Gå til innhold

Litt av noen politikere vi har.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange har blitt avslørt som drittsekker eller dumme frekke fjols nå? Jeg husker ikke alle. 

Hvem sendte den stygge meldingen "Vi vil ha fitta di" til Liv Signe Navarsete da? Det satt en gjeng Sp-politikere på ei hytte og den ble sendt derfra til henne.

Blir helt matt over hvor mange tullinger det er på Stortinget. Er jo nesten til å bli skremt av. 

Anonymkode: 19018...d7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Jeg så en kort snutt i et TV-program i går, av Thorbjørn Berntsen. Tok meg selv i å tenke at det der er en type politikere jeg virkelig savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, chisandra skrev:

Jeg så en kort snutt i et TV-program i går, av Thorbjørn Berntsen. Tok meg selv i å tenke at det der er en type politikere jeg virkelig savner.

Seriøst? Er da ikke en spesielt ærverdig type han heller: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/arbeiderpartiet/raser-mot-berntsen/a/7005296/

Anonymkode: db103...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gjeng duster har sendt en dustete melding i fylla. Jeg er redd vi er på vei mot amerikanske tilstander når det gjelder å la dustete ting ha noe å si for hvilke duster som skal styre landet. Heldigvis er ikke mange dustete nok til å mene at  SP er de rette til det uansett. 

Anonymkode: 19a17...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, så du vil rasere hele mannen på grunn av en uttalelse? :laugh:

Anonymkode: 5fc00...7fb

Han viser tydelig at han sitter med dårlige holdninger overfor andre mennesker, og at han mener seg bedre enn andre og derfor kan slenge dritt på den måten. Bare fordi han er en brautende type som hevet seg over andre, er han på ingen måte noe bedre enn mye av det vi ser aktive politikere si og gjøre nå. Det er romantisering å påstå noe annet. 

Anonymkode: db103...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, chisandra skrev:

Han sa dumme ting innimellom han også - som de alle gjør. Men han var en type politiker som ikke finnes lenger.

Jasså? Her må du utdype hvilke fantastiske kvaliteter som gjorde at han var en type politiker som ikke finnes lenger. 

Anonymkode: db103...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gjeng duster har sendt en dustete melding i fylla. Jeg er redd vi er på vei mot amerikanske tilstander når det gjelder å la dustete ting ha noe å si for hvilke duster som skal styre landet. Heldigvis er ikke mange dustete nok til å mene at  SP er de rette til det uansett. 

Anonymkode: 19a17...642

Vi vil ha fitta di.

Anonymkode: a245b...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jasså? Her må du utdype hvilke fantastiske kvaliteter som gjorde at han var en type politiker som ikke finnes lenger. 

Anonymkode: db103...5f2

Hvilke politikere i dag har de samme kvalitetene som disse gamle sluggerne mener du?

Anonymkode: 625fa...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da denne saken dukket opp i går skjønte jeg plutselig hvorfor Borten Moe plutselig følte for å dra opp Skei Grande-saken igjen på fredag...

Anonymkode: 9d009...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stor forskjell på folk, politikere også. 

Det skadet vel aldri Jonas Gahr Støre å bli tatt i grov løgn på riksdekkende TV. Men han er vel fullstendig fredet av det norske pressekorps, og han sitter fremdeles trygt som leder for Arbeiderpartiet.  

Dersom noen andre politikere hadde gjort noe sliktså ville det nok blitt langt mer oppmerksomhet og negative avis-oppdslag... 

Anonymkode: e08ea...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså? Her må du utdype hvilke fantastiske kvaliteter som gjorde at han var en type politiker som ikke finnes lenger. 

Anonymkode: db103...5f2

Han (og noen andre) var en type politikere som ikke til enhver tid stakk fingeren i været og kjente hvilken vei det blåste før de tok et standpunkt til saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gjeng duster har sendt en dustete melding i fylla. Jeg er redd vi er på vei mot amerikanske tilstander når det gjelder å la dustete ting ha noe å si for hvilke duster som skal styre landet. Heldigvis er ikke mange dustete nok til å mene at  SP er de rette til det uansett. 

Anonymkode: 19a17...642

Og en av tingene som karakteriserer mange av de som er dustete, er at de ikke begrunner sin mening om hvorfor SP ikke skulle være de rette til å lede landet. 

Anonymkode: e9f76...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, chisandra skrev:

Jeg så en kort snutt i et TV-program i går, av Thorbjørn Berntsen. Tok meg selv i å tenke at det der er en type politikere jeg virkelig savner.

Han sa nok flere uheldige ting enn det ene som er nevnt her, Thorbjørn "leppa fra Grorud" Berntsen. Men han hadde nå erfaring med arbeid på "gølvet". En glemmer gjerne tabbene etter en viss tid. "Om hundre år er allting glemt", skrev Hamsun. Ikke ta det bokstavelig. Om en tiårs tid hører vi vel det samme om Giske: "han er en type politiker jeg virkelig savner".

Svar på HI: Ja, det er tydeligvis en del drittsekker blant de som liksom skal hjelpe andre, redde verden og kan snakke for seg. Ikke alle er som moder Theresa, Martin Luther King jr. osv. 

Folket betaler lønna til disse politikerne og vil betaler dem ikke for å drive med seksuell trakassering. Gjør vi vel?

 

Anonymkode: 22489...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da denne saken dukket opp i går skjønte jeg plutselig hvorfor Borten Moe plutselig følte for å dra opp Skei Grande-saken igjen på fredag...

Anonymkode: 9d009...d29

Må innrømme at jeg tanken slo meg også. Husker ikke hvor jeg leste det nå, men han uttalte bla at han ikke kunne skjønne at han hadde sendt en sånn melding. Litt merkelig svart. Like sprø hele gjengen snart. Er vanskelig å ha respekt og tiltro til en del politikere disse dager. Grande er ikke unnskyldt for å være unnvikende, men mulig han ville ha ekstra fokus på henne når han visste at dette kom opp. Uff, for en gjeng.

Anonymkode: 19018...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt. Og utrolig feigt av samtlige på hytteturen å ikke si hvem av dem som sendte meldingen.

En gjeng som hverken kan oppføre seg eller som har ryggraden til å ta ansvar for hva de har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, chisandra said:

Han (og noen andre) var en type politikere som ikke til enhver tid stakk fingeren i været og kjente hvilken vei det blåste før de tok et standpunkt til saker.

Han gjorde sitt beste for å slippe å ta ansvar fordi han hetset Anniken Huitfeldt for utseendet sitt. Om han virkelig var en mann med ryggrad så hadde han vel turt å ta ansvar for den stygge kommentaren han kom med? I stedet prøvde han å tie alle som hørte kommentaren og mente at den var uakseptabel.

 

6 hours ago, chisandra said:

Han sa dumme ting innimellom han også - som de alle gjør. Men han var en type politiker som ikke finnes lenger.

Å hetse Anniken for utseendet sitt og fortelle at hun er for stygg til å bli seksuelt trakassert er langt over  å si noe dumt innimellom som "alle gjør".

Anonymkode: 6f109...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorbjørn Berntsen er utvilsomt en hedersmann. Utdøende rase.

Anonymkode: 782cf...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...