Gå til innhold

Hotell-date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hotell-date med nye kjæresten i kveld. Gleeeder meg!! 

Snakket litt med hun jeg bor i kollektiv med. Hun mente at jeg måtte ut for å kjøpe noe sexy å ha på under, lange strømper og sånn ... 

Vanlig? Hva tenker dere?

Anonymkode: 0f924...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du er typen til det, så hvorfor ikke. Men best om du gjør noe som er deg. 

Anonymkode: 59593...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hotell-date med nye kjæresten i kveld. Gleeeder meg!! 

Snakket litt med hun jeg bor i kollektiv med. Hun mente at jeg måtte ut for å kjøpe noe sexy å ha på under, lange strømper og sånn ... 

Vanlig? Hva tenker dere?

Anonymkode: 0f924...082

Høres ut som han er mer interessert i det som er under det som er under....

Anonymkode: aeb20...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva innebærer hotell date? middag på restaurant, og et rom som er leid for natten?

Anonymkode: 59593...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps. Skal straks dra. Så er planen å kose oss på hotellet før vi skal ut og spise. Og så laaang morgen i senga før utsjekk.

Gadd ikke ut for å handle, men har tatt med litt fint undertøy til kvelden. Fant også et par stayups. Gleder meg! 

Anonymkode: 0f924...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet noen at du skal på hotell - date? eller det deres lille hemmlighet?

Anonymkode: 59593...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du MÅ ikke det nei , men du kan gjøre det om du har lyst og føler deg komfortabel med det.

Jeg gjorde det første gang jeg og kjæresten hadde hotell date, men det ble bare styr og teit med at jeg gikk ganske småfull på badet å bare "vent litt skal vise deg noe" "tada!!" kom ut i rommet igjen . Det ble bare en teit showoff som varte i fire sekunder hvor begge ikke helt visste hva man skulle si. "oi så fin" hva skal han si liksom?  Med mindre man har på seg kort kjole og strømpene kan skimtes under en middag så man brukes de som tease, så er det ikke noe poeng i mine øyne.
Vi har hatt mange hotell dater siden, og da ligger vi i joggisen å ser på tv og spiser mat i senga og trenger heldigvis ikke late som at vi er med i en film og spille åpenbart skuespill om å være sexy og imponerende :P Han tenner like mye på meg fordet, og vi har deilig sex i timesvis før og etter vi glaner på tv og gomler i oss mat i senga :)

Anonymkode: 23451...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...