Gå til innhold

Filmet toppløs dame på svaberg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Capri-Sun skrev:

Hva er PKere? Ante ikke det var så mange troll på forumet jeg. Tror ikke jeg gidder å være her mer.

PK =politisk korrekt 

Anonymkode: 66542...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du er en ekkel gris som tar deg til rette. Når du snikfotograferer gjør du henne til et objekt for din seksualitet. Du respekterer ikke henne. Det er faktisk ganske mange kvinner som kunne tenke seg å sole seg toppløse eller til og med nakne som ikke tør det på grunn av griser som deg.

Det er ikke greit å snikfilme eller stirre.

Men å påstå at man soler seg toppløs eller naken uten at det er ligger et ønske om å vise seg frem er selvsagt bare vrøvl. Hva er poenget med å sole seg naken hvis man ikke ønsker å vise frem kroppen sin?? Det er mange som tenner på dette, og liker at folk ser på dem.

Det gjør det derimot ikke ok det TS driver med. Hvis man ikke vil at folk skal se deg naken, ha klærne på. Rett og slett fordi de finnes rundt oss, enten vi liker det eller ikke.

Anonymkode: d577a...12d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver henger ikke på greip. Du sier at du så en annen vei da hun smilte og nikket til deg. Folk smiler ikke og nikker til bakhodet til folk. Siden du så en annen vei, så var det ikke deg hun smilte til. Kanskje lå det en skikkelig hunk bortenfor deg som hun hadde øyenkontakt med? 

 

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke greit å snikfilme eller stirre.

Men å påstå at man soler seg toppløs eller naken uten at det er ligger et ønske om å vise seg frem er selvsagt bare vrøvl. Hva er poenget med å sole seg naken hvis man ikke ønsker å vise frem kroppen sin?? Det er mange som tenner på dette, og liker at folk ser på dem.

Det gjør det derimot ikke ok det TS driver med. Hvis man ikke vil at folk skal se deg naken, ha klærne på. Rett og slett fordi de finnes rundt oss, enten vi liker det eller ikke.

Anonymkode: d577a...12d

Du kan ikke vite hva andre tenker og føle. Selvfølgelig tenker og føler ikke alle som deg. Selvfølgelig ar det mange mennesker som synes det er behagelig å på seg mindre klær når det er varmt. Noen av disse foretrekker å ikke ha på seg noen ting. Selvfølgelig er det mange som ønsker å være nakne. For eksempel er det mange som går på nakenstrender som ikke har noe primært ønske om å verken se eller bli sett. De går der fordi det er sosialt, trygt og et sted de kan føle at det er normalt å få lov til å være naken. Å påstå at alle er nakne for å vise seg frem er like absurd som å påstå at alle menn som er toppløse i varmen gjør det for å vise seg frem eller at kvinner i shorts og singlet gjør det for å vise seg frem.

Anonymkode: cb3d8...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv soler jeg meg naken hver sommer, på nudiststrand. 
Hadde det blitt oppdaget at noen filmet, hadde faktisk politiet blitt kontaktet.. 

 

Anonymkode: 61c3f...b5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Jeg har en stor åpen terrasse utenfor huset og naboen har en garasje som grenser til denne. Nabo får et malerfirma til å male tak og vegger en gang i året eller senere. På grunn av måten det står, må malerfirmafolkene stå på terrassen min for å male...og jeg får ingen forvarsel fra noen når de skal komme og male). 

Kan tro det er jævla faens gøy når man ligger toppløs og 2-4 mannfolk fra det malerfirmaet tropper opp på terrassen og glor uhemmet. Våknet en gang av at en tok bilde. Altså sånt gjør man for faen ikke. :raven: Ikke bedre enn at en annen en gang skulle «vekke meg» og tok meg på den ene puppen og kom med et skikkelig sleskt smil. Seksuell trakassering der ja, men slikt måtte jeg visst tåle siden jeg var toppløs. Og det her var på MIN eiendom.

Nå er jeg glad jeg har samboer, for hadde han sett det her så hadde han blitt rasende. 

Anonymkode: 64ca3...b1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj. Deg hadde jeg aldri hatt sex med, som snikfilmer og kommer med sånne heslige kommentarer... Å anta at en person er sprengkåt fordi han eller hun smiler, toppløs eller ei, er bare idiotisk og naivt. 

Åh er det rart verden er som den er. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen perverse folk som synes man ikke skal fotograferer vanlige folk i bikini men synes det er greit å trekke frem kamera når noen er toppløse "for de ber om det". Jævla griser.

Anonymkode: cb3d8...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv soler jeg meg naken hver sommer, på nudiststrand. 
Hadde det blitt oppdaget at noen filmet, hadde faktisk politiet blitt kontaktet.. 

 

Anonymkode: 61c3f...b5b

det betyr du aldri smiler til en mann som sitter alene på avstand som later han ser en annen vei?

