Gå til innhold

Skal du se Ex on the Beach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Tragisk program. På lik linje med paradise hotel.

Anonymkode: b47c5...954

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ser ikke søppeltv som forherliger utroskap og sjalusi. Hva er poenget? Alle vet at menn sugler på lettkledde jenter som er stylet opp. Ingen hemmelighet det. Derfor er dette idiot tv. 

Anonymkode: d4b70...f69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rambo99 skrev:

ååå buhu slemme slemme mannen ...patriarket og jeg er offer osv

kvinner er helt lik, så ikke kom med den. Du vet at idag så er kvinner mer utro enn menn i snitt ?

enig at det er et bossprogramm, men ikke sett kunn menn i dårlig lys når kvinner er like gale

Enda er flest menn utro. Flest menn kjøper sex. Flest menn stirrer åpenlyst på fine jenter. Damer er ikke i nærheten der.

Ser vi en fin mann så mister vi ikke gangsynet helt og stirrer med åpen munn. Flest menn går på strippeklubber og. Så ja det er trist de lager tv av dette. 

Anonymkode: d4b70...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Godt over nitti prosent av alt som sendes på TV i dag er vel søppel...  

Anonymkode: 96691...5e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jordbærkake34532 skrev:

Ja :fnise:

Hvorfor det?

Anonymkode: 96691...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min verden kan det være noe underholdende og fascinerende over dårlig TV - men dette her virket svært lite lovende. Paradise-gjengen fremstår nesten som atomfysikere i forhold, og jeg kan ikke akkurat si at nivået var høyt mtp utseende heller...

Jeg var såvidt innom den svenske utgaven, men orket ikke engang å fullføre den første episoden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lord Friendzone skrev:

I min verden kan det være noe underholdende og fascinerende over dårlig TV - men dette her virket svært lite lovende. Paradise-gjengen fremstår nesten som atomfysikere i forhold, og jeg kan ikke akkurat si at nivået var høyt mtp utseende heller...

Jeg var såvidt innom den svenske utgaven, men orket ikke engang å fullføre den første episoden.

Jeg likte faktisk bedre Ex on the beach enn Paradise! Det er en studie i sosialantropologi :) Var en del vittige uttrykk i den svenske.. Håper den norske blir like vittig. 

Anonymkode: 1d1fa...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det faktisk er ganske interessant å se personligheten til dem som velger å melde seg på denne type program, og hvordan de takler ulike situasjoner. Så nå ser jeg på Ex on the beach,  Sverige, med forundring over mennesket. 😯

Anonymkode: adffe...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det faktisk er ganske interessant å se personligheten til dem som velger å melde seg på denne type program, og hvordan de takler ulike situasjoner. Så nå ser jeg på Ex on the beach,  Sverige, med forundring over mennesket. 😯

Anonymkode: adffe...a23

Jeg også! Er det jeg mener med at det er en studie i sosialantropologi. 

Anonymkode: 1d1fa...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også! Er det jeg mener med at det er en studie i sosialantropologi. 

Anonymkode: 1d1fa...777

Hehe, ja, enig med deg! 

Anonymkode: adffe...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: 96691...5e4

Fordi jeg har lyst

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange argumenterer med hallooo! vi skriver 2018!, som om det betyr at vi er mer opplyste enn noen gang, jeg er i tvil.

Dette fører oss tilbake til hulemalerienes tidsalder. 

Anonymkode: 809bf...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...