så sexy de bare vil, men jeg tenner ikke på rikdom og lavmælte typer, men en god og jordnær en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg skrev var helt i tråd med trådens tema. Nei, jeg er rapportert fordi du ikke likte det jeg sa og du har ingen motargumenter.

Anonymkode: 20d17...ea2

Nå gir du deg. Lag din egen tråd om penger din bitre faen. 

Anonymkode: b7803...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, du er i slutten av 20-årene eller i 30-årene? Han er en typisk beta-cuck som kun og bare blir likt for det han har å bidra med av penger. Kvinner elsker slike når de har ridd kukkarusellen og vil ha noen til å forsørge dem og ungen deres når utseendet deres falmer. 

Anonymkode: 20d17...ea2

Er i slutten av 20 åra, men der stopper du med å treffe.

Singel, har fast jobb hvor jeg tjener såpass mye selv at jeg ikke bryr meg noe særlig om å finne en rik man (så lenge han har en jobbså bryr jeg meg ikke om det er bilmekaniker, butikkmedarbeider, bonde...). Ingen barn som jeg trenger enn rik mann til.  

Det andre du skriver:sjokkbla::klo::dry: tror du skal slutte å anta noe som helst altså her! For den kommentaren synes jeg bare var frekk altså. 

 

Anonymkode: 8fd61...f9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har helt klart en klar preferanse. Sier ikke at jeg ikke kan bli betatt av en annen "type" mann enn dette, men ser jo helt klart at de samme hovedtrekkene går igjen. Tror det er derfor jeg ikke henger meg opp i alder heller, da det ikke er så viktig som selve "typen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, du er i slutten av 20-årene eller i 30-årene? Han er en typisk beta-cuck som kun og bare blir likt for det han har å bidra med av penger. Kvinner elsker slike når de har ridd kukkarusellen og vil ha noen til å forsørge dem og ungen deres når utseendet deres falmer. 

Anonymkode: 20d17...ea2

Åh sååååå bitter og stakkarslig da. Fikk du ikke nok klemmer av mamman din når du var liten? Stikk vekk herfra med det pisset ditt, hjernevaska MGTOW'er huff så tragisk! 

Anonymkode: 160c5...919

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

Bare for å forklare deg noe. Med mye penger følger ofte makt og selvsikkerhet. Det er DET som blir tiltrekkende veldig ofte. Ikke sedlene. Gikk det inn mon tro? 

Anonymkode: 15dc8...dc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bare det er litt rart å ha absolutt ingen preferanser i forhold til utseende og at man praktisk talt da tenner på alle menn :)

Anonymkode: b7803...684

Da har du virkelig missforstått hva jeg sier. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forelsker meg selvsagt først og fremst i personlighet, men det er jo noen ting som tiltrekker meg ved utseende også. Jeg kan legge merke til menn jeg omgås, uten at jeg er interessert i et forhold med dem. De jeg har vært sammen med har vært fullstendig ulike utseendemessig, men det var ingen av dem jeg fant spesielt tiltrekkende før jeg falt for personligheten.

Uansett, eksempelvis synes jeg begge disse mennene er ganske kjekke:

Bobby+Campo+RhcWdK74Phim.jpg

MV5BMTQ5ODI0MDc4M15BMl5BanBnXkFtZTgwNTM5

Anonymkode: 2a40e...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen klar preferanse hva gjelder utseende. Personligheten gjør folk attraktive eller ikke, og skavanker og alt blir vakkert hos den jeg liker.

En veldig sjelden gang blir jeg avstandsforelska i noen jeg ikke kjenner. Felles for de jeg blir avstandsforelska i, er at de har et uforklarlig glimt i øyet og jeg fantaserer frem en slags spennende personlighet ut fra dette. De er kanskje litt typete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SlemUlv skrev:

Da har du virkelig missforstått hva jeg sier. 
 

Denne tråden handler om utseendepreferanser og det er ikke snakk om personlighet. Jeg forstår personlighet er viktig i et forhold, men her er det da spørsmål om utseende. Du sa du ikke har noen utseendepreferanser, og da forstår jeg det slik at du ikke bryr deg om utseende til mannen i det hele tatt, og synes det er rart i forhold til at man faktisk skal tenne på mannen man er sammen med. Om jeg har misforstått er det bedre å forklare hva du mener vet du :)

Anonymkode: b7803...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forelsker meg selvsagt først og fremst i personlighet, men det er jo noen ting som tiltrekker meg ved utseende også. Jeg kan legge merke til menn jeg omgås, uten at jeg er interessert i et forhold med dem. De jeg har vært sammen med har vært fullstendig ulike utseendemessig, men det var ingen av dem jeg fant spesielt tiltrekkende før jeg falt for personligheten.

Uansett, eksempelvis synes jeg begge disse mennene er ganske kjekke:

Bobby+Campo+RhcWdK74Phim.jpg

MV5BMTQ5ODI0MDc4M15BMl5BanBnXkFtZTgwNTM5

Anonymkode: 2a40e...89f

Disse mennene er jo veldig like i type, så da forstår jeg det sånn at det er denne typen menn du liker mest når det kommer til utseende og vi ikke snakker om personlighet.:)

Anonymkode: b7803...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden handler om utseendepreferanser og det er ikke snakk om personlighet. Jeg forstår personlighet er viktig i et forhold, men her er det da spørsmål om utseende. Du sa du ikke har noen utseendepreferanser, og da forstår jeg det slik at du ikke bryr deg om utseende til mannen i det hele tatt, og synes det er rart i forhold til at man faktisk skal tenne på mannen man er sammen med. Om jeg har misforstått er det bedre å forklare hva du mener vet du :)

Anonymkode: b7803...684

Bare fordi jeg ikke har en preferanse på utseende, går jeg ikke rundt og er kåt på alt som går på 2 bein. Siden jeg altså faller for personligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...