Gå til innhold

Hvordan reagere når en mann trekker seg unna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"You want to know the worst thing about what happens when a man starts to withdraw and become distant? It’s not the pain. It’s not the fear. It’s not the terrified hopelessness of losing him.

It’s that most of the time – a woman’s reaction to a man becoming distant will actually drive him away MORE and push him further and further away from her."

Fra denne artikkelen: http://www.vixendaily.com/love/why-do-men-pull-away/

Jeg må si at jeg kjenner meg sånn i dette. Når jeg nå kjenner på at han trekker seg litt unna så har jeg lyst å "fixe" det. Sende han melding.. spørre.. fortelle.. Se om han reagerer.. hvor fort han svarer. Ja.. skikkelig needy dame mao. Men.. det skal jeg ikke. Jeg skal holde meg HELT UNNA. 

Noen menn som kjenner seg igjen i dette? Kvinner som har latt mannen få trekke seg unna uten innblanding og ikke vært anklagende når han etterhvert kommer tilbake? Positiv erfaring med det?

Tidligere når jeg har kjent på dette så har jeg nok vært mer "snurt / anklagende" når han kontakter meg og er mer "normal" igjen. Sånn at han kanskje føler jeg indirekte presser han inn i noe han ikke er klar for.

Anonymkode: 028a2...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I samme situasjon her... Ikke hørt fra han på en uke... Nesten slik at jeg håper han ikke lar seg høre fra seg i det hele tatt heller. Gidder ikke ta kontakt med han heller, for det her er blitt en vane for han. Makan til en voksen surpomp skal man lete lenge etter... 

Anonymkode: 06443...e88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg har hørt fra han i løpet av uken.. to causal snap som en sender til alle. Han svarte med en gang når jeg sendte en til han. Men.. ingen "personlig" fra han. Selv om han ikke er noen "chatter" så pleier vi å sendte til hverandre gjerne hver dag.. Kan gå noen dager mellom også.

Mulig alt dette er ting i mitt hode. Han har vært bortreist.. og sikkert veldig opptatt men han er kommet tilbake nå.  En annen ting er at jeg nok MÅÅÅ innse at jeg er mye mer intressert i han enn hva han er. Uansett.. å holde meg BORTE vil distansere hele greia... etterhvert og kanskje vise verdighet fra min side.  Skal ikkkke fore han med masse "oppmerksomhets boost", sånn at han kan sitte der og glanse seg. Skulle jeg ikke høre noe, så får det være sånn.

Anonymkode: 028a2...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I samme situasjon her... Ikke hørt fra han på en uke... Nesten slik at jeg håper han ikke lar seg høre fra seg i det hele tatt heller. Gidder ikke ta kontakt med han heller, for det her er blitt en vane for han. Makan til en voksen surpomp skal man lete lenge etter... 

Anonymkode: 06443...e88

Hvis dette er en du dater: He's just not that into you
Hvis det er en du liker men ikke dater enda : Ta kontakt med han da vel !

Anonymkode: 35542...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I samme situasjon her... Ikke hørt fra han på en uke... Nesten slik at jeg håper han ikke lar seg høre fra seg i det hele tatt heller. Gidder ikke ta kontakt med han heller, for det her er blitt en vane for han. Makan til en voksen surpomp skal man lete lenge etter... 

Anonymkode: 06443...e88

Surpomp?

Anonymkode: fd5ba...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en ganske naturlig reaksjon, å bli mer på når den andre trekker seg unna. Her tenker jeg det er sunt å se det an litt, men jeg hadde ikke orket en mann som trekker seg unna som løsning på problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Det er vel en ganske naturlig reaksjon, å bli mer på når den andre trekker seg unna. Her tenker jeg det er sunt å se det an litt, men jeg hadde ikke orket en mann som trekker seg unna som løsning på problemer.

Enig. Det er jo opplagt at det blir en naturlig reaksjon. For man blir jo mer ‘på’ for å kompensere for at den andre ikke er det. Hvis man ønsker å opprettholde samme nivå av kontakt, så må jo nødvendigvis den ene trappe opp hvis den andre trapper ned.

Å la være å trappe opp blir jo bare å spille spill.

Anonymkode: fd5ba...d33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...