Gå til innhold

Hvordan synes du det er å være alene hjemme uten samboer en helg?? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri skjedd. Men jeg reiser bort for å få være alene😂

Anonymkode: ee6e3...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Det er kjempedeilig. Jeg savner ham jo litt, men det er så deilig å kunne gjøre akkurat hva jeg vil. Spise hva jeg vil til middag, se hva jeg vil på TV, spille data hele dagen om jeg vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som synes det er kjedelig og tomt. Har dere ikke familie og venner dere kan kose dere med? Jeg prioriterer nok å være alene når mannen er borte, synes det er deilig med huset helt for meg selv :) 

Anonymkode: 2f863...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Overrasket said:

 og det er klart det er mulig at en bruker skilte seg ut en eller annen gang, men det er selvsagt en hemmelighet. :ninja:

Dette må vi høre mer om! :popcorn:

Anonymkode: ba62d...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som synes det er kjedelig og tomt. Har dere ikke familie og venner dere kan kose dere med? Jeg prioriterer nok å være alene når mannen er borte, synes det er deilig med huset helt for meg selv :) 

Anonymkode: 2f863...35c

Nei. Ikke når jeg bor langt oppi Nord Norge å familien i Oslo

Anonymkode: 038b4...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg mener ikke dette på en slem eller frekk måte altså, men holder du statusoversikt over brukerne på KG? Det er ikke så veldig mange andre som pleier å ytre meninger om hva de tror er sivilstatusen til folk. :)

Beklager så meget for min innblanding her, men i uken var det en tråd her om mannfolka her på kg hadde kjærester. Jeg bladde bare rolig nedover og leste innleggene i tur og orden uten å tenke noe særlig. Men når jeg kom til ditt innlegg så stoppet jeg for jeg har alltid trodd (uten noen spesielle grunner) at du var en kvinne, men så fant jeg ut der at det var feil - du var en mann. Ok, og så leste jeg bare videre og livet gikk videre :fnise:

Så gjorde jeg det samme her i tråden. Leste bare gjennom innleggene og så måtte jeg, igjen, stoppe ved ditt og Arabellas innlegg - bare fordi det andre kom frem i minnet mitt igjen. Og så kunne jeg rett og slett ikke dy meg...bare måtte si at jeg la merke til det også :jepp:

Nå går livet fint videre igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt når jeg endelig kvittet meg med han 

Anonymkode: a8dae...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alldeles herlig! 

Koser meg med "min" mat og "min" vin og "mine" serier på Netflix. Og spiser og drikker akkurat når det passer meg. Tar laaaange badekaropphold med fiksing av negler, føtter, peeling, kurer m.m. 

 

Anonymkode: 7b2fc...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jobber hele helga stort sett så jeg ser han knapt uansett. Men han sover hjemme da. Synes det er litt kjedelig. Skulle gjerne hatt fri samtidig, så vi kunne gjøre noe sammen. 

Jeg spiser uansett det jeg vil til middag og ser hva jeg vil på TV, så det endrer seg ikke om han er her eller ikke. 

Anonymkode: 025ad...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
21 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må vi høre mer om! :popcorn:

Anonymkode: ba62d...f08

Haha, altså, hvilken del av "hemmelighet" var uforståelig? :laugh:

21 hours ago, Mass said:

Beklager så meget for min innblanding her, men i uken var det en tråd her om mannfolka her på kg hadde kjærester. Jeg bladde bare rolig nedover og leste innleggene i tur og orden uten å tenke noe særlig. Men når jeg kom til ditt innlegg så stoppet jeg for jeg har alltid trodd (uten noen spesielle grunner) at du var en kvinne, men så fant jeg ut der at det var feil - du var en mann. Ok, og så leste jeg bare videre og livet gikk videre :fnise:

Så gjorde jeg det samme her i tråden. Leste bare gjennom innleggene og så måtte jeg, igjen, stoppe ved ditt og Arabellas innlegg - bare fordi det andre kom frem i minnet mitt igjen. Og så kunne jeg rett og slett ikke dy meg...bare måtte si at jeg la merke til det også :jepp:

Nå går livet fint videre igjen :nigo:

Du vet, hvis du leser dette innlegget, og går langt til venstre og finner profilbildet mitt (ja, det er meg på bildet), så flytter du øynene under bildet, og der ser du da "Kjønn: Mann". Så enkelt er det faktisk.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Overrasket skrev:

Haha, altså, hvilken del av "hemmelighet" var uforståelig? :laugh:

Du vet, hvis du leser dette innlegget, og går langt til venstre og finner profilbildet mitt (ja, det er meg på bildet), så flytter du øynene under bildet, og der ser du da "Kjønn: Mann". Så enkelt er det faktisk.

Haha - jada, men nå er jeg ikke så opptatt av å finne ut hvilket kjønn folk har da det egentlig er ganske uvesentlig for meg her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg stadig vekk da mannen min reiser endel i jobben. Jeg trives i eget selskap også, og synes det er deilig å kunne være litt alene, se det jeg vil på TV, sette på en jentefilm, ta et langt bad, møte venninner og legge meg tidlig. 

Anonymkode: 15b87...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater det. Jeg er alt for vanemenneske. Når jeg er alene føler jeg meg kjempe ensom og savner han. 
Er blitt alt for avhengig, at det ikke er sunt en gang. 

Anonymkode: bab48...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...