Gå til innhold

Har hatt sex med en bekjent/kompis av han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei det er ingenting å fortelle! Sex livet er en privatsak, og fortid er fortid! Det er minimal sannsynlighet for at han får vite det når det bare er en bekjent i kretsen , pluss det er vel ingen i samme store krets som ikke har vært på flere i den kretsen, så alle vil alltid vite om noen andre den andre har vært på ila livet. Hvis han får vite det av noen andre en gang og spør deg så bare si som det er "ja, hva så?"

Anonymkode: 53146...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor skal du fortelle det?? Om kompisen sier det til så er det bare å si at ja, det skjedde for evigheter siden. Ferdig med det. Det er ikke sånn at du har gjort noe galt, og hvis daten din reagerer negativt eller føler at du har holdt noe skjult, så er det han som har et problem. Syns det virker helt meningsløst å fortelle det.


Helt enig

Anonymkode: 53146...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan hadde du reagert? Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Hadde sikkert blitt kvalm. Ikke fordi min kone hadde hatt sex med andre enn meg en gang i tiden ( sånn er tiden vi dessverre lever i), men fordi hun hadde satt meg i en potensielt ubehagelig situasjon på grunn av at hun hadde løyet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde kommet frem senere ville jeg lurt paa hvor mange andre i omgangskretsen jeg ikke visste om....

Har oppdaget noe tilsvarende slikt tidligere. Mange visste det men ingen sa noe til meg.,,,  Var ikke spesielt kult og har nok gjort meg skeptisk. Hva annet ligger skjult , ikke mist hvorfor jeg ble holdt holdt utenfor?? Manglende tillit til meg, likte hun han fremdeles??

Anonymkode: 4f44b...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fant du ut at de er/var venner? 

Anonymkode: 2fedc...d32

De trener på samme sportsklubb, så da måtte jeg søke på facebook og se om de er venner. Tror forøvrig ikke det er snakk om noen veldig nære kompiser.  Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det hadde kommet frem senere ville jeg lurt paa hvor mange andre i omgangskretsen jeg ikke visste om....

Har oppdaget noe tilsvarende slikt tidligere. Mange visste det men ingen sa noe til meg.,,,  Var ikke spesielt kult og har nok gjort meg skeptisk. Hva annet ligger skjult , ikke mist hvorfor jeg ble holdt holdt utenfor?? Manglende tillit til meg, likte hun han fremdeles??

Anonymkode: 4f44b...11d

Ja, skjønner det. Derfor jeg tenkte at jeg må si det. Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, GiftMann38 skrev:

Hadde sikkert blitt kvalm. Ikke fordi min kone hadde hatt sex med andre enn meg en gang i tiden ( sånn er tiden vi dessverre lever i), men fordi hun hadde satt meg i en potensielt ubehagelig situasjon på grunn av at hun hadde løyet til meg.

Løyet? Frodi man ikke har fortalt det? Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 hours ago, AnonymBruker said:

Løyet? Frodi man ikke har fortalt det? Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Det var svar til ei som aldri ville sagt noe om hun ble spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det var svar til ei som aldri ville sagt noe om hun ble spurt.

Du siterte meg da🙈 Hvordan ville du reagert om du ble fortalt det? Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skjønner det. Derfor jeg tenkte at jeg må si det. Ts

Anonymkode: 70e0e...f09


Nei, virkelig ikke. Sexlivet er en privatsak og så lenge det ikke er bestekompisen hans så tjener hverken du eller han noe på at han vet det. Selvom han hilser på han fyren to ganger i året på trening, så er det ikke sånn at han fyren kommer til å si "du eh jeg knulla forresten dama di for noen år siden ". Så bare glem det! Voksne folk dont kiss and tell!
Ikke tenk noe mer på det og hold det for deg selv.

Anonymkode: 53146...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Du siterte meg da🙈 Hvordan ville du reagert om du ble fortalt det? Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Ah ok! 

Jeg ville nok ikke syntes det var topp å få vite det, men hadde helt sikkert overlevd. Jeg ville syntes det var veldig flaut dersom det kom bardus på og han fleipet om det, for eksempel, uten at jeg skjønte hva han snakket om (først). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende samboer er kompis med en jeg tidligere har ligget med. Det var heller ikke så voldsomt langt bakover i tid. Jeg valgte å fortelle så det kom fra meg/ikke kom som et sjokk, men jeg fortalte det selvfølgelig i en passende sammenheng/ikke bare ut av det blå. Men alle er forskjellige, kjæresten min er veldig åpen og ærlig av seg, og vi har alltid kunne vært det med hverandre :) for meg, var det en lettelse å fortelle, men hvordan din date reagerer, er desverre umulig å si. Vi er i alle fall sammen den dag i dag, og har et veldig godt og stabilt forhold :)

Anonymkode: e61b3...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...