Gå til innhold

Misfornøyd etter laseroperasjon av øynene. Hvor kan jeg få hjelp?


Energi-jenta

Anbefalte innlegg

Jeg opererte øynene med lasik operasjon for over ett år siden. Før operasjonen så jeg klart med kontakt-linser og tok en laser operasjon. Femto-second lasik. Etter dette har jeg sett uklart på øynene. Det ene øyet værre enn det andre. Jeg har operert det ene øyet flere ganger, men ser likevel uklart.

Han som opererte meg tar ingen ansvar og sender meg hjem med øyedråper hver gang. Jeg har vært hos fire optikere, men ingen klarer å finne noen linser som kan gi meg det bra synet mitt tilbake. Det dårlige synet påvirker meg hver dag og jeg klarer ikke å jobbe like effektivt lenger ettersom at jeg til tider sliter med å lese skrift.

 

Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan gå for å få hjelp? Hvis ikke kirkurgen kan gjøre noe, og av 4 optikere er det ingen som kan finne linser til meg.

 

Takker for alle tips. Hilsen en trist, frustert og angerfull jente

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig du kan søke erstatning, https://www.npe.no

Utover det er vel lite du kan gjøre annet enn å konsultere andre kirurger.

Historier som dine er grunnen til at jeg ikke tar sjansen på laseroperasjon selv om jeg vet at det er sjeldent at man opplever slike komplikasjoner.

Anonymkode: 2cbc6...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du ikke til en annen øyelege for vurdering?

Anonymkode: cd146...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du bor men jeg jobber på et privat sykehus på Gjøvik hvor vi utfører mange øyeoperasjoner daglig. Har aldri vært borti det du forteller om her med noe av våre pasienter. Trist at dette har skjedd deg :( Ta gjerne kontakt, så kan en av våre øyeleger vurdere om dem kan hjelpe deg.

Anonymkode: 2ce47...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du nærsynt eller langsynt? Langsynte har større risiko for komplikasjoner enn nærsynte. 

Anonymkode: 919fa...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...