Gå til innhold

Idiotisk ting å skamme seg over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen venninnegjeng, og jeg merker at jeg skammer meg litt og gruer meg til å fortelle det til daten/gruer meg til han skjønner det. Jeg er i fra én liten by, har studert tre år i en annen by og har nå flyttet til en tredje by hvor jeg har "hoppet inn" på et studie hvor det er integrert master. Er på fjerdeåret, så folk kjenner jo hverandre fra før. Jeg har prøvd, men virkelig vanskelig å komme inn :( 

Det er ikke det at jeg ikke har venner; jeg har en kjempegod kompis og flere venninner, men ingen venninnegjeng, som sagt. Ikke en gjeng som gjør at jeg alltid vet at jeg har et sted å feire nyttårsaften, 17. mai osv... Tror dere han synes det er "turn off"? Bør jeg skamme meg? 

Jeg er 23, straks 24. 

Anonymkode: 93d30...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen venninnegjeng, og jeg merker at jeg skammer meg litt og gruer meg til å fortelle det til daten/gruer meg til han skjønner det. Jeg er i fra én liten by, har studert tre år i en annen by og har nå flyttet til en tredje by hvor jeg har "hoppet inn" på et studie hvor det er integrert master. Er på fjerdeåret, så folk kjenner jo hverandre fra før. Jeg har prøvd, men virkelig vanskelig å komme inn :( 

Det er ikke det at jeg ikke har venner; jeg har en kjempegod kompis og flere venninner, men ingen venninnegjeng, som sagt. Ikke en gjeng som gjør at jeg alltid vet at jeg har et sted å feire nyttårsaften, 17. mai osv... Tror dere han synes det er "turn off"? Bør jeg skamme meg? 

Jeg er 23, straks 24. 

Anonymkode: 93d30...ffd

Nei, nei og atter nei. Du må slutte å bry deg om hva andre tror og mener. Så lenge du oppfører deg som folk, er det meste greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg da syntes var helt normalt når du flytter rundt. Hvis han syns noe så smålig er turn-off så er han en dritt uansett. Ha litt standarder da, jente. Du har lov å sette dem du og, å kreve noe.

Anonymkode: fd4b7...527

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen venninnegjeng, jeg har venninner litt her og litt der, ingen som har kommentert det eller brydd seg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også sånn før, men menn bryr seg ikke. Faktisk er min erfaring at de liker en som IKKE har en stor gjeng og masse sladring og masse meldinger og mas og påvirkninger hele tiden :)
 

Anonymkode: b4aa3...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...