Gå til innhold

sitat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikker sitat som virkelig når til ei kvinne som er på sukker.no, og som jeg får respons og dialog med.

Anonymkode: 512a3...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker sitat som virkelig når til ei kvinne som er på sukker.no, og som jeg får respons og dialog med.

Anonymkode: 512a3...caf

 

Sitat??

Anonymkode: 9eb4a...534

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke no respons her om dagen? 

Hva med å være deg selv, og komme på noe selv å si til kvinnen du snakker med? Ikke lene deg mot fremmede på nett.. 

Anonymkode: bd62a...c71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått null respons! trenger en sitat som når hjem til ei kvinne.

Anonymkode: 512a3...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør altså etter et sitat(berømt eller ikke) som skal gi "respons og dialog" hos en hvilken som helst kvinne; med andre ord: en kode, et magisk trylleord, en quick fix.

Beklager, men noe sånt finnes ikke. Kvinner er individer, og du må møte dem individuelt. Det beste er å bruke dine egne ord, da kan du nå fram til noen som liker deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte kvinneguiden om hjelp til å lykkes på sukker.no og alt jeg fikk var dette sitatet.

Anonymkode: d76b3...43b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ikke noe universal svar her da... det spørs på dama.

F.eks: jeg hadde skrevet på min bio: alle menn i alle mulige fasonger går uten om de med langt hår. 

En hadde en åpningskommentar: hva med kort hår da? 

Og jeg bare lol :fnise: og svarte. Ente opp med å date ham i noen måneder. Han gjorde det nå slutt da han fant ut at han ikke var klar for noe fast forhold, men ja. Den kommentaren satt :laugh:

Så mitt råd er å prøve å skrive noe som viser at du har lest hennes profil. Gjerne åpne med noe litt morsomt. 

Anonymkode: 51215...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har svart har skrevet litt om seg selv og hva de er ute etter. Hyggelig og ganske kort. Og så skriver de: Hyggelig om du vil ta kontakt tilbake hvis dette er interessant for deg. 

Og så skriver de under med fornavnet sitt. Det synes jeg er sympatisk. Synes kallenavnene på Sukker er så teite greier...

 

 

Anonymkode: 9eb4a...534

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les profilen hennes - og send en melding som viser at du har lest den, forstått hva hun ser etter, og at du er interessert i å vite mer om henne. Sjekk matchtall og fakta for å finne ut hvor dere matcher - og hvor dere er ulike, og der har du utgangspunktet for en god samtale! 

Funker mye bedre enn kleine sitater og cheesy sjekkereplikker. For all del: IKKE SEND EN SÅNN FLØRTEGREIE. Kjipere melding finnes ikke! 

Anonymkode: 3f667...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket said:

"Fine profilbilder du har! Er det et klassisk timeglass jeg ser på bildene dine?!" :hakeslepp:

Jeg vet du kødder, men dette hadde faktisk funket. Så enkel er jeg! :unsure:

Anonymkode: ace10...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å si det slik, hadde en som sendte meg "du ser ut som ei som vil bli tatt hardt bakfra". :dry: Not impressed :dry::dry:

Anonymkode: 51215...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får å si det slik, hadde en som sendte meg "du ser ut som ei som vil bli tatt hardt bakfra". :dry: Not impressed :dry::dry:

Anonymkode: 51215...568

tror denne må være den beste av alt jeg har fått hittil.

TS

Anonymkode: 512a3...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ikke noen magisk åpningsreplikk dessverre.. er jo mer enn bare mld som skal klaffe. Vis at du har lest profilen, og at dere faktisk er en god match, og er enige om de viktige tingene. Dessuten må mottaker også like bildene dine for å ha lyst til å svare.. Men bruk av humor, og noe som viser til at du har lest profilen er viktig. 

Anonymkode: 33c5b...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hvis jeg har lest igjennom teksten godt nok, og gir et hint og et vink til henne, så bør det vel være nok? Hei, fungerer ikke. Søta fungerer ikke i 2018. 

Jeg må jeg anskaffe hår på brystet?

Anonymkode: 512a3...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...