Gå til innhold

Å handle klær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et i-lands problem, jeg klarer ikke å finne klær jeg liker, alt er jo bare blomster, blonde og frynser, feil farge osv.

Noen som har samme problemet?

Anonymkode: 4b59d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har gjennom flere sesonger ikke funnet noe jeg liker i butikkene. Fargene som har vært, er farger som overhodet ikke passer meg, og det har også vært mange plagg i lite flatterende passform. Rysjer, trompetermer, frynser og det som er. Egentlig kunne jeg trengt å skifte ut og fylle på litt i skapet, men det er vanskelig når jeg ikke finner noe jeg liker.

Anonymkode: 408b2...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det irriterer meg hvor mye trendene påvirker! Er jo nærmest umulig å finne noe som faller utenom de angitte stilene. Jeg hadde endelig tenkt å fylle på med litt sommerkjoler i skapet, men det er jo bare posete nattkjoler med blomstermønster å finne! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter dette. Vanskelig å finne klær jeg liker. Mye rart av passform, og nesten alle kjolene er altfor korte. Er også veldig mye dårlig kvalitet på stoffene og sømmene.

Anonymkode: 99c1e...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Støtter dette. Vanskelig å finne klær jeg liker. Mye rart av passform, og nesten alle kjolene er altfor korte. Er også veldig mye dårlig kvalitet på stoffene og sømmene.

Anonymkode: 99c1e...bfc

Støtter denne, men rydda klesskapet mitt I går og må bare innse at jeg bør oppgradere innholdet snart *tomt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepø, hater frynser og trompetermer. Og hvorfpr kan ikke noen lage bukser som passer til korte mennesker menn med tykke lår, rumpe osv. 

Anonymkode: 8857c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg handler på Zalando, bestiller alltid flere ting, så bare returnerer jeg det jeg ikke liker. 

Det står og hvor lange plaggene er, hvor høy modellen er, og hvilken str. modellen har på seg.

Anonymkode: 66a54...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å finne klær? Her hjemme kanskje. Ta en tur til London om økonomien tillater det, der får du alt du ønsker. Fra mainstream-klær på TopShop i Oxford Street eller den gigantiske SuperDry-butikken på Regent Street til Cyber Goth og lignende stiler på Cyberdog eller 50-talls kjoler i tegneseriestoff i småbutikker i Soho. For ikke å snakke om Camden Market...

Om du er litt spesifikk på hva du leter etter kan du sikkert få mer treffsikre tips ;)

Anonymkode: fbcbc...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...