Gå til innhold

Til dere andre heterofile kvinner angående preferanser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om dere liker samme type menn (utseende) eller om dere kan synes helt forskjellige menn er attraktive? Jeg synes det sistnevnte og folk har reagert på at de to eksene mine er vidt forskjellige i utseende, så jeg begynte å tenke på om det er rart å like forskjellige typer menn. 

Jeg kan komme med to eksempler på menn jeg synes er veldig attraktive:

16971669-mhAIU.jpg?name=Jonas_Rimeika_%C

 

e3d3a6f7c45148fd8fcb746cb582c9fa.jpg

 

Anonymkode: b7803...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av de der var min type , men kan se på de og forstå at andre syns de er attraktive. Men ikke for meg.

Anonymkode: 160c5...919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for personlighet, ikke utseende, så alle mine x'er ser forskjellige ut :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 1 er på ingen måte attraktiv for meg. Nummer 2 kan kanskje være det, men han har en sånn "jeg er deilig og litt farlig"-posering på det bildet, så derfor sier jeg nei takk til ham også.

edit: mine exer og han jeg er med nå har alle vært temmelig forskjellige. Som @SlemUlv sier, er personlighet viktigere. Men om du spør hvem av dem jeg kunne sett to ganger på om jeg traff ham på byen, så er det, muligens, nr to. 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig falle for mange forskjellige  karaktertrekk hos menn. Nesten ingen av de jeg har likt har liknet hverandre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg går for personlighet, ikke utseende, så alle mine x'er ser forskjellige ut :) 

Så du har ingen preferanser for hva du tenner på, eller er ikke tenning og da samleie viktig for deg i et forhold? Er det slik å forstå at du tenner på alle menn så lenge de har den personligheten du liker? Jeg bare lurer :). Personlighet er for meg selvsagt kjempeviktig, men ville aldri vært sammen med en mann jeg ikke likte utseende til. 

Anonymkode: b7803...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har ingen preferanser for hva du tenner på, eller er ikke tenning og da samleie viktig for deg i et forhold? Er det slik å forstå at du tenner på alle menn så lenge de har den personligheten du liker? Jeg bare lurer :). Personlighet er for meg selvsagt kjempeviktig, men ville aldri vært sammen med en mann jeg ikke likte utseende til. 

Anonymkode: b7803...684

Nei, jeg har ikke preferanser på utseende.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei, jeg har ikke preferanser på utseende.. 

images?q=tbn:ANd9GcSi7M8v9ObYCS8MTIoYAJS

 

Anonymkode: 369ad...7d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har vært i forhold med har sett veldig forskjellige ut, fordi jeg falt for personlighet og sjarm mer enn visse trekk ved utseendet deres. Og jeg syntes jo alle mine kjærester var attraktive når jeg var sammen med de. Men hvis jeg skulle velge et type utseende jeg objektivt sett syns er finest er det en ganske lik type: høy, ikke for tynn og med mørkt hår. Har aldri sett en lav mann med blondt hår jeg syntes var veldig attraktiv, men morsomt nok er en av mine ekser lav og blond og jeg var jo tiltrukket av han i vårt forhold, selv om det aldri var en så sterk umiddelbar fysisk tiltrekning jeg har med mannen min nå som er høy og mørk. 

Anonymkode: e0e52...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller og for personlighet, og alle mine exer ser veldig forskjellige ut. Men jeg har nok en type, jeg legger litt bedre merke til, og det er mørke menn med briller, helst slanke og ser litt nerder ut. Men jeg har bare en ex med det utseende.

Anonymkode: efcb8...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei, jeg har ikke preferanser på utseende.. 

Så du har like gjerne samleie med en på 300 kg kontra 85 kilo og trent? 

Anonymkode: b7803...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier og mener jeg ikke har en "type" men når jeg tenker tilbake så har absolutt alle, bortsett fra èn hatt rødt hår, skjegg og kosemage. 

Anonymkode: bc84c...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok em type, tenker det ikke bevisst men tiltrekkes litt store, robuste, breiskuldra maskuline menn. De skal ikke være slanke men heller ikke overvektige. De har oftest en litt laid back stil hvor de fremstår som lite opptatt av utseende og er good guyes. De er ikke blandt de peneste sånn rent objektivt, men tiltrekkende for meg likevel 

Typiske muskelen tiltrekker meg 0 i virkeligheten, det handler nok om at jeg tenker de er litt overfladiske på tv derimot har jeg helt andre preferanser, da tiltrekkes jeg mer av bad boys og pretty boys som jeg i virkeligheten ikke hadde orket å leve med forrdi jeg hadde følt meg mindreverdig og fordi jeg på privaten absoludt foretrekker good guyes.  

Anonymkode: 8d50c...a52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har like gjerne samleie med en på 300 kg kontra 85 kilo og trent? 

Anonymkode: b7803...684

Bare hvis han på 85 kilo som er trent har en fin personlghet. Du vet, personlighet er jo så viktig for henne skjønner du. :plystre:

Anonymkode: 369ad...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har ingen preferanser for hva du tenner på, eller er ikke tenning og da samleie viktig for deg i et forhold? Er det slik å forstå at du tenner på alle menn så lenge de har den personligheten du liker? Jeg bare lurer :). Personlighet er for meg selvsagt kjempeviktig, men ville aldri vært sammen med en mann jeg ikke likte utseende til. 

Anonymkode: b7803...684

Jeg tenner på personlighet. Har vært sammen med rødhårete, lyslugger og mørkhårete. Og mange forskjellige utseender. En jeg i utgangspunktet ikke synes er pen, kan bli råflott pga hans gode og snille personlighet. Sånn er det for meg iallefall

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har like gjerne samleie med en på 300 kg kontra 85 kilo og trent? 

Anonymkode: b7803...684

Hvor mange ganger skal jeg svare på det samme spørsmålet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

Jepp. Var derfor jeg ble sammen med han som er samboeren min. Jeg syntes han hadde så mye penger som sosialklient. :jepp:

Anonymkode: f549f...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Nettopp, når en kvinne sier at, "jeg liker han for personligheten hans", så betyr det, "jeg liker han for pengene hans". Utelukkende og alltid. Når kvinner sier at, "jeg forelsker meg bare i menn for personligheten deres", så betyr det, "jeg forelsker meg bare i menn for pengene deres". Utelukkende og alltid.

Det er ingen kvinner som synes Mark Zuckerberg er kjekk. Men det er mange som gjerne kunne blitt sammen med han for pengene hans.

Anonymkode: 20d17...ea2

Det betyr da at alle stygge menn, som ikke er singel, er rike. Høres det logisk ut syns du?

Anonymkode: bc84c...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...