Gå til innhold

Er dette et dårlig tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en fyr fra Tinder 2 ganger. Vi er begge over 30. Vi snakket om hva slags «forventninger» vi har til å møte noen fra appen før 1 møte, og var enige om at vi begge i utgangspunktet var ute etter å se om vi kan passe sammen som kjærester. 

Datene har gått veldig bra, men etter 2 daten sendte han meg en sms hvor han skrev at han skulle ønske at han kunne blitt med meg hjem istedenfor å dra hjem til seg selv den kvelden. (Med et ;) på slutten). (Han skulle opp tidlig dagen etterpå).

Ble litt skuffet, for følte litt at han kunne tenkt seg å ha sex med meg allerede etter 2 møte og jeg kjenner jeg blir litt skeptisk.

Hva hadde dere tenkt? Overdriver jeg? 

Anonymkode: 10bbd...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt som deg at "søren , enda en fuckboy som bare er ute etter enkel sex. NEXT"

Anonymkode: 42269...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en fyr fra Tinder 2 ganger. Vi er begge over 30. Vi snakket om hva slags «forventninger» vi har til å møte noen fra appen før 1 møte, og var enige om at vi begge i utgangspunktet var ute etter å se om vi kan passe sammen som kjærester. 

Datene har gått veldig bra, men etter 2 daten sendte han meg en sms hvor han skrev at han skulle ønske at han kunne blitt med meg hjem istedenfor å dra hjem til seg selv den kvelden. (Med et ;) på slutten). (Han skulle opp tidlig dagen etterpå).

Ble litt skuffet, for følte litt at han kunne tenkt seg å ha sex med meg allerede etter 2 møte og jeg kjenner jeg blir litt skeptisk.

Hva hadde dere tenkt? Overdriver jeg? 

Anonymkode: 10bbd...ea4

 

Du dater menn fra Tinder? Og så blir du skuffet når de vil ha sex?

Velkommen i klubben. Alle vil ha sex, det er bare å forberede seg på.

 

Anonymkode: 66963...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne tenkt seg. Dere hadde ikke... Syns du overdriver. Kanskje bare en måte å si at han liker deg? 

Anonymkode: c552d...6ca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hans måte å si ham hadde lyst på deg? 

Anonymkode: ee484...bd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann/dame som hopper i senga allerede etter 1./2. date når man er på jakt etter et ordentlig forhold, er billig synes nå jeg. Men folk er forskjellige. Finnes folk som samler på sånne også:ac:

Anonymkode: 840c4...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan jo være en måte å flørte på kanskje? De fleste vil uansett ha sex etterhvert når de dater. Så det er jo ikke til å unngå :) 

Anonymkode: c3917...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Gutten syns du er flott da, og har lyst på deg. Skal du ha en så skikkelig kar at du venter til du er gift? Venter du for lenge så blir det kun vennskap.. og jo lengre det går, jo kleinere blir det.

Anonymkode: 615e8...256

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan vel være interessert i noe seriøst og samtidig ville ha sex med deg😉 Hadde vel vært fryktelig kjedelig å inlede et forhold til noen som ikke har lyst på deg. 

Anonymkode: 79604...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 20.57, AnonymBruker skrev:

En mann/dame som hopper i senga allerede etter 1./2. date når man er på jakt etter et ordentlig forhold, er billig synes nå jeg. Men folk er forskjellige. Finnes folk som samler på sånne også:ac:

Anonymkode: 840c4...d5a

Voksne folk kan gjøre som de vil. Har man lyst til å ha sex på første date så har man det. Jeg og mannen hadde sex på første date, og vi var absolutt ute etter noe seriøst. Vi ble bare pladask forelsket i hverandre på denne første date og klarte ikke å la være å ha sex rett og slett. Sammen fortsatt, etter over fem år sammen. 😉

Anonymkode: 4cc73...a2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan vel være interessert i noe seriøst og samtidig ville ha sex med deg😉 Hadde vel vært fryktelig kjedelig å inlede et forhold til noen som ikke har lyst på deg. 

Anonymkode: 79604...e9b

Enig😅

Anonymkode: 4cc73...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Selv ville jeg ikke blitt glad for en slik melding da jeg tenker at det at noen vil ha sex med meg ikke ansees som ett kompliment. Vil bare føle meg som endel av fyrens generelle behov for sex så tidlig i løpet om han var lysten.  Og jeg er ikke så ille utseendemessig, at ikke den gjennomsnittlige kåte fyr på gata ville pult meg, når som helst, om nøden var der. Ikke er kompliment det heller.

Meeen... Jeg vet ikke hva han, som sendte sms, mener om saken. Hva han tenkte da han skrev. Han kan mene noe helt annet med å sende en slik melding enn slik det ser ut i mitt, til tider, sorte hode. Så ville helt klart gitt fyren en sjanse. Herregud. Jeg eier ikke tolkningen av verden, men har lov til å like hva jeg liker. Samtidig er jeg stadig nysgjerrig på folk. Og sabler ikke hodet av dem , ikke sånn egentlig, ;) etter eeeeen sms som treffer akkurat meg litt skjevt sånn i første omgang.  

 

Anonymkode: c72c9...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...