Gå til innhold

Tredje verdenskrig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Psyken er ikke helt god for tiden og jeg kjenner jeg blir skikkelig redd etter den siste utviklingen i Syria. Tror dere dette er starten på tredje verdenskrig, spesielt om Trump gjør alvor av truslene om å angripe i Syria?

Anonymkode: 0a4d2...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at denne situasjonen er kjempeekkel.

Anonymkode: 07eb5...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke men det vil ikke overaske meg at vi får en tredje verdenskrig som utsletter 99.9% av oss i løpet de neste 150år. Uansett skal vi alle dø på en eller annen måte så det er liten vits i å bekymre seg. Det hjelper ikke.

Anonymkode: 2d150...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohooo, snart braker det løs:icon_lol:.

Anonymkode: c7748...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke bekymret for det. Men jeg er bekyret for enda mer lidelser for det syriske folket. Uansett hva Trump gjør, så nytter det ikke, og det vil gå mange sivile liv. Selvsagt forstår jeg sinnet fra vesten, skulle bare mangle etter hva som nå har skjedd, men historien har vist oss at slike "hevnangrep" ikke gjør annet enn å påføre folket enda mere lidelser.

Anonymkode: e9bbe...1ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er USA i Syria? Er det pga den gassledningene? Det må være et økonomisk intensiv på en eller annen måte - forkledd i propaganda.

Anonymkode: f2d34...717

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian d'Ibelin

Blir det krig så blir det krig. Ikke noe man kan gjøre med det. Så jeg ser ikke noen grunn til å gå rundt og være redd. 

 

Uansett så er ikke Krigene som kalles for 1 og 2 verdenskrig de eneste kriger som har blitt kjempet over helle verden.  Det har vært minst 10 kriger opp igjennom historien som kan omtales som verdenskriger men de fleste av dem var det bare europeiske land involvert men de kjempet over helle kloden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det krig utav dette, så er det noen syriske opprørere so gnir seg i hendene av glede, over hvor lettlurte (media i) vesten er.
Bare å gasse sine egne, og så skylde på andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Psyken er ikke helt god for tiden og jeg kjenner jeg blir skikkelig redd etter den siste utviklingen i Syria. Tror dere dette er starten på tredje verdenskrig, spesielt om Trump gjør alvor av truslene om å angripe i Syria?

Anonymkode: 0a4d2...f4a

Neppe, blir nok i værste fall det vi kallte for proxy war under den kalde krigen. Krig mellom vesten og Russland men på et annet lands territorium. Ala Vietnam og Koreakrigen.

Endret av Kjetil E
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje verdenskrig har vell egentlig vart en stund, men at det topper seg ganske snart er jeg ikke i tvil om.

Anonymkode: 64ab7...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det vil skje noe enda, men en gang vil tredje verdenskrig bryte ut. Det kommer sikkert til å se sånn ut. skynet.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke tredje verdenskrig. Det vil bli mer cyberkrigføring de kommende årene, men slik det territorielle kartet er tegnet er det ingen sannsynlighet for storkrig. 

Det vil heller som nevnt bli cyberkrigføring og type krig som befinner seg i Syria i en mulig styrket grad, ingen vil tjene noe på en storkrig.

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gassangrepet er fake news propaganda fra muslimske terrorister.

 

Anonymkode: 2a679...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Psyken er ikke helt god for tiden og jeg kjenner jeg blir skikkelig redd etter den siste utviklingen i Syria. Tror dere dette er starten på tredje verdenskrig, spesielt om Trump gjør alvor av truslene om å angripe i Syria?

Anonymkode: 0a4d2...f4a

Det er skuffende og ekkelt, ja. Det var jo Hitlary som var krigskandidaten, ikke Trump. Det er ikke bare sinnssykt om han bomber Syria, det er jo også det stikk motsatte av hva han lovet velgerne sine; ikke mer amerikansk involvering i kriger i Midtøsten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett hva som skjer så er det ønsket. Vi ser nå at Frankrike og Storbritannia hiver seg på. Virker nesten som at det er planlagt - for hvorfor slik hast? Hvorfor bryr vi oss om dette påståtte gassangrepet? Hver dag utfører regjeringen vold mot egen befolkning i samtlige dysfunksjonelle land - uten at noen bryr seg. 

Anonymkode: f2d34...717

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen rasler med sablene sine, som vanlig. Men det kommer aldri til å skje noe som helst. Bortsett fra at befolkningen i Syria fortsetter å lide.

Anonymkode: 90c34...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv!! 

 

Organisasjonen for forbud mot kjemiske våpen, OPCW, har bedt om at deres eksperter skal få slippe inn i Syria for å granske om det har blitt brukt kjemiske våpen. OPCW har tidligere konkludert med at det har blitt brukt kjemiske våpen i landet.

Russland legger inn veto mot dette, hvor får de ikke gå inn å undersøke om det ikke er noe de skjuler?!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ak90 skrev:

Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer seg selv!! 

 

Organisasjonen for forbud mot kjemiske våpen, OPCW, har bedt om at deres eksperter skal få slippe inn i Syria for å granske om det har blitt brukt kjemiske våpen. OPCW har tidligere konkludert med at det har blitt brukt kjemiske våpen i landet.

Russland legger inn veto mot dette, hvor får de ikke gå inn å undersøke om det ikke er noe de skjuler?!?

 

Kan de ikke bare gå inn?

Anonymkode: d7ebd...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...