Gå til innhold

Til dere som går med skjørt/kjole i disse aprildager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som oftest litt tynne strømpebukser i ull, pierre robert sine for eksempel. Når det er varmere, som nå, bruker jeg halvtynne i nylon. Tror det er de i 50 den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.4.2018 den 14.35, AnonymBruker skrev:

jeg bruker svarte, tette tights. Strømpebuksene ryker etter kort tid, tåneglene skjærer hull (uansett hvor ofte jeg klipper). 

Hvis det er under 5 grader ca., har jeg en ullstrømpebukse under tights'en. Men nå i april; stort sett bare tights. 

Anonymkode: 2e858...f23

 

På 13.4.2018 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Tights. Strømpebukser er forferdelig å gå i.

Anonymkode: f3759...2ee

Dere som bruker tights, Hbor Dan får dere det til å se fint ut ved overgangen til skoen ? Har dere naken ankel og korte sokker da?

Anonymkode: c2a11...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13. april 2018 den 14.24, Fru Uperfekt skrev:

Hvor bor du i landet?

Her jeg bor har det vært ingen strømpebukse vær hele uken

Bruker strømpebukse hele året jeg? :klo: Om vinteren brukerhjelp tykke i ull, og om det er virkelig kaldt så bruker jeg ullstrømper oppå der igjen. Men nå den siste måneden har det holdt med vanlige 50 den. 

Anonymkode: c363f...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20-30 den, vinteren og våren gjennom. Stort sett kjører jeg fra garasje til garasje. Og biter det i meg om jeg må gå et stykke utendørs. 

Anonymkode: f31d2...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett strømpebukser fra Qvale, nå er det City som er i bomull som er favoritten. (Og siden jeg så denne tråden kom jeg på at jeg trengte fler og fant ut at det var salg på denne modellen. Jippi!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruker strømpebukse hele året jeg? :klo: Om vinteren brukerhjelp tykke i ull, og om det er virkelig kaldt så bruker jeg ullstrømper oppå der igjen. Men nå den siste måneden har det holdt med vanlige 50 den. 

Anonymkode: c363f...6a6

Hadde jeg aldri klart, syns det er digg når jeg endelig kan droppe strømpebukse til hverdags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...