Gå til innhold

Flere som føler seg «svak» under eller rett etter analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meg og kjæresten hadde vanlig sex i går, plutselig blir han veldig tent på tanken ved analsex, jeg syntes det er deilig når man kommer inn i rytmen og det går rolig. Men i går ble han litt overivrig og jeg hadde så sinnsykt vondt, samtidig som at jeg ikke ville at han skulle stoppe. Jeg ga uttrykk for smerte, men nøt det samtidig. Tror også det tente han veldig. Etterhvert var det bare digg. Men rett etter analsexen følte jeg meg så utrolig dominert, og svak? Dette har skjedd før når vi har hatt analsex og det går varsomt. Føler meg alltid litt svak etterpå., merkelig følelse. Men liker det. 

Flere som opplever det? 

Anonymkode: 24ef2...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da liker du vel å være litt submissiv da. Det er ikke unormalt. Bare vær litt forsiktig når dere har analsex så du ikke får sår eller problemer i etterkant.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har også en mann som tar hensyn. Sier jeg au eller andre ord eller utrykk for smerte, så stopper han opp. Han fortsetter ikke å kjøre på for å oppnå egen nytelse. Jeg føler meg trygg og sikker med min mann. Tror nok det er de for du føler deg svak, du opplevde at din smerte ble ignorert, og kanskje til og med økte hans nytelse. Det er mange som liker dominansespill, men i ditt tilfelle ble det kanskje ett overtramp på måten dere oppdaget det på. Det var enda godt at du hadde nytelse blandet inn med smerten og var okay med at han fortsatte. Ellers hadde det vært veldig nært ett overgrep.

Vet at mange liker å gi, og noen liker å motta smerter under sex, men da bør det avgjøres på forhånd. Så dere må kanskje ha en prat om det, og om dere blir enig om å fortsette med å blande inn litt smerte med sex. Dere må ha ett eller flere sikkerhetsord, sånn at du kan være trygg på at han tar hensyn eller stopper da. Og etter sex så må han ta seg tid til after care etterpå, sånn at du føler deg trygg, respektert og elsket.

Anonymkode: fbaae...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...