Gå til innhold

37 og 17 åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å ha sex. Om begge to er enige og har lyst, hva tenker dere? (Mann 37 og jente 17) 

 

Anonymkode: da039...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta er litt for ung. 20 års forskjell er ikke et stort problem når begge er voksne. 

Anonymkode: 754f6...903

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Synes det er på grensa til barnerov altså! Selv om seksuelle grense er 16.Men det er min mening. Tror ikke foreldrene hennes synes det er okai.. Og hun er fortsatt barn under norsk lov! 

Endret av Frøkenskog
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde datteren min på 17 kommet hjem med en mann som var 4 år yngre enn meg hadde det blitt månelyst. Totalt uaktuelt. 

Anonymkode: 840fa...d14

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge denne tråden så er det jo ikke greit engang om det er en 17 og 27 åring...

 

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj for en ekkel fyr. Se for deg at din far blir i lag med en i klassen din. Han har så mange problemer på så mange nivåer at det ikke finnes håp.

Anonymkode: b3104...2a0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Æsj for en ekkel fyr. Se for deg at din far blir i lag med en i klassen din. Han har så mange problemer på så mange nivåer at det ikke finnes håp.

Anonymkode: b3104...2a0

Kjenner du han?

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er innafor i det hele tatt. Greit nok at det ikke er ulovlig, men jeg synes det er umoralsk av den på 37. Synes egentlig 27 og 17 er for stor forskjell også.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frankie Teardrop skrev:

Jeg synes ikke det er innafor i det hele tatt. Greit nok at det ikke er ulovlig, men jeg synes det er umoralsk av den på 37. Synes egentlig 27 og 17 er for stor forskjell også.

27 og 17 er ikke så mye da man begge er ganske ung 

Anonymkode: bf52f...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Man er ikke "ganske ung" når man er 27 nei.

Jo det er man, bare småbarn synes at en 27 åring er gammel. Herregud :klaske: 

Anonymkode: bf52f...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi noe er "lovlig" betyr ikke at det ikke er motbydelig eller moralsk "greit". Herregud har dere møtt 17åringer? Hvem faen over 19 vil ligge med 17åringer?? Jeg syns man burde ha sex med de man er på mentalt og aldersmessig samme plan med.. og hvis du er 37 og på samme plan som en 17åring... så gud hjelpes.

Og nei, jeg mener ikke at det er noe galt i 17åringer, de er jo bare 17åringer. Alle over 17 har vært 17 på et tidspunkt og hvis man som godt voksen tenker nøye tilbake og vurderer det opp mot "hvor" man er i dag, mentalt sett. Grøss. Som 17åring følte jeg jo selv at jeg var på vei mot voksenlivet, men nå i voksen alder tenker jeg jo at herregud jeg var jo bare en liten ungdom. 

Jeg er snart tredve og jeg hadde ikke engang ville ligget med noen under 25. Jeg syns aldersforskjellen blir mer og mer diffus jo eldre begge parter er (dvs 10 års aldersforskjell på noen mellom 50 og 60 er ikke det samme som ti års aldersforskjell på 20 og 30..eller 20 og 10...!!). Men det skjer SÅ mye med en person fra de er 16 og 30+, og når du da som nesten 40åring syns at en ungdom som ikke er myndig engang er mer pirrende enn en person som har fått litt mer erfaring i livet, da er det nok noe meget rart og ekkelt med deg.

Anonymkode: c3e7a...0bc

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare fordi noe er "lovlig" betyr ikke at det ikke er motbydelig eller moralsk "greit". Herregud har dere møtt 17åringer? Hvem faen over 19 vil ligge med 17åringer?? Jeg syns man burde ha sex med de man er på mentalt og aldersmessig samme plan med.. og hvis du er 37 og på samme plan som en 17åring... så gud hjelpes.

Og nei, jeg mener ikke at det er noe galt i 17åringer, de er jo bare 17åringer. Alle over 17 har vært 17 på et tidspunkt og hvis man som godt voksen tenker nøye tilbake og vurderer det opp mot "hvor" man er i dag, mentalt sett. Grøss. Som 17åring følte jeg jo selv at jeg var på vei mot voksenlivet, men nå i voksen alder tenker jeg jo at herregud jeg var jo bare en liten ungdom. 

