Gå til innhold

Hun 24, han 40


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er dette en ok aldersforskjell mener dere? Da tenker ihvertfall jeg at de kan ha masse til felles selv om han er litt eldre. så dere kvinnene som er 24, hadde dere godtatt han hvis venninna kom og presenterte han for dere.

Anonymkode: 11ba5...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hun blir for ung. Forestill deg middager med hans venner, det ville blitt kleint. 

Anonymkode: 7e0ac...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en 40 åring har mye til felles med en 24 åring er det noe galt med den 40 åringen. For de aller fleste skjer det liksom en del på 16 årene. 

Anonymkode: 37d54...de2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man 24 år så er man moden nok til selv å bestemme hvem man vil være sammen med. Hadde aldri kommet med en negativ kommentar om en venninnes kjæreste så lenge det ikke var en mann som utnyttet henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme aldersforskjell med meg og min mann, jeg er 27. Det er ingenting å si på aldersforskjellen, og ingen har reagert nevneverdig; har bare vært litt spørsmål om han vil ha flere barn (han vil det), tidlig enke osv, men så når jeg forklarer hvor lykkelig han gjør meg, og at vi har drøftet mulig problem som kan komme med forskjellen, så er alle ok med det :) alt har gått helt fint med venner og familie på begge sider. Kunne aldri gitt opp den mannen bare pga de 16 årene som skiller oss ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og er sammen med en mann på 42 ,går helt fint det. 

Vi er da voksne begge to og har vært sammen i 6 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi drukner i disse aldersforskjell-trådene om dagen! Er folk blitt helt skrullete eller?!?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en på 41 når jeg var 24 selv, og han er den snilleste mannen jeg har vært sammen med :ninuskapus: Vi hadde mye til felles, og ingen av våre venner eller foreldrene mine reagerte på aldersforskjellen. (Foreldrene hans var døde, så de er ikke ett tema). 

Det varte ikke så lenge, pga div ting, men aldersforskjellen hadde ingenting med bruddet å gjøre, for de som måtte tro det. 

Anonymkode: 6f5a2...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 25 og han 41 når vi ble sammen. Har vært sammen i 15 år nå. Har aldri fått bemerkning på aldersforskjellen fra de rundt oss.

Anonymkode: 823b9...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hadde tenkt han var en gammel gris og snakka venninda mi ut av det forholdet der!!
En 24 åring har ikke engang fått etablert livet sitt , en 40 åring er jo en gammel gubbe i forhold til hun !

Anonymkode: b887c...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...