Gå til innhold

37 og 17 åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lå med en på 28 når jeg var 17, har aldri angret på det heller, men heller ikke noe jeg fortalte til noen. 

Jeg likte fyren godt da og vi hadde veldig god kjemi, både før og etter. 

37 år synes jeg blir for gammelt med tanke på at hun kun er 17. Om hun var 30 og han 50 år så hadde jeg ikke brydd meg. 

Anonymkode: eb4c7...d32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig dømmende 

Anonymkode: bf52f...e43

Ja, du får bare mene det er dømmende. Realiteten er at de aller fleste ser på dette som noe langt utenfor hva som er akseptabelt. En på 37 som legger seg etter ungdommer på vgs er det noe feil med.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er man, bare småbarn synes at en 27 åring er gammel. Herregud :klaske: 

Anonymkode: bf52f...e43

Her er det snakk om en 17-åring, og da er 27 gammelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lå med en fyr på 38 da jeg var (såvidt) 18. Lovlig, men jeg ser i ettertid at det var ganske fucka. Jeg var veldig ustabil psykisk og ekstremt full (selv om det var helt frivillig, altså!), og jeg hadde ALDRI gjort det samme med en 18-åring nå i en alder av 22. Det er overhodet ikke innafor. Jeg var akkurat ferdig med andreåret på videregående og bodde hjemme, han var jo en voksen mann. Dritekkelt. Og det var han som tok initiativet til videre kontakt, noe unge og uerfarne meg gikk med på... Ødela meg psykisk i flere måneder etterpå fordi jeg ikke visste hva jeg gikk til.

Anonymkode: 77987...e6d

Ble du ødelagt psykisk av å ha sex med ham en gang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17 hadde jeg en ff på 36. Ser ikke helt problemet om begge er mentalt oppegående. Jeg er nå 34, og har absolutt ikke tatt noen skade av det. Sex er sex synes nå jeg, så lenge det er frivillig. Husker med glede tilbake til den tida, han var en del bedre mellom laknene enn jevnaldrende gutter som varte i nøyaktig 3 minutter før det var game over... Og de 3 minuttene dreide seg kun om "inn-ut-inn-ut"...

Anonymkode: 878f8...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde datteren min på 17 kommet hjem med en mann som var 4 år yngre enn meg hadde det blitt månelyst. Totalt uaktuelt. 

Anonymkode: 840fa...d14

Der er jeg jo enig. Foretrekker at datteren min holder seg til egen aldersklasse. 

Men selv hadde jeg et forhold eller to med slik forskjell og det var helt greit. Men ts:

forvent ikke noe hurrarop fra jentas familie. 17 åringer kan også bli svært emosjonelle og bli mer betatt enn du hadde regnet med, og omvent: gi blaffen over natten. Forvent heller ikke at hun holder ting du forteller henne for seg selv. Det kommer garantert venninnene og bekjente for øre. Og blir det slutt på en måte som gjør at hun føler seg forulempet så kan mye bli brukt imot deg, aldersforskjellen inkludert. Et slikt forhold kan være spennende men fullt av fallgruver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lå med en fyr på 38 da jeg var (såvidt) 18. Lovlig, men jeg ser i ettertid at det var ganske fucka. Jeg var veldig ustabil psykisk og ekstremt full (selv om det var helt frivillig, altså!), og jeg hadde ALDRI gjort det samme med en 18-åring nå i en alder av 22. Det er overhodet ikke innafor. Jeg var akkurat ferdig med andreåret på videregående og bodde hjemme, han var jo en voksen mann. Dritekkelt. Og det var han som tok initiativet til videre kontakt, noe unge og uerfarne meg gikk med på... Ødela meg psykisk i flere måneder etterpå fordi jeg ikke visste hva jeg gikk til.

Anonymkode: 77987...e6d

Nå bør man strengt tatt ikke ligge noen som helst når man er full og ustabil ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dømmende du var..

Anonymkode: bf52f...e43

Det var ett spørsmål, jeg sa hva jeg mener.

Spør folk om ting må de tåle å få svar også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg gjerne dømmende, men i slike tilfeller ser jeg for meg ett av to: 

- 37-åringen det gjelder ligger ekstremt bakpå mentalt som identifiserer seg med 17-åringer.

- 37-åringen er en ekkel, utnyttende gris uten tanke for jentas ve og vel som kun vektlegger sitt seksuelle behov.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har ikke angrepet noen.:)

Anonymkode: bf52f...e43

Om alle synes du oppfører deg ufint så hjelper det ikke at du selv er fornøyd med måten du diskuterer på. 