Jeg er snart tredve og jeg hadde ikke engang ville ligget med noen under 25. Jeg syns aldersforskjellen blir mer og mer diffus jo eldre begge parter er (dvs 10 års aldersforskjell på noen mellom 50 og 60 er ikke det samme som ti års aldersforskjell på 20 og 30..eller 20 og 10...!!). Men det skjer SÅ mye med en person fra de er 16 og 30+, og når du da som nesten 40åring syns at en ungdom som ikke er myndig engang er mer pirrende enn en person som har fått litt mer erfaring i livet, da er det nok noe meget rart og ekkelt med deg.

Anonymkode: c3e7a...0bc

Jævlig dømmende 

Anonymkode: bf52f...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette synes jeg ærlig talt blir for stor aldersforskjell. Jeg ser på den eldste som er jævla gris.

Jeg skjønner ikke at en på 17 vil ha seg med en på 37 heller.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EvaLena skrev:

Nei, dette synes jeg ærlig talt blir for stor aldersforskjell. Jeg ser på den eldste som er jævla gris.

Jeg skjønner ikke at en på 17 vil ha seg med en på 37 heller.

Dømmende du var..

Anonymkode: bf52f...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lå med en fyr på 38 da jeg var (såvidt) 18. Lovlig, men jeg ser i ettertid at det var ganske fucka. Jeg var veldig ustabil psykisk og ekstremt full (selv om det var helt frivillig, altså!), og jeg hadde ALDRI gjort det samme med en 18-åring nå i en alder av 22. Det er overhodet ikke innafor. Jeg var akkurat ferdig med andreåret på videregående og bodde hjemme, han var jo en voksen mann. Dritekkelt. Og det var han som tok initiativet til videre kontakt, noe unge og uerfarne meg gikk med på... Ødela meg psykisk i flere måneder etterpå fordi jeg ikke visste hva jeg gikk til.

Anonymkode: 77987...e6d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at han synes at hun er tiltrekkende, og motsatt (jeg hadde forstått det om han var Enrique Iglesias, men menn som han er neppe så desperat at de går etter 17-åringer).

En ting at hun er ung nok til å være datteren hans som fortsatt bor hjemme, men hun må jo være SYKT umoden/barnslig, kan ikke være med ut på noe (hun ikke er gammel nok til å være på bowlingen etter kl. 22 en gang!) og de er på totalt forskjellige steder i livet...

For min del må de bare kjøre på, men hadde jeg vært moren til en av dem, så hadde jeg gjort alt i min makt for å skille dem!

Endret av Tibbie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

I følge denne tråden så er det jo ikke greit engang om det er en 17 og 27 åring...

 

Anonymkode: bf52f...e43

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner du han?

Anonymkode: bf52f...e43

33 minutter siden, AnonymBruker said:

27 og 17 er ikke så mye da man begge er ganske ung 

Anonymkode: bf52f...e43

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo det er man, bare småbarn synes at en 27 åring er gammel. Herregud :klaske: 

Anonymkode: bf52f...e43

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jævlig dømmende 

Anonymkode: bf52f...e43

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dømmende du var..

Anonymkode: bf52f...e43

Det var da svært så aktiv du er i tråden, AB; og du angriper motdebattanter med å være nedlatende. Det var f.eks.ingen som skrev at 27 år er "gammelt" - det er dine egne ord. Den AB du svarte, skrev bare at man ikke er "ganske ung" som 27-åring, en påstand som sikkert kan diskuteres. Til tross for at du da har postet flere innlegg i løpet av dagen, har du ennå ikke klart å kommentere trådens tema direkte; om det er greit at en mann på 37 og en jente på 17 har sex.

Selv mener jeg at det ikke er greit, p.g.a. den store forskjellen i seksuell erfaring og evne til grensesetting. Jeg tviler ikke et sekund på at menn som går etter ungjenter, gjør det nettopp av den grunn: at det er enklere å utnytte dem seksuelt.

Anonymkode: 9b378...6b9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var da svært så aktiv du er i tråden, AB; og du angriper motdebattanter med å være nedlatende. Det var f.eks.ingen som skrev at 27 år er "gammelt" - det er dine egne ord. Den AB du svarte, skrev bare at man ikke er "ganske ung" som 27-åring, en påstand som sikkert kan diskuteres. Til tross for at du da har postet flere innlegg i løpet av dagen, har du ennå ikke klart å kommentere trådens tema direkte; om det er greit at en mann på 37 og en jente på 17 har sex.

Selv mener jeg at det ikke er greit, p.g.a. den store forskjellen i seksuell erfaring og evne til grensesetting. Jeg tviler ikke et sekund på at menn som går etter ungjenter, gjør det nettopp av den grunn: at det er enklere å utnytte dem seksuelt.

Anonymkode: 9b378...6b9

Har ikke angrepet noen.:)

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...