Gå til innhold

Mest sexy dameyrke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinnelige håndverkere. Dritsexy med jenter i kjeledress og belter med redskaper. Har de langt hår i hestehale i tillegg så er det max sexy.

Anonymkode: 8c59b...227

Tusen takk!!! Bortsett fra kjeledressen(foretrekker skjorte/t-skjorte og gode bukser eller skjørt m/lommer)beskriver du jobbantrekket mitt. Det virker som en del menn blir fascinert av kvinner i slike yrker som ofte forbindes med menn.

Kvinnelig motorsykkelpoliti får menn til å sikle, jeg har sett det selv.

Anonymkode: 76e51...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sosionomer, sykepleiere og andre som har valgt jobb ut i fra godhet. 

Anonymkode: 38dc3...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Other than spending money, trashypeople contribute little or nothing to society, which is why they are associated with "trash". 

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=trashy&amp=true

Anonymkode: 3be14...1c6

Urban dictionary ja X) 

trashy
ˈtraʃi/
adjective
  1. (especially of items of popular culture) of poor quality
     
     
     
    Styr unna den ordboka du fant, så skal du se at du blir klokere med en gang. 

Anonymkode: ef250...bf6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser den, men da blir det kanskje feil å kalle noe for et sexy yrke, fordi det er uansett personen som er sexy. 

Å være trashy innebærer at man ikke bidrar til samfunnet. Står du fortsatt ved utsagnet ditt om at sykepleiere og frisører ikke bidrar til samfunnet? 

Anonymkode: 3be14...1c6

Hvordan bidrar frisører til samfunnet?

Anonymkode: 72771...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Urban dictionary ja X) 

trashy
ˈtraʃi/
adjective
  1. (especially of items of popular culture) of poor quality
     
     
     
    Styr unna den ordboka du fant, så skal du se at du blir klokere med en gang. 

Anonymkode: ef250...bf6

Ts her, Hvis du eller noen andre anser frisører eller sykepleiere som "trashy" så har du null peiling på hva du prater om.

Anonymkode: 04f75...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Other than spending money, trashypeople contribute little or nothing to society, which is why they are associated with "trash". 

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=trashy&amp=true

Anonymkode: 3be14...1c6

Fra Urban Dictionary? Really? Hvordan er det mer pålitelig enn det som blir skrevet på KG? :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Peaches skrev:

Vi sykepleiere er ikke veldig sexy i Norge, nei :plystre: Men vi synes jo leger har sexy uniform, og vi har den samme, bortsett fra legefrakk :vetikke:

 

Åh, ja :D Men jeg tror nok det er fordi vi damer ofte faller for omsorgsfulle menn. Det smelter mange kvinnehjerter. Kanskje fordi vi er litt lei av "macho, macho, hammer, bil og fotball". Jeg synes ikke at kvinner i omsorgsyrker er spesielt sexy, men det er noe med deres mannlige kollegaer :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tibbie skrev:

Åh, ja :D Men jeg tror nok det er fordi vi damer ofte faller for omsorgsfulle menn. Det smelter mange kvinnehjerter. Kanskje fordi vi er litt lei av "macho, macho, hammer, bil og fotball". Jeg synes ikke at kvinner i omsorgsyrker er spesielt sexy, men det er noe med deres mannlige kollegaer :ninuskapus:

Hjelpepleiere og? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at flyvertinner alltid ser skikkelig bra ut, men jeg kunne aldri hatt en jobb hvor jeg måtte pynte meg så mye så tidlig på morgenen, haha!

Har aldri følt meg spesielt sexy i omsorgsyrker med sånne hvite uniformer, synes de er litt posete. Da likte jeg meg mye bedre både som stuepike (nei, vi brukte ikke french maid costumes) og i butikkjeder hvor jeg fikk gå i egne klær men med sånn lite forkle foran skjørtet. 😊

Endret av jente 93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Peaches skrev:

Hjelpepleiere og? :plystre:

Må innrømme at jeg blir mer tiltrukket jo lengre utdanningen er :P At det er vanskelig å få jobben man har, sier mye om personen. Og jeg synes at smart og ambisiøs er dritsexy :lillesky2: Aner ikke hva kravene for å bli hjelpepleier er, men de er nok ikke på legenivå : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelig motorsykkel race dame i skinndress:ninuskapus: Holy moly.. Er det noe som kan gjøre meg direkte kåt, er det ei dame som tar på seg skinndressen og kan håndtere et beist av en motorsykkel.. Kjørte motorsykkeltur med ei sånn jente en gang i Spania. Hun ga gass for å si det sånn, og når hun tok av hjelmen å åpnet skinndressen og man kunne se den glinsende huden som var litt svett etter krevende kjøring, kjente jeg blodet bruset veldig. Hun drev aktivt med med mc race og hadde sponsorer. Hun var veldreid til tusen..:rodme:

Anonymkode: d8838...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på gule klær - klasse tre - og vernesko, håret er i en kjedelig men dog så praktisk hestehale. Føler meg ikke sexy.

Sånn for dem som ville vite det. Ække no' typisk dameyrke heller

Anonymkode: c58a5...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken yrkesgruppe har de deiligste damene?

Sykepleiere

Frisører

Flyvertinner

Eller andre yrker? Selv så synes jeg at flyvertinner er farlig sexy.

Anonymkode: 04f75...f0b

Advokater og seniorrådgivere på Aker Brygge og i Bjørvika.

 

-Mann, 55-

Anonymkode: 047fd...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnelig motorsykkel race dame i skinndress:ninuskapus: Holy moly.. Er det noe som kan gjøre meg direkte kåt, er det ei dame som tar på seg skinndressen og kan håndtere et beist av en motorsykkel.. Kjørte motorsykkeltur med ei sånn jente en gang i Spania. Hun ga gass for å si det sånn, og når hun tok av hjelmen å åpnet skinndressen og man kunne se den glinsende huden som var litt svett etter krevende kjøring, kjente jeg blodet bruset veldig. Hun drev aktivt med med mc race og hadde sponsorer. Hun var veldreid til tusen..:rodme:

Anonymkode: d8838...d6b

Hadde du sagt det samme om alle kvinner i skinndress? Eller var det bare fordi du likte hennes kroppsform?

Anonymkode: 33fe7...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken yrkesgruppe har de deiligste damene?

Sykepleiere

Frisører

Flyvertinner

Eller andre yrker? Selv så synes jeg at flyvertinner er farlig sexy.

Anonymkode: 04f75...f0b

Definitivt Leger og Ingeniører!

 

Anonymkode: 1ecbd...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt det samme om alle kvinner i skinndress? Eller var det bare fordi du likte hennes kroppsform?

Anonymkode: 33fe7...d8d

Var fordi hun var veldig veldreid og hadde en kropp som kledde den skinndressen veldig bra. Men det som satte prikken over i-en, var at hun var så rå på den motorsykkelen, at alle gutta fikk bakoversveis. Var nesten ingen som turte å se henne i øynene når hun tok av hjelmen og lot håret flagre i vinden. Hun tok bare pusten min rett og slett.:P

Anonymkode: d8838...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Advokater og seniorrådgivere på Aker Brygge og i Bjørvika.

 

-Mann, 55-

Anonymkode: 047fd...0f3

Takk 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå at et spesifikt yrke gjør en person mer eller mindre sexy. 

Kjenner mange heite mannlige sykepleiere og leger, og flere enda heitere industriarbeidere. De er jo sexy pga hvordan de ser ut, hvordan de ter seg osv, ikke om de er rene og pene i legefrakken eller skitne av olje i mekanikerklær. :klo: 

Anonymkode: 19fa9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...