Gå til innhold

Føler meg litt fucked i hodet allerede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Kvinne på 28 her som for tre mnd siden ble dumpet av eksen og først tok dette svært tungt. Flyttet da tilbake til hjembyen min og nå startet i ny fast jobb og jeg føler det går så mye bedre.

Men jeg som sa til meg selv at en gutt ikke skal styre livet litt og hvordan jeg føler meg, har ikke lært.

Jeg og venninnen min har de siste uker vært ute hver lørdag og danset ute og hatt det gøy.

For tre uker siden så jeg en gutt som jeg ble tiltrukket av og danset og endt i sengen med tre lørdager på rad nå. Han er skikkelig god mot meg i senga og flink og jeg får skikkelig nærhet. Han er 24 år.

Vi meldes litt på messenger på ukedagene men kan gå dager uten og han virker litt spesiell på meldinger. Men så meldes vi igjen når det nærmer seg lørdag.

Sist lørdag endte jeg opp i tårer på byen på toalett pga jeg følte meg avvist av han på byen da jeg var gla for å se han(han så ikke at jeg gråt) og han sku gå videre men at vi kunne møtes senere. Hadde nok også drukket for mye vin.

 Men da byen stengte sendte han melding og han kom til meg og vi endte i seng og det var veldig bra.

Jeg vet at dette kun er sex men er jo ikke bra at jeg allerede legger litt i det slik som jeg gjorde på lørdag ,når jeg selv vet dette kun er sex.

Når det blir helg igjen er jeg redd for å gå i samme felle igjen selv om jeg vet at jeg ikke burde møte han igjen når jeg blir såpass lei meg.

Noen som har noen råd/erfaringer?

 

Anonymkode: 0b1da...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at du er for sårbar for dette her når du nylig var gjennom et brudd selv og allerede viser følelser og skuffelse for denne fyren og begynner å gråte når du har følt deg avvist. Du bør ikke fortsette denne relasjonen for jeg tror du bare vil bli mer såret, og få en lengre helbredningsperiode enn du hadde behøvd i utgangspunktet før du var klar nok for å date menn igjen.

Anonymkode: e32ab...f3c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lær du deg bruke sånn?? Helt greit at noen møtes for kun å ha sex, det legger jeg meg ikke bort i. Men da må det være noe begge vil og er innstilt på. Han er jo kun interessert i sex og ikke mer. Syns det er helt drøyt at han går videre ut på byen og ringer deg for å ha sex da byturen er over. Du må ikke la deg utnytte sånn! Husk at sekvrespekt er veldig viktig å ivareta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på litt sånn etter mitt brudd med eksen. Jeg følte meg betatt av en fyr (skjedde flere ganger) og ble såret når han ikke gav meg «nok» oppmerksomhet, men etter en stund hadde gått innså jeg at jeg faktisk ikke likte han i det hele tatt, fordi jeg enda ikke var over eksen. Andre ganger innså jeg det når fyren plutselig ble «ekte» og ville ha mer. Jeg skjønte at det ville ikke jeg. 

Det jeg prøver å si er at det har kun gått tre måneder siden dere gjorde det slutt, og du trenger nok tid til å sørge (om du ikke er ferdig med det) og å hente deg opp igjen. Kjenn på hvordan det er å være alene en stund. 

Det virker som han du nå liker kun er interessert i et seksuelt forhold, mens du kanskje har lagt litt mer følelser i det. Snakk gjerne med han om hva han ønsker for dere dersom du tror det finnes en sjanse, men mitt råd er å ende det, du kommer nok til å ende opp såret og lei deg flere ganger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Takk for tilbakemeldinger

Men det jeg liker med denne gutten er den gode nærheten han gir i sengen. Til og med eksen min var ikke så kosete som denne gutten er og han gir meg masse kjærtegn og nytelse. Kanskje det er et behov som jeg ikke fikk dekt i det forrige forhold?

Målet mitt på neste bytur er å ikke skal planlegge at jeg skal møte han, slik at jeg ikke blir skuffet og kan gå videre.

 

Flere som har noen innspill?

Anonymkode: 0b1da...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne du tenkt deg noe mer med denne fyren? 

Anonymkode: 7dfb2...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor lær du deg bruke sånn?? Helt greit at noen møtes for kun å ha sex, det legger jeg meg ikke bort i. Men da må det være noe begge vil og er innstilt på. Han er jo kun interessert i sex og ikke mer. Syns det er helt drøyt at han går videre ut på byen og ringer deg for å ha sex da byturen er over. Du må ikke la deg utnytte sånn! Husk at sekvrespekt er veldig viktig å ivareta.

