Gå til innhold

Dere som sover naken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sover naken, og har alltid gjort det.  Ville blitt for varmt for meg å ha noe på meg.  Tror også at kroppen har godt av "frisk luft". 

Skifter sengklær annen hver uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt utenom da, men jeg begriper ikke folk som sover nakne. Syns det er ekkelt, jeg, og i løpet av natten kan det komme unger inn, og det syns jeg er ennå eklere. (Jeg syns det føles ekkelt, altså, ikke at det er ekkelt at andre gjør det. Regner med at de synes det føles bedre enn med klær)

Men at kroppen og hufsa/nedentil liksom skal ha godt av å ‘lufte seg’ tror jeg er bare tull! 

Anonymkode: 350cf...83a

Når ungene er så små at de kommer fast inn om natten er de også så små at de ikke tenker over nakenhet :) 

Om de begynner å bry seg om sånt, vel, da får de la være å komme inn om natten da. Her har jeg sovet naken i alle år, det gjør vel egentlig hele min familie. Min mor har overnattet hos meg og måtte dele dobbeltseng da både hun og jeg sliter med ryggen (mannen la seg altså på sofaen), og vi begge sover nakne. Jeg klarer ikke sove med klær, vanskelig å snu seg med stoff mot laken, og det føles ubehagelig. Hater å ha mensen, siden jeg da må sove med truse. Har jeg hatt tanteunger på besøk har jeg noen ganger slengt på meg truse, men jeg har jo morgenkåpen rett ved sengen uansett. Til vanlig flyr jeg naken til og fra badet, kjøkkenet for vann og soverommet morgen og kveld :P 

Anonymkode: 62395...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Thyra skrev:

Hvis du blir rød øverst på lårene men ikke på lakenet, hvilken sovestilling har du da?

Stort sett på siden. Og det er jo lite blod som renner ut, så lenge man ligger. 

Anonymkode: 4e772...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men mange underliv produserer mer utflod når man fjerner hårene. Når man fjerner hårene så kommer det lettere fuktighet (som fort blir til sopp) og ev bakterier inn som ikke skal være der. Da vil skjeden produsere mer utflod for å "skylle" det ut. 

Anonymkode: 07a48...04e

Takk for at du forklarer og ikke bare sier "det er jo noe alle vet" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stort sett på siden. Og det er jo lite blod som renner ut, så lenge man ligger. 

Anonymkode: 4e772...b41

Uten bind eller tampong? Da er du heldig. Jeg blør som en foss de første to dagene. Må ligge med både bind og tampong er første to nettene og står opp for å skifte tampong ca midt på natten. Så jeg kunne aldri ha ligget naken uten noen ting om natten når jeg har mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2018 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Litt utenom da, men jeg begriper ikke folk som sover nakne. Syns det er ekkelt, jeg, og i løpet av natten kan det komme unger inn, og det syns jeg er ennå eklere. (Jeg syns det føles ekkelt, altså, ikke at det er ekkelt at andre gjør det. Regner med at de synes det føles bedre enn med klær)

Men at kroppen og hufsa/nedentil liksom skal ha godt av å ‘lufte seg’ tror jeg er bare tull! 

Anonymkode: 350cf...83a

Kropp er da naturlig, så jeg skjønner ikke hvorfor barna ikke skal se foreldrene nakne?? 

Anonymkode: 23288...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover alltid naken. Kommer aldri utflod på laken. Klarer ikke å sove i pysj. Føles ubehagelig med pysj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...