Gå til innhold

Hvorfor forventer alle at folk er heterofile?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av miljøer overalt så er det forventet at alle er heterofile frem til det motsatte er sagt. 

Hvorfor det tror dere?

Anonymkode: f871d...68c

 

22 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Det er jo ikke det. Det virker vanligst fordi det er mange som ikke tør å fortelle at de er homofile. Det er akkurat det som er problemet. 

TS

 

14 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Jeg sier ikke at det er vanligst å være homofil. Jeg mener at det er like vanlig å være homofil som det er å være hetro:)

 

14 minutter siden, gladjenta96 skrev:

men vis det er vanligst. Hvorfor er det en grunn til å anta at alle er hetero? Det er jo helt på tryne at man skal måtte fortelle at man er homofil

 

7 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Det er akkurat det som er problemet! Hvorfor skal folk vite det? Jo, det er jo fordi at vi ikke vil at det skal bli antatt at vi er hetero fordi da bærer vi på løgn

 

5 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Jeg er skeiv selv, og er bare lei av alle forventninger om at jeg skal finne en mann. Jeg har kommet ut, men jeg er bare engasjert i dette

Må ærlig talt si at jeg ikke forstår helt hva du vil frem til? :klo:

Anonymkode: 353c5...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

Må ærlig talt si at jeg ikke forstår helt hva du vil frem til? :klo:

Anonymkode: 353c5...74f

Hun har diktet opp en problemstilling.

Anonymkode: 2a8f6...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan sikkert bli lei av at andre antar at man har en bestemt legning men det er en av livets utfordringer som man bare må ta. Det er en periode hvor de rundt en omstiller sine antakelser omkring en så er det over. Mange mennesker lever anderledes enn hva folk flest forventer, se bare på psykisk syke. De kjemper ofte hele livet. 

Anonymkode: 202be...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor antar folk at norsk er mitt morsmål, bare fordi jeg bor i norge, har norsk pass og et norsk navn? 

Er det på tryne om jeg må opplyse om dette?

Er det like vanlig her i landet å ha et annet morsmål enn norsk?

Blir jeg diskriminert fordi folk automatisk tror norsk er morsmålet mitt?

 

Hva faen er det ts vil frem til? At folk skal lese tanker, eller at hun krever sin rett til å føles seg diskriminert uavhengig av realiteter?

Anonymkode: 562b1...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koker ned til at det står heterofil i "oppskriften". Noe annet ville vært veldig merkelig da det legger hele premisset for å føre genene videre. Men så blir ikke oppskriften alltid fulgt til punkt og prikke, og utfallet av det kan bli homofili, eller det kan bli en bitte liten føflekk på armen. Det ene gjør mye mer ut av seg enn det andre - men de er begge avvik likefullt.

Anonymkode: c8d12...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, gladjenta96 skrev:

Det er jo ikke det. Det virker vanligst fordi det er mange som ikke tør å fortelle at de er homofile. Det er akkurat det som er problemet. 

TS

Jo det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...