Gå til innhold

48 og 23 åring sex og forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva dere tenker om dette. Mannen 48 år  og hun 23. Ville dere jentene som selv er 23 vurdert å bli sammen med 48 åringen. Eventuelt bare sex og kos. Eller hva hadde dere sagt hvis veninna di hadde kjæreste på 48 år. 

Anonymkode: 7d132...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en venninne på ca den alderen som er sammen med en mann på 50. Han er høyt ansett innen et fagmiljø hun studerer, og tror liker å være rundt noen på høyere intellektuelle nivå ennn jevnaldrene. Det funker i alle fall utmerket, de har vært sammen over to år. 

Anonymkode: 2cce3...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jo vært faren min, og jeg kunne aldri gått å holdt hender, vært ute på date eller tatt han med for å møte venner eller familie eller noe. Ekkelt. Hadde venninda mi på 23 hatt kjæreste på 48 tror jeg at jeg hadde hatt vansker med å være venninda hennes, det hadde føltes fullstendig galt å være med hun å late som ingenting eller at jeg er glad på hennes vegne når en gammel gris utnytter hun og hun tror det er kjærlighet.

Anonymkode: a5810...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

det hadde føltes fullstendig galt å være med hun å late som ingenting eller at jeg er glad på hennes vegne når en gammel gris utnytter hun og hun tror det er kjærlighet.

Kan jo hende de elsker hverandre og har fantastisk sex da.

Anonymkode: 7d132...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette burde være opp til de, hvis de er ærlige og åpne mot hverandre så ser jeg ikke problemet.

Hadde jeg vært 48 så hadde jeg vært klar på at ho skulle vedlikeholde sitt eget miljø i samme aldersgruppe mens vi var sammen.

Anonymkode: 3e68d...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kunne jo vært faren min, og jeg kunne aldri gått å holdt hender, vært ute på date eller tatt han med for å møte venner eller familie eller noe. Ekkelt. Hadde venninda mi på 23 hatt kjæreste på 48 tror jeg at jeg hadde hatt vansker med å være venninda hennes, det hadde føltes fullstendig galt å være med hun å late som ingenting eller at jeg er glad på hennes vegne når en gammel gris utnytter hun og hun tror det er kjærlighet.

Anonymkode: a5810...c08

Tror nok det like gjerne kunne vært hun som utnyttet HAN! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gå. Er helt opp til de personene det gjelder. Men man er på to vidt forskjellige steder i livet, så spørsmålet er om det vil kunne holde i lengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrukker og inkontinens. Utrolig ekkelt!

Anonymkode: 10617...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrukker og inkontinens. Utrolig ekkelt!

Anonymkode: 10617...f26

Feil tråd. 

Anonymkode: a3fb6...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Feil tråd. 

Anonymkode: a3fb6...d82

Rett tråd. 48 år. Face the facts!

Anonymkode: 10617...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...