Gå til innhold

Kan toget være helt gått for noen du virkelig var forelsket i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis for eksempel, "Thomas" blir intressert i meg og tar kontakt med meg og vil finne ut av ting. Jeg merker eter hvert at jeg begynner å få følelser for han og trekker meg tilbake. Jeg spiller heller spill med han for å få bekreftelsen. Jeg er livredd for å vise interesse tilbake. Jeg begynner etter hvert og analysere alt sammen. 
Jeg innser ca et års tid etterpå at det var dumt av meg å ikke la han bli kjent, og jeg får sjansen igjen i augst 2017. Men fucker opp alt likevel. Jeg spiller kostbar igjen, og blir mer og mer klemt i tidsklemma. Sende han melding eller ikke? Det endre med at jeg ikke gjør det. Blir likevel noen meldinger på høsten og vinteren. Har strengt tatt sjansen igjen i januar....han tar kontakt men han foreslår ikke å treffes denne gangen. Vi treffes ved en tilfeldighet og tar bare en klem og går videre. Sexlysten min økte veldig etter å kjent kroppen hans så nær. Han skrev noen dager etterpå at det var fint å se meg. Jeg svarte og vi hadde en liten samtale igjen. Men jeg klarte å skape en misforståelse og igjen begynte jeg og analysere alt han skrev og gjorde. 

Så han igjen ved en tilfeldighet et par ganger etterpå og, og vi turte ikke å snakke med hverandre. Jeg kn ikke snakke for han, men jeg turte ihvertfal ikke og si noe. Møtte blikket hans, måtte si "hei" og så bare gikk han derfra. Vi stod ved siden av hverandre en gang etter tdette og, 3 personer bare, og enda da så snakket vi ikke med hverandre.

Og nå er jeg kjempe lei meg for at han ikke tar kontakt lenger på meldinger. Han liker bildene mine  i ny og ned. Og jeg vetner liksom at jeg kommer til og høre fra han igjen en gang.... det er bare at jeg sitter  så uviten i dette her at jeg vipper mellom å gå videre og holde på det (til en vis grad). Han satt seg liksom så sterkt i meg, i forhold til å ha møttes så "sjelden". 

Anonymkode: 42768...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir helt utmattet og oppgitt over et sånt styr over en så enkel sak. Kan du ikke bare vise at du er interessert da, og si det rett ut, så får du vite det? Istedenfor å gå i årevis og "spille et spill", leke kostbar og uinteressert og alt det styret der med masse tanker og grublerier du kunne sluppet om du isteden var litt direkte og likefrem!

SI I FRA hva du føler, spør om han vil treffes eller noe. Det er ikke verre enn det. Mann deg opp, kvinne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Million skrev:

Jeg blir helt utmattet og oppgitt over et sånt styr over en så enkel sak. Kan du ikke bare vise at du er interessert da, og si det rett ut, så får du vite det? Istedenfor å gå i årevis og "spille et spill", leke kostbar og uinteressert og alt det styret der med masse tanker og grublerier du kunne sluppet om du isteden var litt direkte og likefrem!

SI I FRA hva du føler, spør om han vil treffes eller noe. Det er ikke verre enn det. Mann deg opp, kvinne!

Du, jeg har reisejobb og traff han i forbindelse med dette. Jeg traff han da jeg var i hans land. Det kommer til og bli et avstandsforhold uansett. Og jeg føler nesten jeg bare kan ta "straffen" for å ha spilt spill. Og bare tenke at jeg har lært til neste gang og ikke gjør dette igjen.

Anonymkode: 42768...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nok toget gått ja. Man får nok til slutt og gidder ikke blande seg mer med så vinglete personer, for å skjerme om sine egne følelser. Til slutt bare stenger man de helt av for den personen og tenker "det der gidder jeg ikke en runde til " om du tar kontakt.

Anonymkode: 4d179...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...