Gå til innhold

Blottet meg i sinne under hypomani, skal jeg innse det er en slik person jeg er?


aiba

Anbefalte innlegg

Er innlagt for manisk episode og har i sinne revet av meg klær og blottet meg. Jeg lurer på om jeg burde bli stripper? Gå ned i vekt og bli stripper siden jeg gjør sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, aiba skrev:

Er innlagt for manisk episode og har i sinne revet av meg klær og blottet meg. Jeg lurer på om jeg burde bli stripper? Gå ned i vekt og bli stripper siden jeg gjør sånt?

ta heller medisinene dine, prøv å skjerme deg mest mulig, hør på personalet, og prøv å sakte men sikkert bli bedre igjen..

Anonymkode: 8468f...360

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør i en manisk fase definerer ikke hvem du er som person. Ta medisinene dine, hold deg unna masse inntrykk og la personalet hjelpe deg. Ta tiden til hjelp så vil det etterhvert roe seg. 

Anonymkode: 73bcf...ed3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Litt galgenhumor må man ha. 

Ja, hvorfor ikke strippe når du først føler for det.

Kan jeg spørre om hvordan det er å være manisk? Hvor tilstede er du? Blir det som å være dritings eller som når man får morfin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel an på hvorfor du blotter deg. Er kroppen din egnet til å skremme og sjokkere, og det er derfor du gjør det, så vil du ikke slå særlig godt an som stripper, er jeg redd....

Du bør nok satse på en annen karrierevei. I mellomtiden bør du høre på medisinsk fagpersonell og ta de medisinene du skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at galgenhumor er bra :)

Men så er det det at folk gjør mye verre ting enn det da. Vet ikke om jeg vil råde deg til en karriere som stripper. Slitsomt å begynne på slankekur også vel. God bedring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du driver å blotter deg når det er barn tilstede. Hadde du vært mann hadde du blit erklært pedofil med en gang..

Anonymkode: 38ba2...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke du driver å blotter deg når det er barn tilstede. Hadde du vært mann hadde du blit erklært pedofil med en gang..

Anonymkode: 38ba2...be1

Er pedofil og nekrofil også slik som Gud selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...