Hvorfor er det han gjør drøyt? I hans hode skal du ikke se bort ifra at han ser på dette som en gjensidig greie, der begge får det de vil ha. Det er ikke oppførselen hans det er noe galt med, det er TS som ikke burde sette seg selv i denne situasjonen.

Anonymkode: 1c837...cfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg vet innerst inne at det ikke kan bli noe mer pga han er mye yngre og på et helt annet sted i livet.

Men måten han behandlet meg i sengen på har jeg ikke opplevd av en annen gutt. Han brydde seg skikkelig om min nytelse og måren han tok på meg på. Og dette har gjort at det kanskje blir at jeg føler litt mer.

 

Bør jeg la være å møte han på lørdag hvis han kontakter meg på byen?

Anonymkode: 0b1da...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du tenkt deg noe mer med denne fyren? 

Anonymkode: 7dfb2...2e4

Ikke egentlig.

Men siden vi har møttes 3 lørdager på rad og havnet til sengs og fått nærhet og pga han har vært flink å tilfredsstille meg i sengen så føler jeg litt.

Skal ut med venninner til helgen og ser for meg at han blir å sende melding da. 

Anonymkode: 0b1da...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

ingen flere som har innspill?

Anonymkode: 0b1da...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 4 år mellom dere, det er lite. Hva legger du i forskjellige steder i livet? Du er i jobb, han er student? Hvis det er slik så er ikke studentlivet for alltid. 

Har du prøvd å eskalere relasjonen til noe annet enn sex på lørdager? F.eks. spurt om dere skal gå en tur, dra ut å spise eller noe i den gata?

Hvis du mener det er dødfødt så er det jo bare å ikke bli med han hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg vet innerst inne at det ikke kan bli noe mer pga han er mye yngre og på et helt annet sted i livet.

Men måten han behandlet meg i sengen på har jeg ikke opplevd av en annen gutt. Han brydde seg skikkelig om min nytelse og måren han tok på meg på. Og dette har gjort at det kanskje blir at jeg føler litt mer.

 

Bør jeg la være å møte han på lørdag hvis han kontakter meg på byen?

Anonymkode: 0b1da...7f7

Ja, du bør la vær å møte han på lørdag. Han er ikke veldig respektfull oven for deg når han ikke gidder å tilbringe noe tid med deg en gang, for å så ringe deg på kvelden å bare "nå er jeg klar, fant ingen andre i kveld, så nå kan du komme". 

Spar deg selv for den smerten du sitter med om fire måneder, når du er full av følelser, og han ikke har de følelse tilbake. For han er dette bare sex. Si at du ikke er klar for et ff-forhold, da det ikke er det du ønsker her i livet. Er han vekk, så har du ikke tapt noe uansett. Finn deg eventuelt en å få nærhet og sex fra som du ikke føler slik for. 

Anonymkode: a3ef0...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her

Jeg skal holde meg unna han i helga, men ser for meg at han kommer til å prøve seg.

Det at han er veldig opptatt av min nytelse i senga og berøringen men at han er kald ellers kan det være for å holde meg på kroken på det seksuelle plan? Hva tror dere?

Jeg blir så forvirret av at han er så av og på på melding og sier vi kan møtes senere når jeg møter han på byen. Føler meg så avvist akkurat da

Anonymkode: 0b1da...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten tror jeg kanskje han har vært uærlig på alderen sin. Tror han er enda yngre 

Anonymkode: 0b1da...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg skal holde meg unna han i helga, men ser for meg at han kommer til å prøve seg.

Det at han er veldig opptatt av min nytelse i senga og berøringen men at han er kald ellers kan det være for å holde meg på kroken på det seksuelle plan? Hva tror dere?

Jeg blir så forvirret av at han er så av og på på melding og sier vi kan møtes senere når jeg møter han på byen. Føler meg så avvist akkurat da

Anonymkode: 0b1da...7f7

Han også skjønner jo selvfølgelig at det å bare tømme seg, å drite i din nytelse, gjør at en ikke akkurat fristes til gjentagelse. 

Han gir deg akkurat det du trenger for å sitte på stedet hvil, så han får sex. Men han strekker seg ikke en millimeter lengre enn det. 

Nestegang han foreslår å treffes senere, så skriver du enten nei takk, og at du ikke ønsker kun et ff-forhold til noen, eller at du er med en annen, så det passer ikke.så skal du se at det blir tyst. 

Anonymkode: a3ef0...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...