Gå til innhold

Tips til hipster truse


Mrst

Anbefalte innlegg

Er ei jente med ganske formfull rompe. Bruker endel skjørt sånn type pencil skjørt. Men også løsere skjørt og kjoler. Jeg bruker sjelden string truse for jeg da blir rompa enda mere diassende når jeg går. Problemet med andre truser er at trusekanten syntes og det er så ufattelig stygt.  I tilegg hbis det er blondekanter syntes det og ndre ting på trusa. Jeg bruker disse invisible fra Peiere Robert det fungerer. Men kunne tenkt meg noen kulere enn de. Føler jeg går med bestemor truser. 

Hva går dere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jobbet meg gjennom Lindex sin truseavdeling uten hell. Enten sklir trusene, eller så blir det klamt. Brukte en periode Bjørn Borg boxere, men kanten er ganske bred slik at det buler over og under. Var tilfeldigvis innom Sparkjøp og dro med meg disse: https://www.sparkjop.no/811648_Boxer_2pk?farge=Blå-Hvit&spa_7_categories=catalog01_dame&spa_7_categories=catalog01_dame_dame2dundertf8y&spa_7_categories=catalog01_dame_dame2dundertf8y_dame2dundertf8y2dtruser

Nå bruker jeg kun disse trusene, og en stor fordel er at de kan vaskes på 60 grader uten at de blir stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...