Gå til innhold

Hvordan få fram at jeg kun er interessert i ff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte å chatte med en mann på nettdatingsapp. Jeg spurte hva han var på utkikk etter ganske raskt, han sa det var for å treffe jenter og muligens en kjæreste. Han spurte meg det samme, og jeg sa jeg var på utkikk etter en kjæreste. 

Vi traff hverandre for noen dager siden, og den seksuelle tiltrekningen var der så absolutt. Men han er ikke et kjæresteemne for meg kjenner jeg, og jeg antar muligens han følte det samme. Allikevel har jeg veldig lyst å treffe han og kanskje bare ha sex. 

Vi har chattet litt etterpå, begge syntes det var hyggelig sa vi og litt småflørting. Ingen snakk om å treffes igjen. 

Hvordan går jeg fram nå? Han spør kanskje ikke om nytt møte enten fordi han tror jeg vil noe mer, eller fordi han også treffer noen andre, hvem vet. Kan jo ikke akkurat spørre om vi bare skal være ff? Og hvis jeg foreslår ny date kommer han kanskje til å avslå fordi han tror jeg ser etter et forhold? 

Help me anyone. Hva hadde DU gjort?

Anonymkode: 40e19...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det rett frem, det er enklest og menn liker det enkelt. "Jeg syntes du var så god i sengen at jeg gjerne vil møte deg igjen for sex" eller noe slik, pakken inn som en del av samtalen. Det er ikke verre ;) 

Anonymkode: 366fa...832

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tør jeg ikke. Dessuten, vi har enda ikke hatt sex.

Anonymkode: 40e19...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den litt halvhumoristiske varianten: "Tror kanskje ikke vi passer sammen som kjærester, men møter deg gjerne for Netflix & Chill!"?

Så er det dette med grunnen til at du utelukker at dere kan bli kjærester.

Hvis du er usikker på følelsene dine, så bør det være lov å forsøke å ta det ett steg videre og bare fortsette og date og la det bli fysisk før du eventuelt vet, så lenge dere begge vil. Det kan jo hende følelsene dine forandrer seg.

Men hvis du er usikker fordi han ikke når opp som kjæreste i din omgangskrets - at du aldri kan tenke deg å vise han fram for å si det sånn - så synes jeg du bør være ærlig med han at du kun er ute etter sex (uansett hvordan du velger å ordlegge deg).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør om han vil treffes igjen, ha sex om anledningen byr seg, og si etterpå at det kan du gjerne gjenta no strings attached.

Anonymkode: 0c6c2...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spica opp chatten med mye sex-snakk, eller sendt han en melding sent på kvelden; Hei! Lyst å finne på no? ;-) 

Anonymkode: 26845...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis mannen er ute etter en kjæreste så hadde jeg ikke kastet bort tiden hans hvis jeg bare var etter en FF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...