Gå til innhold

Innafor å sende melding dagen derpå? Møttes på vors


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke råd fra 40+ er nødvendig her.

Anonymkode: b4268...b08

Hm.

ts 

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som regel lov å prøve seg så lenge man gjør det på en høflig måte og respekterer et nei hvis det kommer. Men om det er en god idé med tanke på eventuell avvisning, er jo mer variabelt. Om dere snakket lenge sammen under vorset og åpenbart hadde kjemi, så er det absolutt innafor å sende en hyggelig melding der du inviterer henne på en date. Om dere bare vekslet noen setninger og du beundret henne på avstand så bør du være mer forsiktig. Om en random fyr som jeg såvidt hadde snakket med på en fest sendte meg date-invitasjon dagen derpå, så hadde jeg muligens tenkt at han sikkert sendte slike meldinger til mange jenter. Mistenkelig frampå, liksom. I den situasjonen er det bedre å adde på FB, starte en casual samtale og heller be henne på date om du merker at hun gir aktiv respons i chatten.

Anonymkode: 7d54c...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er som regel lov å prøve seg så lenge man gjør det på en høflig måte og respekterer et nei hvis det kommer. Men om det er en god idé med tanke på eventuell avvisning, er jo mer variabelt. Om dere snakket lenge sammen under vorset og åpenbart hadde kjemi, så er det absolutt innafor å sende en hyggelig melding der du inviterer henne på en date. Om dere bare vekslet noen setninger og du beundret henne på avstand så bør du være mer forsiktig. Om en random fyr som jeg såvidt hadde snakket med på en fest sendte meg date-invitasjon dagen derpå, så hadde jeg muligens tenkt at han sikkert sendte slike meldinger til mange jenter. Mistenkelig frampå, liksom. I den situasjonen er det bedre å adde på FB, starte en casual samtale og heller be henne på date om du merker at hun gir aktiv respons i chatten.

Anonymkode: 7d54c...c3c

Da har jenta akseptert venneforespørsel etter 1,5 døgn. Trodde den aldri kom til å bli akseptert. 

Saken er at jeg ikke har anledning å treffe henne (avstand) før i august, da har vi mulighet til å treffes regelmessig. What do to now.....

ts

Anonymkode: c0975...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: 41525...1a0

Les innlegget over. 

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Saken er at jeg ikke har anledning å treffe henne (avstand) før i august, da har vi mulighet til å treffes regelmessig. What do to now.....

ts

Anonymkode: c0975...c44

Det visste du vel før du sendte meldingen? 

Anonymkode: 41525...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det visste du vel før du sendte meldingen? 

Anonymkode: 41525...1a0

Meldingen er ikke sendt.

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Meldingen er ikke sendt.

Anonymkode: c0975...c44

Men hvorfor lagde du tråden hvor premisset var om du kunne spørre om å fø møte henne "dagen derpå" om du egentlig ikke kan møte henne før i august?

Det er vel ikke så mye vits i å sende henne en melding for å spørre om hun vil ta en kaffe i august? 

Anonymkode: 41525...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor lagde du tråden hvor premisset var om du kunne spørre om å fø møte henne "dagen derpå" om du egentlig ikke kan møte henne før i august?

Det er vel ikke så mye vits i å sende henne en melding for å spørre om hun vil ta en kaffe i august? 

Anonymkode: 41525...1a0

Fordi hadde hun godtatt dagen etter så kunne jeg truffet henne. Trodde ikke det tok nærmere 2 døgn. Nå aner jeg ikke hva jeg gjør 

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du skulle bare hooke. Denne damen skjønte lunta. 

Anonymkode: 7b297...c48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Du skulle bare hooke. Denne damen skjønte lunta. 

Anonymkode: 7b297...c48

?

Anonymkode: c0975...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hadde hun godtatt dagen etter så kunne jeg truffet henne. Trodde ikke det tok nærmere 2 døgn. Nå aner jeg ikke hva jeg gjør 

Anonymkode: c0975...c44

Ikke lag så mange begrensninger da. Bruk fb til å bli litt og litt kjent naturlig. Hold en jevn kontakt med å like og kommentere innimellom. Er interessen der fortsatt når august Nermer seg kan du spørre om hun vil treffes. Dør interessen ut så har du ikke tapt noe. 

Anonymkode: 9c774...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lag så mange begrensninger da. Bruk fb til å bli litt og litt kjent naturlig. Hold en jevn kontakt med å like og kommentere innimellom. Er interessen der fortsatt når august Nermer seg kan du spørre om hun vil treffes. Dør interessen ut så har du ikke tapt noe. 

Anonymkode: 9c774...032

De aller fleste (normale) legger ikke ut noe på fb lenger.. 

Denne ble litt vrien. Jeg kan alltids ta kontakt til høsten da!

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste (normale) legger ikke ut noe på fb lenger.. 

Denne ble litt vrien. Jeg kan alltids ta kontakt til høsten da!

Anonymkode: c0975...c44

Følg med og heng deg på hvis det dukker opp noe på fb. Legg ut ting selv som er lett å like og kommentere på. Legger hun igjen en kommentar kan du svare og gå over på messenger. Bruk fantasien og ta sjangser. 

Anonymkode: 9c774...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hadde hun godtatt dagen etter så kunne jeg truffet henne. Trodde ikke det tok nærmere 2 døgn. Nå aner jeg ikke hva jeg gjør 

Anonymkode: c0975...c44

Men om du så hadde truffet henne på søndagen så måtte du jo likevel ha reist dagen etter og ikke sett henne igjen før i august. Hadde ikke gjort så mye fra eller til etter mitt syn, det er sjelden ting utvikler seg såpass mye på første date til at man kan leve på det i månedsvis uansett. August er lang tid frem og den type avstand er vanskelig å bygge opp en relasjon omkring, enten dere har vært på en date eller ikke. 

Nå når du først har lagt henne til, så synes jeg du bør skrive noe til henne. Bare at du syntes det var så hyggelig å prate med henne på festen, at du gjerne skulle ha truffet henne igjen, men at du dessverre har reist nå. Om hun virker positiv i responsen så er det bare å sende noen meldinger på chatten innimellom, og la henne ta initiativ også til å holde en viss kontakt. Og foreslå treff når august nærmer seg. 

Anonymkode: 7d54c...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...