Gå til innhold

Noen som kan noe om kunst? Er en kukk kunst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kukk kan være veldig flott ja :hjerte:

4.bp.blogspot.com/-3KRqKNEiU90/WZz4GnAcqxI/AAAAAAABE-E/nuoO4nh-H4sNVZ3x1sYMJiz6w49Hj62_QCLcBGAs/s1600/nude%2B2.jpg

erectboys18.com/wp-content/uploads/2016/07/tbw-studio-teens-boys-world-bryan-steamer-trunk-part-2-001.jpg

Anonymkode: e40ba...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke en kuk. Det er en illustrasjon av en kuk. En illustrasjon er mennesket laget og kan være et kunstverk. 

Men om du oppfatter det som kunst er jo en annen sak. 

Men en god indikasjon på at det er et kunstverk er at det skaper følelser og reaksjoner. Det gjør det jo. 

Men om det er bra kunst, det er jo en ganske annen diskusjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, alt blir jo kunst så fort det er laget. Men bra kunst? Nei, det synes ikke jeg. Ser ikke poenget med å male en svær blå penis på et hus. 

Anonymkode: ec3d9...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er politisk kunst ment å skape debatt, i god graffiti-tradisjon. Sånn sett har det jo vært vellykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melgaard er jo en stor kunstner. Der går det jo bare i kuk og det som verre er. Så ja, mange syns nok at "kukk" er kunst.

Anonymkode: b4139...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er dette kunst?

 

 

Anonymkode: ce3a3...a7f

Kuk i seg selv er vel ikke kunst, men et bilde/maleri av en kan vel være det. Som kunstner bestemmer man jo selv hva man vil konstruere. Om det er ment å være kunst, så er det det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, alt blir jo kunst så fort det er laget. Men bra kunst? Nei, det synes ikke jeg. Ser ikke poenget med å male en svær blå penis på et hus. 

Anonymkode: ec3d9...80d

Ja det stemmer. Alt er kunst.
Men om det er god kunst er en annen sak. Og en smakssak
Bilder som blir snakket om, noe som får deg til å stoppe opp og tenke. Kanskje det sjokkerer deg, kanskje det gjør deg glad.
Det får deg til å føle noe, enten det er positivt eller negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, må være pikken til Dr. Manhattan, det der. :P Jeg har ikke noe videre peiling på kunst, men den ser jo bra laget ut, men det er ikke noe jeg ville hatt i bakgården, for å si det sånn. Synes det er temmelig "harry". Men det er kun min mening, da. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lurt på hvordan kjønnsorganene til de i «Avatar» ser ut.

Anonymkode: 04aad...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, noen har tatt til fornuften. "Kunstverket" blir malt over.

 

 

Anonymkode: ce3a3...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo tolkes som at patrialske kulturer blir mer dominerende i svergie og at de har et mannsoverskudd.

Eller at menn liker å dyppe den i maling.

Men har ikke noe imot at det males over. Hadde sagt det samme om det var kvinnelig kjønnsorgan. Det er liksom ikke noe jeg vil se på.

Anonymkode: 4d37a...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...