Anonymkode: e621b...caf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nappetass1 said:

Kall meg gjerne dømmende, men i slike tilfeller ser jeg for meg ett av to: 

- 37-åringen det gjelder ligger ekstremt bakpå mentalt som identifiserer seg med 17-åringer.

- 37-åringen er en ekkel, utnyttende gris uten tanke for jentas ve og vel som kun vektlegger sitt seksuelle behov.

Enig!

Anonymkode: e621b...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, jabx skrev:

Ble du ødelagt psykisk av å ha sex med ham en gang?

Holdt på over en kortere tid. Dette er forøvrig et nettforum, så da skriver man jo ikke hele livshistorien sin, lol. Det var et par andre faktorer som spilte inn her, men prøver å holde det kort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Nå bør man strengt tatt ikke ligge noen som helst når man er full og ustabil ... 

Evt kunne vel den voksne mannen tatt litt ansvar, men ok. Jeg tok det fulle (no pun intended;)) og hele ansvaret i mange år før en av behandlerne mine sa at dette faktisk ikke var ok. Hun kalte det "voksensex", og fortalte at hun hadde hatt andre unge pasienter som slet med samme ettervirkninger som meg fordi vi ikke var ferdig utviklet da det skjedde. Hun understreket at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd, men at det var høyst tvilsomt rent moralsk sett.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Der er jeg jo enig. Foretrekker at datteren min holder seg til egen aldersklasse. 

Men selv hadde jeg et forhold eller to med slik forskjell og det var helt greit. Men ts:

forvent ikke noe hurrarop fra jentas familie. 17 åringer kan også bli svært emosjonelle og bli mer betatt enn du hadde regnet med, og omvent: gi blaffen over natten. Forvent heller ikke at hun holder ting du forteller henne for seg selv. Det kommer garantert venninnene og bekjente for øre. Og blir det slutt på en måte som gjør at hun føler seg forulempet så kan mye bli brukt imot deg, aldersforskjellen inkludert. Et slikt forhold kan være spennende men fullt av fallgruver. 

Spot on, det var det som skjedde med meg. Man har ikke nødvendigvis det samme forholdet til sex som en voksen som har flere partnere bak seg og mer erfaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Her er det snakk om en 17-åring, og da er 27 gammelt.

Det er det ikke, da er man i hvert fall ikke i nærheten av moden i så fall

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex. Om begge to er enige og har lyst, hva tenker dere? (Mann 37 og jente 17) 

 

Anonymkode: da039...8cc

Nå tar jeg utgangspunkt i at du, TS, er mannen på 37 som spør.

Er du interessert i å presentere tenåringen som kjæresten din? Ta henne med deg ut med kompisene og spandere en brus på henne mens dere tar en øl? Ser du for deg å ta henne med på firmafestene? Eller vil du bare ha sex med henne?

Hvis du bare vil ha sex med henne og ikke ha henen som kjæreste så skygger du banen. Det gjør du fordi 17-åringer forelsker seg fortere enn du kan si 'kake', og da er det siste du ønsker deg en tenåring som ringer deg på jobben, møter opp på døra di og ikke klarer å holde kjeft til venninnene sine eller andre mennesker.

Så dum er det nesten ikke lov å være. Om du tar kritikken ved å være "han på snart 40" som puler tenåringer" i det offentlige rom, og vil ha henen som kjæreste, så blir det hardt, men da får du prøve.

Anonymkode: aff84...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det ikke, da er man i hvert fall ikke i nærheten av moden i så fall

Anonymkode: bf52f...e43

Det er jo nettop det, man er ikke spesielt moden som 17-åring! 

La ungdomen få ha ungdomstiden sin i fred!

Anonymkode: 18c9e...dc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettop det, man er ikke spesielt moden som 17-åring! 

La ungdomen få ha ungdomstiden sin i fred!

Anonymkode: 18c9e...dc5

17 åringer synes ikke at 27 åringer er gamle, da er man i så fall usedvanlig umoden/tilbakestående

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

17 åringer synes ikke at 27 åringer er gamle, da er man i så fall usedvanlig umoden/tilbakestående

Anonymkode: bf52f...e43

Man er ikke tilbakestående bare fordi man ikke er enig med deg.  

Anonymkode: 18c9e...dc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man er ikke tilbakestående bare fordi man ikke er enig med deg.  

Anonymkode: 18c9e...dc5

Ingen oppegående personer synes at noen i 20 årene er gamle, sier seg selv. Hva er de på 40 da? Fossiler? :rolleyes:

Anonymkode: bf52f...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...