Gå til innhold

Hva slags pent tøy/hvilken kjole til sorte joggesko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du leste riktig. Sorte joggesko :)

Jeg må ha på sorte joggesko på 17.mai. Jeg har en bunad, men den passer ikke, så må ha noe pent tøy som ikke ser forferdelig ut med sorte joggesko til. Må jeg ha dressbukse og dressjakke? Jeg skal spille på 17.mai, så må ha godt fottøy, og i fjor prøvde jeg pensko - funket ikke særlig bra... Aldri hatt så vondt i føttene før, tror jeg. Så i år blir det joggesko.

Anonymkode: fe59c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

2 minutter siden, Arabella skrev:

Bruk nå for all del ikke joggesko til penklær! Da kan du like gjerne gå i dongeribukser. Jeg anbefaler mokasiner på det varmeste.

Bilder av mokkasiner dame

Er ikke det et mareritt å gå mange kilometer med sånne? 

Anonymkode: fe59c...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

Er du mann?

Nei..

Anonymkode: fe59c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ha sko det går an å gå i, det vil si ikke pensko (jada, har prøvd de som skulle være sååå komfortable før, funker ikke), og klær som passer til :Nikke:

Anonymkode: fe59c...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette antrekket fra Cubus kan gå til joggesko.

imogen_kimono_diane_pant_-15.jpg?preset=

ef9a5407bc8550500121ef45fdc3fb72.jpg

Evt. Smale bukser, svart/hvit stripete genser og blazer/trenchcoat.

Anonymkode: 77ab5...2e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg må ha sko det går an å gå i, det vil si ikke pensko (jada, har prøvd de som skulle være sååå komfortable før, funker ikke), og klær som passer til :Nikke:

Anonymkode: fe59c...2b0

Har du prøvd gode Ecco-sko? De ser jo pene ut også.

Anonymkode: 06d5b...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd gode Ecco-sko? De ser jo pene ut også.

Anonymkode: 06d5b...107

Noen spesielle du tenker på? 

Anonymkode: fe59c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette antrekket fra Cubus kan gå til joggesko.

imogen_kimono_diane_pant_-15.jpg?preset=

ef9a5407bc8550500121ef45fdc3fb72.jpg

Evt. Smale bukser, svart/hvit stripete genser og blazer/trenchcoat.

Anonymkode: 77ab5...2e6

Ok. Genser går ikke tror jeg, men bukse, bluse og jakke kan gå. Men vet ikke hvilke sko jeg bør velge. Har tilgang på ecco, dinsko, eurosko, dna. 

Anonymkode: fe59c...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Er ikke det et mareritt å gå mange kilometer med sånne? 

Anonymkode: fe59c...2b0

Jeg synes mokkasiner er behagelige å gå med. Det finnes mange typer, så du må bare prøve forskjellige i butikken. Jeg har gått i flerfoldige 17.maitog med mokkasiner (ikke som musikant, da) og ikke fått vondt i føttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Jeg synes mokkasiner er behagelige å gå med. Det finnes mange typer, så du må bare prøve forskjellige i butikken. Jeg har gått i flerfoldige 17.maitog med mokkasiner (ikke som musikant, da) og ikke fått vondt i føttene.

Ok. Skal gå kanskje 4-5 kilometer. Aldri hatt mokkasiner, synes ikke det er noe fint i det hele tatt, men om det ser bedre ut en joggesko er jeg villig til å forsøke. Må sies at jeg sliter med bekkenplager så gode sko er viktigere enn utseendet.

Anonymkode: fe59c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går da helt fint med pene joggesko til penklær. Regner med at ts ikke har planer om å stille med slitne, utgåtte sko på 17.mai.

Jeg synes pene joggesko passer fint til kjoler i feks jerseystoff, som denne eller denne

Anonymkode: 97cd2...c85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går da helt fint med pene joggesko til penklær. Regner med at ts ikke har planer om å stille med slitne, utgåtte sko på 17.mai.

Jeg synes pene joggesko passer fint til kjoler i feks jerseystoff, som denne eller denne

Anonymkode: 97cd2...c85

Mange av dere unge har en annen oppfatning av hva som er pent og hva som passer sammen enn vi mer "tilårskomne", og det er selvfølgelig greit. Men for meg er joggesko nettopp det, og mer eller mindre uformelle dagligsko for mange. De kjolene du viste bildet av, harmonerer slett ikke sammen med joggesko etter min mening. Her passer det heller med sandaler.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. Skal gå kanskje 4-5 kilometer. Aldri hatt mokkasiner, synes ikke det er noe fint i det hele tatt, men om det ser bedre ut en joggesko er jeg villig til å forsøke. Må sies at jeg sliter med bekkenplager så gode sko er viktigere enn utseendet.

Anonymkode: fe59c...2b0

Neiii, ikke ta mokasiner! Hilsen trønder

Svarte joggesko går helt fint spør du meg så lenge resten av antrekket er pent

Anonymkode: e5dfd...9c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neiii, ikke ta mokasiner! Hilsen trønder

Svarte joggesko går helt fint spør du meg så lenge resten av antrekket er pent

Anonymkode: e5dfd...9c3

Men kjole og joggesko ser kanskje litt rart ut? Jeg har en veldig avslappet stil til vanlig, så jeg ser ikke sånt.. :P 

Regner med at folk skjønner HVORFOR jeg har på joggesko når jeg står der med instrumentet i hånda, men vil jo pynte meg også da

Anonymkode: fe59c...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Arabella skrev:

Mange av dere unge har en annen oppfatning av hva som er pent og hva som passer sammen enn vi mer "tilårskomne", og det er selvfølgelig greit. Men for meg er joggesko nettopp det, og mer eller mindre uformelle dagligsko for mange. De kjolene du viste bildet av, harmonerer slett ikke sammen med joggesko etter min mening. Her passer det heller med sandaler.

Kan ikke du gå en 6-7 kilometer i løpet av morgendagen, med mokkasiner, og se om du anbefaler meg det? :fnise:

Anonymkode: fe59c...2b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett par av skolene i linken over. De er nydelige å gå i, men må gåes inn før 17. Mai tråkking. 

 

Anonymkode: ea930...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du gå en 6-7 kilometer i løpet av morgendagen, med mokkasiner, og se om du anbefaler meg det? :fnise:

Anonymkode: fe59c...2b0

Hvis jeg hadde hatt helse til det og vært treningsvant, kunne jeg gjerne gjort det. Men jeg har plager med hjertet, blir fort sliten, særlig når jeg går i trapper og ute i oppoverbakker, og må bruke flere forskjellige typer medisiner daglig. Men jeg bruker både mokasiner og andre typer skotøy, alt etter hva jeg skal.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...