Anonymkode: 4fc4a...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

(Jeg har en stor åpen terrasse utenfor huset og naboen har en garasje som grenser til denne. Nabo får et malerfirma til å male tak og vegger en gang i året eller senere. På grunn av måten det står, må malerfirmafolkene stå på terrassen min for å male...og jeg får ingen forvarsel fra noen når de skal komme og male). 

Kan tro det er jævla faens gøy når man ligger toppløs og 2-4 mannfolk fra det malerfirmaet tropper opp på terrassen og glor uhemmet. Våknet en gang av at en tok bilde. Altså sånt gjør man for faen ikke. :raven: Ikke bedre enn at en annen en gang skulle «vekke meg» og tok meg på den ene puppen og kom med et skikkelig sleskt smil. Seksuell trakassering der ja, men slikt måtte jeg visst tåle siden jeg var toppløs. Og det her var på MIN eiendom.

Nå er jeg glad jeg har samboer, for hadde han sett det her så hadde han blitt rasende. 

Anonymkode: 64ca3...b1e

Det her burde du selvfølgelig klaget på. Hvis noen skal bruke din terasse må de selvfølgelig avtale på forhånd. Fotografering av andre i en slik situasjon er brudd på privatlivets fred og straffbart. 

Anonymkode: cb3d8...8a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

det betyr du aldri smiler til en mann som sitter alene på avstand som later han ser en annen vei?

Anonymkode: 4fc4a...bf1

???

Anonymkode: cb3d8...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det skal være mulig å sole seg naken og toppløs på The Well i sommer. Der er det kameraforbud og fullstendig kontroll så det er vel det eneste stedet man kan være 100% trygg for fotografering. Synd det er såpass dyrt. Man kan ikke betale 500.- hver gang man vil sole seg toppløs eller naken.

Anonymkode: cb3d8...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For assosiasjoner til en psykopat når jeg leser innlegget ditt, ts. Du høres creepy ut. 

Anonymkode: 97c11...efa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(Jeg har en stor åpen terrasse utenfor huset og naboen har en garasje som grenser til denne. Nabo får et malerfirma til å male tak og vegger en gang i året eller senere. På grunn av måten det står, må malerfirmafolkene stå på terrassen min for å male...og jeg får ingen forvarsel fra noen når de skal komme og male). 

Kan tro det er jævla faens gøy når man ligger toppløs og 2-4 mannfolk fra det malerfirmaet tropper opp på terrassen og glor uhemmet. Våknet en gang av at en tok bilde. Altså sånt gjør man for faen ikke. :raven: Ikke bedre enn at en annen en gang skulle «vekke meg» og tok meg på den ene puppen og kom med et skikkelig sleskt smil. Seksuell trakassering der ja, men slikt måtte jeg visst tåle siden jeg var toppløs. Og det her var på MIN eiendom.

Nå er jeg glad jeg har samboer, for hadde han sett det her så hadde han blitt rasende. 

Anonymkode: 64ca3...b1e

Hallo! Du skulle jo klaget inn disse personene allerede første dagen de var der høres det ut som. Jeg skjønner egentlig ikke historien din.

Anonymkode: 97c11...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trolling. Skulle bare se på reaksjonene - jeg er uansett ikke moden nok for å ikke vite helt hva jeg skal spøke med og ikke. Jeg var troll her inne i dag :) Mvh TS

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var trolling. Skulle bare se på reaksjonene - jeg er uansett ikke moden nok for å ikke vite helt hva jeg skal spøke med og ikke. Jeg var troll her inne i dag :) Mvh TS

Anonymkode: 0547d...36d

Selv om du kanskje ikke har opplevd det akkurat slik du skriver så tenker du åpenbart i denne retningen. Svarene er ihvertfall tydelige på hva vi andre mener.

Anonymkode: cb3d8...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du kanskje ikke har opplevd det akkurat slik du skriver så tenker du åpenbart i denne retningen. Svarene er ihvertfall tydelige på hva vi andre mener.

Anonymkode: cb3d8...8a7

Ja beklager - jeg bare fantaserte.. :) Drømte meg bort litt og rotet veldig her :link:

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har gjort er ulovlig og tråden rapporteres til admins som oppfordres å politianmelde, og jeg vil selve laste ned kildekode for innlegget ditt og sende politiet og oppfordre til etterforskning.

Jævla gris det er ulovlig å filme folk som ikke har gitt samtykke til det, og å filme noen som er på strand, svaberg eller lignende er seksuelt trakasserende og døds ekkelt!!!!! Tenk om noen hadde holdt på sånn med dattern din!!!!

Anonymkode: 6308f...634

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det du har gjort er ulovlig og tråden rapporteres til admins som oppfordres å politianmelde, og jeg vil selve laste ned kildekode for innlegget ditt og sende politiet og oppfordre til etterforskning.

Jævla gris det er ulovlig å filme folk som ikke har gitt samtykke til det, og å filme noen som er på strand, svaberg eller lignende er seksuelt trakasserende og døds ekkelt!!!!! Tenk om noen hadde holdt på sånn med dattern din!!!!

Anonymkode: 6308f...634

Herlig når folk dummer seg ut! 

Anonymkode: 71f0d...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...