Gå til innhold

Sexkurs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært på noe lignende med en jeg var sammen med for noen år siden, har også vært alene på sexkurs for kvinner.
Sexlivet og min forståelse og tilnærming til sex ble helt anderledes, og 500% bedre. Har foreslått det for nåværende kjæreste men han bare fnyser av det og syntes vi har bra nok sex nå. Det har vi, men den vil bli enda bedre om han også tør å gå dypt i seg med pust og spirituell forståelse og tilnærming til samleiet.
Et virkelig høydepunkt som alle par bør gå på!

Sex er så utrolig mye mer enn "dunk dunk dunk dunk".

Anonymkode: 11bb7...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Jeg var faktisk på dette sex kurset. Det var helt fantastisk 😊 Jeg er gutt 24😊.

Det ble litt for intenst for meg, selv om vi ikke skulle øve praktisk, gikk det helt galt', jeg fikk faktisk min livs orgasme. Jeg klarte ikke å holde igjen, hverken orgasmen eller lydene når det gikk for meg :P.

Jeg ble kjempeflau og helt klissvåt i skrittet og det syntes jo godt i den stramme jeansen min. Jeg beklaget, men både deltagerne og mentor sa at jeg ikke trengte å bekymre meg, for jeg var ikke den første og det var nettopp dette vi skulle lære og få til:)

Anonymkode: 8a746...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne som anonym. Jeg var faktisk på dette sex kurset. Det var helt fantastisk 😊 Jeg er gutt 24😊.

Det ble litt for intenst for meg, selv om vi ikke skulle øve praktisk, gikk det helt galt', jeg fikk faktisk min livs orgasme. Jeg klarte ikke å holde igjen, hverken orgasmen eller lydene når det gikk for meg :P.

Jeg ble kjempeflau og helt klissvåt i skrittet og det syntes jo godt i den stramme jeansen min. Jeg beklaget, men både deltagerne og mentor sa at jeg ikke trengte å bekymre meg, for jeg var ikke den første og det var nettopp dette vi skulle lære og få til:)

Anonymkode: 8a746...f60

Forståelsesfull forsamling, hadde sektlederen skjegg, eller var det en kvinne med dempet stemmeleie?

Anonymkode: dc3e0...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen lignende kurs i Norge?

Anonymkode: 91e54...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen lignende kurs i Norge?

Anonymkode: 91e54...f6b

Avansertseksualitet.no , google også etter tantrakurs

Anonymkode: 11bb7...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forståelsesfull forsamling, hadde sektlederen skjegg, eller var det en kvinne med dempet stemmeleie?

Anonymkode: dc3e0...560

Det var både en mann og en kvinne, sensuell stemme hadde hun. Han hadde ikke skjegg. Hvordan det?

Anonymkode: 8a746...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette uten en partner?

Anonymkode: 6a49b...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...