Gå til innhold

17 åring og 30 åring har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun der høres ut som en fremtidig alenemor med 2-3 unger av 2-3 forskjellige fedre.
Det var i alle fall slik det endte opp med de jentene som drev på sånt her hvor jeg vokste opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt greit, jfr. en viss Venstre-politiker.

Anonymkode: 2c734...ef8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit, jfr. en viss Venstre-politiker.

Anonymkode: 2c734...ef8

Tror ikke hun hadde synes det var greit om mannen var 30 og jenta 17.

Anonymkode: f65b0...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det helt normalt. 

Har hørt at det er helt normalt for kvinner i slutten av 30 årene og ha sex med gutter i 16-17 års alderen. De må bare passe på og skjenke dem passe drita først 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cmd skrev:

Du skal IKKE gjøre noe. Det eneste du kan si til henne at hun skal være forsiktig, be henne om at det skal brukes kondom.

Om en skal nyte og ha sex, finner de uansett det, sevlom du vet eller ikke. Ikke ødelegg deres vennskap.

Hvem har sakt jeg skal gjøre noe?😂

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, FactsOverFeelings skrev:

Hun der høres ut som en fremtidig alenemor med 2-3 unger av 2-3 forskjellige fedre.
Det var i alle fall slik det endte opp med de jentene som drev på sånt her hvor jeg vokste opp.

Ja

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slik florerer kjønnssykdommer. Og hun står i stor fare til å få livmorhalskreft. 

Anonymkode: 810d5...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Er dette en venninne eller en "venninne"? Uansett, alderen på den ene sexpartneren er i seg selv ikke noe problem. De har begge lov til å frivillig sex med hvem de vil. Men denne venninnens generelle oppførsel vitner om at hun kanskje trenger hjelp til å få litt grep om livet. Det er ikke tilrådelig (dog ikke moralsk eller lovlig forbudt) å være så skjødesløs med forskjellige sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge samfunnet er det slik. Er mannen 30 og jenta 17 er det pedofili

Er kvinnen 30 og gutten 17 så er det helt greit.

 

Voksne skal ikke ha sex med 17 åringer.

Anonymkode: f65b0...3ea

Hvor hen leser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en annen skrev. Pass dine egne saker! Sexlivet til andre har du ingenting med. Så lenge det er lovlig så kan folk knulle hvem faen de vil. Andre kan synes om det hva de vil men ingen bryr seg. Hennes liv, og hennes valg. Ingen andre kan bestemme er fuckings dritt om andres sexliv så lenge begge er over 16 år. Det er bare flott at de koser seg. 

Kan ikke folk begynne å tenke på sitt eget sexliv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Catalina Culès skrev:

Ja, men det sier jo litt om en mann som har sex med 17 åringer.

En voksen mann som mentalt er på nivå med en 13 år yngre jente, som ikke en gang er ute av tenårene --- jepp. Han er mest sannsynlig sosialt tilbakestående. 

Endret av NimboIt
skrive/lesefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Axl skrev:

Det er bare flott at de koser seg. 

En mann på 30 år driter seg ut ved å gå etter en 17 åring. alle skjønner hva tegninga er: en lite moden mann som ikke takler jevnbyrdige relasjoner. Normale voksne menn ville ha oppfordret en ung jente på 17 til å leve sitt unge liv sammen med andre unge jevnaldrende. Håper du lærte noe, men tviler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, NimboIt skrev:

En mann på 30 år driter seg ut ved å gå etter en 17 åring. alle skjønner hva tegninga er: en lite moden mann som ikke takler jevnbyrdige relasjoner. Normale voksne menn ville ha oppfordret en ung jente på 17 til å leve sitt unge liv sammen med andre unge jevnaldrende. Håper du lærte noe, men tviler.

 

Hvem faen bryr seg om de driter seg ut? Det viktigste er at de koser seg sammen og nyter sexen. Drite i hva andre mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Axl skrev:

Som en annen skrev. Pass dine egne saker! Sexlivet til andre har du ingenting med. Så lenge det er lovlig så kan folk knulle hvem faen de vil. Andre kan synes om det hva de vil men ingen bryr seg. Hennes liv, og hennes valg. Ingen andre kan bestemme er fuckings dritt om andres sexliv så lenge begge er over 16 år. Det er bare flott at de koser seg. 

Kan ikke folk begynne å tenke på sitt eget sexliv? 

Er litt vanskelig å «passe mine egne saker» når hun konstant skal fortelle om ALT.. og da mener jeg virkelig alt.. fra penis lengde til sex stillinger osv. 

Jeg syns det er sykt at en 30 år gammel mann må gå på en 17 åring som ikke vet bedre fordi han ikke får seg noen eldre. 

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl skrev:

Hvem faen bryr seg om de driter seg ut? Det viktigste er at de koser seg sammen og nyter sexen. Drite i hva andre mener. 

Hun er ung og dum å blir brukt. Han sier de har en fremtid men det er bare for å holde hu på kroken til han blir lei.

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er litt vanskelig å «passe mine egne saker» når hun konstant skal fortelle om ALT.. og da mener jeg virkelig alt.. fra penis lengde til sex stillinger osv. 

Jeg syns det er sykt at en 30 år gammel mann må gå på en 17 åring som ikke vet bedre fordi han ikke får seg noen eldre. 

Anonymkode: ad224...ffd

Du får prøve å gi henne en beskjed om at hvis folk finner det ut så vil de tenke hun er hore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Du får prøve å gi henne en beskjed om at hvis folk finner det ut så vil de tenke hun er hore.

Hun har faktisk kalt seg «tøs» en gang men jeg bare «Neida du er ikke det»🙊

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt vanskelig å «passe mine egne saker» når hun konstant skal fortelle om ALT.. og da mener jeg virkelig alt.. fra penis lengde til sex stillinger osv. 

Jeg syns det er sykt at en 30 år gammel mann må gå på en 17 åring som ikke vet bedre fordi han ikke får seg noen eldre. 

Anonymkode: ad224...ffd

Du får si til henne at du ikke er interessert i sexlivet hennes, men hvem hun velger å ha sex med bestemmer hun selv. Til og med kjendiser knuller mye yngre jenter og gutter. Noen tenner på yngre, noen tenner på eldre. Sånn er livet. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ung og dum å blir brukt. Han sier de har en fremtid men det er bare for å holde hu på kroken til han blir lei.

Anonymkode: ad224...ffd

Det blir en annen sak om hun vil ha han som kjæreste og han ikke vil. Likevel er noe hun må velge selv om hun vil fortsette eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl skrev:

Du får si til henne at du ikke er interessert i sexlivet hennes, men hvem hun velger å ha sex med bestemmer hun selv. Til og med kjendiser knuller mye yngre jenter og gutter. Noen tenner på yngre, noen tenner på eldre. Sånn er livet. 

Det blir en annen sak om hun vil ha han som kjæreste og han ikke vil. Likevel er noe hun må velge selv om hun vil fortsette eller ikke. 

Er jo han som sier at muligheten er stor for at de har en framtid sammen for å «lure» hu. Selvom eneste han vil ha er sex, han tar kontakt med hu når han er kåt. Ellers så svarer han ikke. 

 

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...